Frekkulf Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 De siste 20 årene har jeg levd med mottoet: Det er ikke sommer før man har pult en russ. Og ja, det har blitt sommer hvert år. Er ikke så vanskelig å finne ei russejente som har lyst på en med litt erfaring og stor pikk. Men med smittesituasjonen vi har i år, lurer jeg på om jeg rett og slett skal la være i år. Er det flere som lever med samme motto, og som har samme «vårritualet» som meg? Hva tenker dere? Kjøre på som vanlig, eller ta et «sabbatsår»?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Faen så kvalmt... jeg har en lillesøster som er russ i år, å bare tanken på at noen går å sikker etter henne på den måten der er... tenker du ikke på at det faktisk er mennesker du snakker om? Hva er poenget med å gjøre mennesker om til en «ting» du skal naile bare fordi de er russ? Anonymkode: b8efe...e80 38
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Samme motto her. Har på følelsen at det blir sommer snart. Anonymkode: 6d105...4fb 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Faen så kvalmt... jeg har en lillesøster som er russ i år, å bare tanken på at noen går å sikker etter henne på den måten der er... tenker du ikke på at det faktisk er mennesker du snakker om? Hva er poenget med å gjøre mennesker om til en «ting» du skal naile bare fordi de er russ? Anonymkode: b8efe...e80 Så lenge dette foregår frivillig fra begge parter, greier jeg ikke forstå engasjementet ditt. Anonymkode: 8b874...e0c 16
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så lenge dette foregår frivillig fra begge parter, greier jeg ikke forstå engasjementet ditt. Anonymkode: 8b874...e0c Deg om det Anonymkode: b8efe...e80 17
von Dünkel Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Eier ikke folk bullshit filter på dette forumet? Da er da helt åpenbart at dette er trolle-provosering. 30
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 von Dünkel skrev (1 minutt siden): Eier ikke folk bullshit filter på dette forumet? Da er da helt åpenbart at dette er trolle-provosering. Ikke for meg. Jeg deler TS sitt syn. Ser flere også gjør det. Anonymkode: 8b874...e0c 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 Hadde gjerne latt meg harve over av en overkåt russsegutt jeg. Anonymkode: 4bf5b...9b9 7
Elaine Marley Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ikke for meg. Jeg deler TS sitt syn. Ser flere også gjør det. Anonymkode: 8b874...e0c Patetisk! Anonymkode: 8ddaf...c3e 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #12 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Faen så kvalmt... jeg har en lillesøster som er russ i år, å bare tanken på at noen går å sikker etter henne på den måten der er... tenker du ikke på at det faktisk er mennesker du snakker om? Hva er poenget med å gjøre mennesker om til en «ting» du skal naile bare fordi de er russ? Anonymkode: b8efe...e80 Om det er noen trøst har de aller fleste 40-50 åringer IKKE sjans på russejentene. Trådstarter skryter det på seg veldig når han påstår at han har hatt sex med en russejente 20 år på rad. Ikke overvurder norske menn sin attraktivitet, de er faktisk langt ifra så heite i den alderen. Velkommen til den virkelige verden hvor kvinner og jenter i alle aldre er seksuelle objekter for menn. Hvorfor sjokkerer det deg? Eller vent, som de 50 år gamle mennene sier, det er biologisk naturlig at eldre menn blir tiltrukket av kjønnsmodne jenter (merk at jeg skriver jenter, ikke kvinner). Om det skulle være noen trøst. Anonymkode: 8bee5...1e7 13
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 Du er vel ikke russ, TS, og russen menger seg stort sett bare med seg selv, så dette ble for dumt. Anonymkode: 8c98d...c54 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #14 Skrevet 3. mai 2021 Noen finner opp noe til nytte for andre. andre må ta det som er til nytte for dem. de fleste av de som tar fra andre er veldig triste mennesker uten funksjon. Anonymkode: a28b3...773
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #16 Skrevet 3. mai 2021 Er nok av aldrende menn som sikler rundt russejenter. Det er noe av det som bidrar til at der blir utrygt for russen. Kan ikke du la de være i fred? Du er for gammel og det fremstår patetisk. Anonymkode: f816d...60d 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #17 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Faen så kvalmt... jeg har en lillesøster som er russ i år, å bare tanken på at noen går å sikker etter henne på den måten der er... tenker du ikke på at det faktisk er mennesker du snakker om? Hva er poenget med å gjøre mennesker om til en «ting» du skal naile bare fordi de er russ? Anonymkode: b8efe...e80 Hmmm...din uskyldige lillesøster er nok kanskje ikke så uskyldig som du tror. Mange jenter på hennes alder har tatt for seg metervis med kuk. Men selvfølgelig mest rundt hennes egen alder. At unge russejenter har seg med gamle menn på 40-50 år er en myte som henger igjen fra Rocco & russen. Anonymkode: 7aad8...65e 2
Bamseklemmer Skrevet 3. mai 2021 #18 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er nok av aldrende menn som sikler rundt russejenter. Det er noe av det som bidrar til at der blir utrygt for russen. Kan ikke du la de være i fred? Du er for gammel og det fremstår patetisk. Anonymkode: f816d...60d Jeg tenker ofte på hvorfor jeg skulle sikle etter russejenter uten videre? Men hvis hun gir meg et seksuelt hint og vil knulle, vil det jo være utakknemmelig å si nei. Og det er uavhengig om hun er russ eller ikke... Kall meg gjerne en gammelgris, men jeg er mere høflig med dem som vil knulle. Vi er nok voksne nok til å takke for det vi får sammen, så vi skilles med et kyss og et smil🙄 4
3lis3 Skrevet 3. mai 2021 #19 Skrevet 3. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Faen så kvalmt... jeg har en lillesøster som er russ i år, å bare tanken på at noen går å sikker etter henne på den måten der er... tenker du ikke på at det faktisk er mennesker du snakker om? Hva er poenget med å gjøre mennesker om til en «ting» du skal naile bare fordi de er russ? Anonymkode: b8efe...e80 Hehe. Så patetisk. De gjør det jo selvsagt helt frivillig. Sikker på at ikke søstera di også har lyst på en voksen kar? Er russ selv. Må dessverre begrense tøsinga pga korona. Ellers hadde jeg hatt en ny hver dag Endret 3. mai 2021 av 3lis3
3lis3 Skrevet 3. mai 2021 #20 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke for meg. Jeg deler TS sitt syn. Ser flere også gjør det. Anonymkode: 8b874...e0c Det er heldigvis veldig vanlig at mange tenner på russejenter. Jeg nyter godt av oppmerksomheten selv for tida. Tror jeg skal ta på meg russedressen neste vår også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå