Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Medik8 Retinol 3 TR 15ml

Vil prøve meg på retinol, så jeg tror denne er god for begynnere og et godt sereum? Men jeg er usikker, vil noen med peiling fortelle meg om jeg er på rett spor eller anbefale meg et retinol produkt å starte med? Kan jeg bruke den rundt øynene eller trenger man en øyekrem forresten? 🙂 

Anonymkode: 50b47...0e8

Videoannonse
Annonse
Gjest Tenk positivt
Skrevet

Nå ble jeg og nysgjerrig, på hvilken nettside er den.. 

AnonymBruker
Skrevet
Tenk positivt skrev (Akkurat nå):

Nå ble jeg og nysgjerrig, på hvilken nettside er den.. 

Jeg ser den på Lyko nå :) 

Skrevet

Har en veldig sterk lukt, men har ikke prøvd den så lenge så hvor bra den er vet jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
Tadam skrev (Akkurat nå):

Har en veldig sterk lukt, men har ikke prøvd den så lenge så hvor bra den er vet jeg ikke. 

Parfymert lukt eller lukt av selve produktet? :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Parfymert lukt eller lukt av selve produktet? :)

Parfymelukt, den lukter IKKE godt

Gjest Tenk positivt
Skrevet

Takk 😀litt kjedelig at den har sterk lukt da, men man kan jo ha den om natten.. 

Skrevet
Tenk positivt skrev (4 minutter siden):

Takk 😀litt kjedelig at den har sterk lukt da, men man kan jo ha den om natten.. 

Ja, men mange som reagerer på parfyme

AnonymBruker
Skrevet
Tadam skrev (Akkurat nå):

Ja, men mange som reagerer på parfyme

Ja, jeg gjør det, så jeg kommer til å lete etter ett annet retinol produkt :) Dette var nyttig å vite da, glad du fortalte det 😊

• Liker 1
Skrevet

0.3 % retinol er perfekt styrke å begynne med, men du bør ikke bruke retinolserum rundt øynene. Eventuelt kan du bruke en øyekrem med retinol. Et annet godt begynnerprodukt er Exuviance Super Retinol Concentrate, det har en styrke på rundt 0.2%. Skinceuticals har et retinolprodukt med 0.3%, det samme har Paula's Choice, disse er parfymefrie.

Ang. duft, så inneholder ikke produktet i HI parfyme ifølge ingredienslisten. Det finnes imidlertid et produkt kalt Retinol 3TR Intense som er litt annerledes formulert og inneholder parfyme i form av patchouliolje.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...