AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Jeg kan tenke og puste meg til en orgasme, sittende i sofaen fullt påkledt. tenkte jeg skulle prøve, og fikk det til. Det var jo helt utrolig! Flere som har erfart dette? Anonymkode: c5170...068
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Kvinne eller mann? Litt mer detaljer, er dette en vanlig orgasme, med sammentrekninger i underlivet, eller bare en "hjerneorgasme"? Anonymkode: 57c33...077
Bamseklemmer Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Jeg har fått det til med kniping og risting av lår/underliv kombinert av lyd og fantasi... Ani Huger er jo kvinne som har spesialisert seg på denne teknikken...
NysgjerrigPiken Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Jeg kan få det til også. Det tar litt tid og konsentrasjon, men er fullt mulig.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kvinne eller mann? Litt mer detaljer, er dette en vanlig orgasme, med sammentrekninger i underlivet, eller bare en "hjerneorgasme"? Anonymkode: 57c33...077 kvinne. ja en skikkelig orgasme med sterke sammentrekninger. alt dette uten å berøre meg selv. bare puste og tenke. Anonymkode: c5170...068
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Jeg fikk det til en gang. Interessant og godt, men underbuksa ble så klissete, så jeg fortsetter på den gamle måten en stund til. Anonymkode: 3d4fb...e52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå