AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Vil prøve meg på retinol, så jeg tror denne er god for begynnere og et godt sereum? Men jeg er usikker, vil noen med peiling fortelle meg om jeg er på rett spor eller anbefale meg et retinol produkt å starte med? Kan jeg bruke den rundt øynene eller trenger man en øyekrem forresten? 🙂 Anonymkode: 50b47...0e8
Gjest Tenk positivt Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Nå ble jeg og nysgjerrig, på hvilken nettside er den..
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Tenk positivt skrev (Akkurat nå): Nå ble jeg og nysgjerrig, på hvilken nettside er den.. Jeg ser den på Lyko nå Anonymkode: 50b47...0e8
Tadam Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Har en veldig sterk lukt, men har ikke prøvd den så lenge så hvor bra den er vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Tadam skrev (Akkurat nå): Har en veldig sterk lukt, men har ikke prøvd den så lenge så hvor bra den er vet jeg ikke. Parfymert lukt eller lukt av selve produktet? Anonymkode: 50b47...0e8
Tadam Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Parfymert lukt eller lukt av selve produktet? Anonymkode: 50b47...0e8 Parfymelukt, den lukter IKKE godt
Gjest Tenk positivt Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 Takk 😀litt kjedelig at den har sterk lukt da, men man kan jo ha den om natten..
Tadam Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 Tenk positivt skrev (4 minutter siden): Takk 😀litt kjedelig at den har sterk lukt da, men man kan jo ha den om natten.. Ja, men mange som reagerer på parfyme
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 Tadam skrev (Akkurat nå): Ja, men mange som reagerer på parfyme Ja, jeg gjør det, så jeg kommer til å lete etter ett annet retinol produkt Dette var nyttig å vite da, glad du fortalte det 😊 Anonymkode: 50b47...0e8 1
Roci Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 0.3 % retinol er perfekt styrke å begynne med, men du bør ikke bruke retinolserum rundt øynene. Eventuelt kan du bruke en øyekrem med retinol. Et annet godt begynnerprodukt er Exuviance Super Retinol Concentrate, det har en styrke på rundt 0.2%. Skinceuticals har et retinolprodukt med 0.3%, det samme har Paula's Choice, disse er parfymefrie. Ang. duft, så inneholder ikke produktet i HI parfyme ifølge ingredienslisten. Det finnes imidlertid et produkt kalt Retinol 3TR Intense som er litt annerledes formulert og inneholder parfyme i form av patchouliolje. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå