AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Spørsmål som gjelder: 1. Hvordan ville du ha reagert om kjæresten din hadde gjort dette? 2. Ville du ha gjort dette hvis kjæresten din var til stede? Anonymkode: 70bb2...d20
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Å gå bak ryggen på partneren er utroskap. Da er forholdet ødelagt for min del. Anonymkode: 7abe4...d78 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Nye fantasifulle uttrykk skapes for å hype opp et ikke-problem. Lurer på hva det neste blir ang dette. Anonymkode: 4fd4d...f37 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Ei litta runk fra ei venninne. Anonymkode: 3f3d8...e5a
Jadzia Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Mikroutroskap blir for meg bare flisespikkeri og tullball. Jeg kunne aldri hengt meg opp i en småflørtende melding eller småflørting med en annen, så lenge det ble holdt på det uskyldige planet og ikke var noe som utviklet seg videre over tid. Jeg småflørter sånn hele tida selv og, uten at jeg legger noe mer i det enn akkurat det som skjer der og da. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå