Laraa Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Jeg skal på dagstur til Farsund for å besøke sybutikken lille-L, men jeg har endel tid til andre ting også. Hva finnes det av kjekke ting å gjøre i Farsund eller i nærheten? Finnes det noen anbefalte spisesteder i Farsund eller langs veien fra Farsund til Stavanger? Koselige eller litt annerledes butikker? 🙂
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Lille L ligger i nærheten av strendene – de MÅ du få med deg! En spaserstur på stranda der gjør virkelig godt, uansett vær. Ellers har Farsund lite å by på hva gjelder spisesteder og slikt, men det er superkoselig å ta en pils eller is på brygga eller lekteren i byen. Anonymkode: f5b79...6af 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Trunken i Vanse er artig hvis man liker nisjebutikker. "Det amerikanske Lista" er et morsomt fenomen. Anonymkode: f5b79...6af 3
Laraa Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2021 Omg, tusen takk for tipset 🤩 jeg elsker amerikansk godteri, så DER forsvant pengene gitt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå