AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Siden det nå ikke er å anbefale å treffe det motsatte kjønn pga smittefare gikk jeg til innkjøp av en søt dildo, brukte den regelmessig, dvs nesten hver kveld og var så stille jeg kunne, trodde jeg , helt til en morgen da min hybelvenninne smilte mer enn vanlig til meg en morgen......... etter en lang samtale viste det seg at vi begge hadde kjøp oss leketøy pga covid, haha Vi som før bare hadde snakket om "vær og vind" snakket nå åpent om lyster og kos. Påfølgende kveld var det during fra begges rom og morgenen etter latter ved frokostbordet. For å gjøre en lang historie kort så delte vi i natt seng og jeg var for første gang intim med en jente, noe jeg aldri trodde ville skje. Jeg er så absolutt hetero og venninna mi også men som hun sa : Når Elna anbefaler oss å ikke treffe det motsatte kjønn for kos så får vi ta til takke med det som byr seg 🙂 Noen andre som har opplevd noe lignende pga covid ?? Anonymkode: 0b06f...5cc 2
Gjest Vintermorgen Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 (endret) Ryddet for kontaktannonse-innlegg. Vintermorgen, mod Endret 3. mai 2021 av Elaine Marley
3lis3 Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Siden det nå ikke er å anbefale å treffe det motsatte kjønn pga smittefare gikk jeg til innkjøp av en søt dildo, brukte den regelmessig, dvs nesten hver kveld og var så stille jeg kunne, trodde jeg , helt til en morgen da min hybelvenninne smilte mer enn vanlig til meg en morgen......... etter en lang samtale viste det seg at vi begge hadde kjøp oss leketøy pga covid, haha Vi som før bare hadde snakket om "vær og vind" snakket nå åpent om lyster og kos. Påfølgende kveld var det during fra begges rom og morgenen etter latter ved frokostbordet. For å gjøre en lang historie kort så delte vi i natt seng og jeg var for første gang intim med en jente, noe jeg aldri trodde ville skje. Jeg er så absolutt hetero og venninna mi også men som hun sa : Når Elna anbefaler oss å ikke treffe det motsatte kjønn for kos så får vi ta til takke med det som byr seg 🙂 Noen andre som har opplevd noe lignende pga covid ?? Anonymkode: 0b06f...5cc Så herlig. Jeg har også ei venninne jeg deler alt med. Vi har hatt jentesex tusen ganger minst. Det begynte med at vi byttelånte leker. Så lekte vi i samme rom, og sp med hverandre. Og nå deler vi ofte en mann også.
cmd Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Siden det nå ikke er å anbefale å treffe det motsatte kjønn pga smittefare gikk jeg til innkjøp av en søt dildo, brukte den regelmessig, dvs nesten hver kveld og var så stille jeg kunne, trodde jeg , helt til en morgen da min hybelvenninne smilte mer enn vanlig til meg en morgen......... etter en lang samtale viste det seg at vi begge hadde kjøp oss leketøy pga covid, haha Vi som før bare hadde snakket om "vær og vind" snakket nå åpent om lyster og kos. Påfølgende kveld var det during fra begges rom og morgenen etter latter ved frokostbordet. For å gjøre en lang historie kort så delte vi i natt seng og jeg var for første gang intim med en jente, noe jeg aldri trodde ville skje. Jeg er så absolutt hetero og venninna mi også men som hun sa : Når Elna anbefaler oss å ikke treffe det motsatte kjønn for kos så får vi ta til takke med det som byr seg 🙂 Noen andre som har opplevd noe lignende pga covid ?? Anonymkode: 0b06f...5cc Det er bra for deg / dere da. Du har nå utforsket ditt andre siden av sexlivet med samme kjønn, samtidig på samme plass. Det blir fort mange kosestunder for dere da.
Elaine Marley Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 Brukte dere bare leketøyene på hverandre eller ble det også litt tassing ? Anonymkode: 8aa55...a1e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 20.04): Brukte dere bare leketøyene på hverandre eller ble det også litt tassing ? Anonymkode: 8aa55...a1e Hva er tassing? Er det godt? Anonymkode: d1f40...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå