AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #21 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har ikke sammenlignet meg med eksene. Hun ene har jeg sett bilder av på Facebook og at hun ene hadde vært modell har han bare nevnt i forbifarten i en annen historie. Men jeg sammenligner meg med dem fordi han sier ting som at jeg er jo ikke modell-pen, men har snille øye ect. At det gjør meg usikker på om han egentlig ikke liker hvordan jeg ser ut. At han liker meg som person og personligheten min, men er usikker på meg fordi han ikke liker utseende mitt. Anonymkode: d08ae...8c3 Uansett hva dette kalles så er det skikkelig arrogant og drittsekk oppførsel. Jeg har vært sammen med en ganske kjent og dritkjekk musiker som også har vært modell, det er noe jeg IKKE snakker om eller nevner, om det kommer opp i forbifarten langt inni forholdet så passer jeg på at det ikke skaper noe usikkerhet. Å STARTE et bekjentskap med å nevne at ene eksen er modell er å skape usikkerhet og forvirring. Anonymkode: 759d9...d0a 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #22 Skrevet 3. mai 2021 Kjære TS. Du vil ikke ta til takke med en som påpeker at du ikke er modell-pen. Han er ikke tilfreds med utseendet ditt, og vil aldri bli det heller. Om ti år, så har du enda mindre modellkropp - med mindre du opererer deg. Jeg anser at å si at noen ikke er modell-pene er et negativt stikk - kanskje det første av uendelig mange flere. Anonymkode: d02e7...ad6 3
AllahBallah Skrevet 3. mai 2021 #23 Skrevet 3. mai 2021 Han er i hvertfall ikke super-interessert i deg. Så hva du gjør videre, kommer an på hvor desperat du er 🙂 2
Gjest Skogsalv Skrevet 3. mai 2021 #24 Skrevet 3. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (48 minutter siden): @Skogsalv vil ha din mening. Anonymkode: 759d9...d0a Min mening ? Ja, den kan du få 😉 Her er røde flagg og velkjente manipulasjonsteknikker i fleng . Han hekter henne , med push and pull. Det virker også som om TS har sjekket ut den ene exen på sosiale medier,,,pga utseende ? Eller har han sendt henne bilder av disse tidligere hotte damene? 🤪 Han bruker : du er annerledes- kortet for å få foten innafor. ( du har så pene øyne du - den har jeg også hørt × antall ganger fra de som senere senere dickpicks ut av det blå 3 uker inn i chatten ) Samtidig som han fornærmer og nedgraderer et naturlig utseende indirekte, for at TS skal bli usikker og kjempe hardere på bakgrunn av Instababes... Han bruker såret- kortet, for senere å ikke steppe opp ifht commitment, etter sex . Han sier han er der for kun å chatte..osv..Fordi han er såret 😎 Yeah ,right! Jeg hadde ikke lagt så mye i seriøsiteten til han her. Fordi en mann med selvsikkerhet til å få modelldamer har en viss pågangsdrift. Han er også suksessfull ellers. Hadde han vært grei, ville han utelatt sammenligningen mellom TS og de andre. En grown boy ! Med penger,men lite greie på kvinner. Men stort ego da 😆 Coronotider, playerne kjører nye metoder, da utestedene begrenser de. Så de fisker ved flere vann på nett,- for takeaway på døra. Tror ikke de superhotte jentene gidder å utlevere sjela si og føre lange samtaler over uker på Chat. Det er det vi vanlige dødelige,som gjør 😆 Endret 3. mai 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #25 Skrevet 3. mai 2021 Skogsalv skrev (4 minutter siden): Min mening ? Ja, den kan du få 😉 Her er røde flagg og velkjente manipulasjonsteknikker i fleng . Han hekter henne , med push and pull. Det virker også som om TS har sjekket ut den ene exen på sosiale medier,,,pga utseende ? Eller har han sendt henne bilder av disse tidligere hotte damene? 🤪 Han bruker : du er annerledes- kortet for å få foten innafor. ( du har så pene øyne du - den har jeg også hørt × antall ganger fra de som senere senere dickpicks ut av det blå 3 uker inn i chatten ) Samtidig som han fornærmer og nedgraderer et naturlig utseende indirekte, for at TS skal bli usikker og kjempe hardere på bakgrunn av Instababes... Han bruker såret- kortet, for senere å ikke steppe opp ifht commitment, etter sex . Han sier han er der for kun å chatte..osv..Fordi han er såret 😎 Yeah ,right! Jeg hadde ikke lagt så mye i seriøsiteten til han her. Fordi en mann med selvsikkerhet til å få modelldamer har en viss pågangsdrift. Han er også suksessfull ellers. Hadde han vært grei, ville han utelatt sammenligningen mellom TS og de andre. En grown boy ! Med penger,men lite greie på kvinner. Men stort ego da 😆 Og det er derfor jeg tilkalte deg, thank you! Anonymkode: 759d9...d0a 2
Gjest Skogsalv Skrevet 3. mai 2021 #26 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og det er derfor jeg tilkalte deg, thank you! Anonymkode: 759d9...d0a Bare hyggelig 🌷
Hannabanna Skrevet 3. mai 2021 #27 Skrevet 3. mai 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Han har ikke sammenlignet meg med eksene. Hun ene har jeg sett bilder av på Facebook og at hun ene hadde vært modell har han bare nevnt i forbifarten i en annen historie. Men jeg sammenligner meg med dem fordi han sier ting som at jeg er jo ikke modell-pen, men har snille øye ect. At det gjør meg usikker på om han egentlig ikke liker hvordan jeg ser ut. At han liker meg som person og personligheten min, men er usikker på meg fordi han ikke liker utseende mitt. Anonymkode: d08ae...8c3 Så her har det ingenting å si at han tydeligvis er en dust, du streber etter å tilfredsstille han og nå er du usikker på om han liker utseende ditt? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #28 Skrevet 3. mai 2021 Hannabanna skrev (9 minutter siden): Så her har det ingenting å si at han tydeligvis er en dust, du streber etter å tilfredsstille han og nå er du usikker på om han liker utseende ditt? Om det ikke hadde noen ting å si og jeg faktisk ville strebe etter å tilfredsstille han så hadde jeg heller gjort det enn å spørre om innspill her. Jeg har vært usikker på dette en liten stund nå, men blitt usikker på om det er jeg som overtenker eller er problemet selv. Ønsker innspill slik at jeg ser ting klarere når jeg begynte å tvile på min egen magefølelse. Samtidig så ønsker jeg jo også å legge det frem på en riktig måte og at det ikke blir for mange misforståelser siden jeg faktisk synes det er vanskelig å sette ord på det jeg føler om dette fordi alt er så subtilt. Anonymkode: d08ae...8c3 2
Gjest Skogsalv Skrevet 3. mai 2021 #29 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Han har ikke sammenlignet meg med eksene. Hun ene har jeg sett bilder av på Facebook og at hun ene hadde vært modell har han bare nevnt i forbifarten i en annen historie. Men jeg sammenligner meg med dem fordi han sier ting som at jeg er jo ikke modell-pen, men har snille øye ect. At det gjør meg usikker på om han egentlig ikke liker hvordan jeg ser ut. At han liker meg som person og personligheten min, men er usikker på meg fordi han ikke liker utseende mitt. Anonymkode: d08ae...8c3 Du er sikkert superflott!! For flott for han her ! ❣😉
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #30 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Seriøst? De har ikke møttes en gang? Du har ingen forutsetninger for å påstå at han ikke er stabil. Anonymkode: 1450d...aeb Lol, vi som har levd litt kjenner igjen en bukett med røde flagg dersom noen lapper til oss over fjeset med den. Og å snakke drit om eksen på app/date er jo som å snakke skit om gamlejobben på jobbintervju, eller ekshusverten på visning. Rett ut og til venstre. Anonymkode: 8a2c4...0ba 6
Gjest Skogsalv Skrevet 3. mai 2021 #31 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Han har ikke sammenlignet meg med eksene. Hun ene har jeg sett bilder av på Facebook og at hun ene hadde vært modell har han bare nevnt i forbifarten i en annen historie. Men jeg sammenligner meg med dem fordi han sier ting som at jeg er jo ikke modell-pen, men har snille øye ect. At det gjør meg usikker på om han egentlig ikke liker hvordan jeg ser ut. At han liker meg som person og personligheten min, men er usikker på meg fordi han ikke liker utseende mitt. Anonymkode: d08ae...8c3 Du er sikkert superflott!! For flott for han her ! ❣😉
Gjest Skogsalv Skrevet 3. mai 2021 #32 Skrevet 3. mai 2021 TS 🙂 Hvordan fikk du kjennskap til disse eksene til å se hvem de er ?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #33 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Om det ikke hadde noen ting å si og jeg faktisk ville strebe etter å tilfredsstille han så hadde jeg heller gjort det enn å spørre om innspill her. Jeg har vært usikker på dette en liten stund nå, men blitt usikker på om det er jeg som overtenker eller er problemet selv. Ønsker innspill slik at jeg ser ting klarere når jeg begynte å tvile på min egen magefølelse. Samtidig så ønsker jeg jo også å legge det frem på en riktig måte og at det ikke blir for mange misforståelser siden jeg faktisk synes det er vanskelig å sette ord på det jeg føler om dette fordi alt er så subtilt. Anonymkode: d08ae...8c3 Det jeg markerte er beskrivelse på det som kalles covert narsissisme. Det er så subtilt og skjult og ER/ER IKKE at man blir gal i huet av det. Anonymkode: 759d9...d0a 1
hablador Skrevet 3. mai 2021 #34 Skrevet 3. mai 2021 Dette er jo ikke noe en date og en gentleman bør si til en kvinne. Frekt og respektløst. Hadde droppet han er. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #36 Skrevet 3. mai 2021 Ufyselig type. Ut i fra beskrivelsen høres det ut som du er del av hans: "få eksen tilbake-prosjekt", der han snur etter vinden avhengig av hva som skjer dem i mellom: avvisende mot deg når hun viser interesse. Ville ghostet han og sørget for at han ikke kan ta kontakt på ny. Anonymkode: 74fa5...0f8 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #37 Skrevet 3. mai 2021 Bortsett fra øynene dine, hva ved deg er det han liker? Hvilke av dine personlige kvaliteter setter han pris på? Har dere det samme verdisynet? De samme ønskene for livet? Anonymkode: aeb37...490
Menchit Skrevet 3. mai 2021 #38 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eller så er han bare en dust. Anonymkode: 1450d...aeb Det er isåfall mer enn nok til å droppe fyren 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #39 Skrevet 3. mai 2021 Min eks, som forøvrig nylig er tilbake på Tinder igjen serverte meg nøyaktig samme regla. Han hadde vært sammen med pene jenter før, men det hadde bare vært drama og krangling som såret han, stakkars. Så han var ute etter noe annet nå. Helst fra en helt annen by i tillegg. Han kommenterte meg med at han "ikke er så opptatt av utseendet" Men jeg hadde "de snilleste øynene" 👀 Han var sår, skadeskutt og bare ute etter noen å prate med på Tinder og i den forstand var jeg trygg og perfekt. Endelig hadde han funnet ei mentalt voksen jente han kunne prate med! Det var ikke måte på hvor bra vi matchet og han hadde aldri hatt det så bra! Og før jeg visste ordet av det hadde jeg i følge han blitt like kranglete og sårende som alle de andre jentene han tidligere klaget på.. 👀 Anonymkode: 54aac...5bd 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #40 Skrevet 3. mai 2021 Skogsalv skrev (9 timer siden): Min mening ? Ja, den kan du få 😉 Her er røde flagg og velkjente manipulasjonsteknikker i fleng . Han hekter henne , med push and pull. Det virker også som om TS har sjekket ut den ene exen på sosiale medier,,,pga utseende ? Eller har han sendt henne bilder av disse tidligere hotte damene? 🤪 Han bruker : du er annerledes- kortet for å få foten innafor. ( du har så pene øyne du - den har jeg også hørt × antall ganger fra de som senere senere dickpicks ut av det blå 3 uker inn i chatten ) Samtidig som han fornærmer og nedgraderer et naturlig utseende indirekte, for at TS skal bli usikker og kjempe hardere på bakgrunn av Instababes... Han bruker såret- kortet, for senere å ikke steppe opp ifht commitment, etter sex . Han sier han er der for kun å chatte..osv..Fordi han er såret 😎 Yeah ,right! Jeg hadde ikke lagt så mye i seriøsiteten til han her. Fordi en mann med selvsikkerhet til å få modelldamer har en viss pågangsdrift. Han er også suksessfull ellers. Hadde han vært grei, ville han utelatt sammenligningen mellom TS og de andre. En grown boy ! Med penger,men lite greie på kvinner. Men stort ego da 😆 Coronotider, playerne kjører nye metoder, da utestedene begrenser de. Så de fisker ved flere vann på nett,- for takeaway på døra. Tror ikke de superhotte jentene gidder å utlevere sjela si og føre lange samtaler over uker på Chat. Det er det vi vanlige dødelige,som gjør 😆 Nå har jeg gått og tenkt mye på dette i dag og det er flere og flere ting jeg føler skurrer veldig. Han har fortalt at eksen hans var veldig sjalu. Da jeg fortalte at mitt 10 år lange forhold med han jeg har barn med tok slutt fordi han var utro mot meg så reagerte han jeg snakker med ganske snodig. Han sa han er usikker på meg på grunn av historien min. Om jeg er veldig sjalu og om det som skjedde med eksen min kanskje kan gjøre at jeg ikke stoler på en ny mann. Jeg hadde allerede fortalt at jeg ikke har holdt på med noen de to årene jeg har vært alene for å bearbeide alt slik at når jeg er klar for et nytt forhold så har jeg nullstilt meg, og jeg ble derfor ganske provosert over at han satte meg i bås, og at hvis han setter på nødbremsen fordi min eks var utro mot meg og han da tenker at jeg er sjalu, og drar inn sin eks, så er det faktisk han som drar med seg bagasje inn i dette. Jeg har også følt at han veksler mellom å smigre meg og sier han ikke var på utkikk etter noe, men at han absolutt ser mer som potensielt mer enn bare en venn, for så å si at han ikke har store forventninger til å møtes. Når jeg sa jeg ikke vil snakke i evigheter på telefonen fordi kan lett kan danne seg et bilde av den andre og bli skuffet når man omsider møtes, så sa han at han blir ikke skuffet uansett for han var ikke ute etter noe uansett. Føler også han sier mye for å forberede meg på at det ikke blir noe fordi han ofte sier "det er jo ikke sikkert det klaffer når vi møtes", "det er jo ikke sikkert at vi faller pladask" osv. Synes dette dreper flørten veldig og det er jo ikke engang gøy og spennende, slik som det skal være å bli kjent med noen man synes godt om. Tror jeg bare må trekkes meg unna her. Anonymkode: d08ae...8c3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå