Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg bare lurer på om det er normalt i et forhold å bare møtes når vi skal på trening? Vi trener 3-4 ganger i uka og av og til i helgene også. Jeg har sagt til han at jeg savner den kvalitetstiden med han der vi bare er oss to, der vi sitter sammen og ser på film eller noe eller han sover over hos meg. Det eneste vi gjør er å trene og game sammen også snakker vi sammen via en app på pcen der vi snakker sammen på et headsett. Det virker som han heller vil sitte å game enn å være med meg i "real life" hvis dere skjønner?

Ikveld måtte jeg nærmest gråte meg til at jeg savner å være med han og ha kvalitetstid sammen, og at jeg savner at han sover over hos meg. Han har ikke sovet hos meg på ca 2 måneder. Vi ble enige om at han skulle sove hos meg en dag denne uken, men jeg vil at han skal spørre MEG om jeg vil ha overnattingsbesøk, ikke at jeg må spørre om det hver gang. Hans svar er hele tiden "vi flytter snart sammen, det er ikke lenge igjen nå, bare vær tålmodig" osv, men hva er problemet å sove over hos meg noen ganger før vi flytter sammen? Det tar 10-15 minutters kjøretur fra han til meg, så jeg ser ikke problemet.. 

Hvordan hadde dere reagert hadde dere hatt det sånn så dette? Hva hadde dere sagt til kjæresten deres? Det er jo normalt å ville ha kvalitetstid sammen i et forhold, og jeg syns ikke det er noe særlig kvalitetstid å snakke sammen på et headsett og game sammen hele tiden.

Anonymkode: 56e39...ee6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at dere gjør lurt i å flytte sammen om dere ikke finner et kompromiss på hvordan dere vil bruke tida?

Anonymkode: a6ec1...9f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikker på at dere gjør lurt i å flytte sammen om dere ikke finner et kompromiss på hvordan dere vil bruke tida?

Anonymkode: a6ec1...9f9

Jeg gamer jeg også, men da får jeg i det minste sett han istedenfor å snakke sammen på pcen, så har vi treningen samen.

Nå skal han begynne på universitetet etter sommeren, da har han sagt at skolen kommer før alt annet, så jeg håper han klarer å presse inn litt tid til meg og innimellom.

AnonymBruker
Skrevet

Synes du selv dette virker som et godt grunnlag å bygge et samliv på...?

Hva skal han egentlig med en kjæreste, om han ikke ønsker å faktisk være sammen med deg?

Har dere sex?

Når?

Er greia at du gir lett tilgang på seksuell tilfredsstillelse, men utover det er det ikke noe poeng for ham å tilbringe tid med deg?

Anonymkode: 35fd5...b61

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg gamer jeg også, men da får jeg i det minste sett han istedenfor å snakke sammen på pcen, så har vi treningen samen.

Nå skal han begynne på universitetet etter sommeren, da har han sagt at skolen kommer før alt annet, så jeg håper han klarer å presse inn litt tid til meg og innimellom.

Hvorfor gidder du dette? Hører du ikke hvor selvutslettende det er?

Ja, studier tar mye tid. Men folk får seg både kjærester og noen stifter endatil familie mens de er studenter.

Anonymkode: 35fd5...b61

Gjest Skogsalv
Skrevet

Sikker på han er kjæresten din...? Har dere sex?  ( i så tilfelle, stopp med det 😎)

Han er jo bare trenings og gamingbuddy.  Med masse unnskyldninger og prokastineringer.  

Han virker lite interessert i å møte dine behov. 

Ikke hør på hva han SIER, men se hva han GJØR . Du fortjener så mye mer av tid , oppmerksomhet og initiativ fra hans side. 

Kan han ikke være intim på andre måter enn hastig sex,,,,så er han ingen kjæreste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...