Gå til innhold

Hvorfor blir vi betatt av fastlegen vår/behandlere etc

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest utrolig mange historier om jenter som blir forelsket i legen sin. Uansett type lege - gynekolog, tannlege, psykolog, kirurg etc.

Og jeg lurer på hvorfor vi blir så opphengt i de? De er jo bare profesjonelle, og de har hundrevis av pasienter inn daglig at de ikke engang tenker et sekund på oss. Men likevel er vi jenter så svake for menn i uniform som virker forståelsesfull, god og kjærlig - noe de må være med alle pasienter. 

Nesten alle av oss blir forelsket i de og klarer ikke å slutte å tenke på de. Fins det noen sjanse for at de tenker på oss på samme måten? Og hvorfor er vi jenter så svake og naive? Jeg skammer meg for at jeg blir forelsket i nesten alle type leger. Bare de er snille med meg, eller tar på meg, så er det nok til at jeg ikke klarer å slutte å tenke på de. Så innmari patetisk.

Anonymkode: f5c54...167

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Les det som står i linken i hovedinnlegget her:

Anonymkode: ad4bb...99e

AnonymBruker
Skrevet

"Vi" jenter? Snakk for deg selv. 

Jeg har truffet på noen menn jeg syns er attraktiv som har de yrkene, så jeg ser at der er en mulighet for at jeg en vakker dag utsettes for en behandler som er "min type". Men fy så glad jeg er for at det aldri har skjedd! Jeg ikke tenke meg noe mer kleint enn å prøve å ha en profesjonell relasjon med noen jeg liker for godt.  Jeg hadde SÅ droppet time og behandler..

Anonymkode: 47a0a...24e

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har lest utrolig mange historier om jenter som blir forelsket i legen sin. Uansett type lege - gynekolog, tannlege, psykolog, kirurg etc.

Og jeg lurer på hvorfor vi blir så opphengt i de? De er jo bare profesjonelle, og de har hundrevis av pasienter inn daglig at de ikke engang tenker et sekund på oss. Men likevel er vi jenter så svake for menn i uniform som virker forståelsesfull, god og kjærlig - noe de må være med alle pasienter. 

Nesten alle av oss blir forelsket i de og klarer ikke å slutte å tenke på de. Fins det noen sjanse for at de tenker på oss på samme måten? Og hvorfor er vi jenter så svake og naive? Jeg skammer meg for at jeg blir forelsket i nesten alle type leger. Bare de er snille med meg, eller tar på meg, så er det nok til at jeg ikke klarer å slutte å tenke på de. Så innmari patetisk.

Nei. Det er vel heller fåtallet.

AnonymBruker
Skrevet

Har likt en behandler, fordi han var så utrolig kjekk. Hadde ikke noe behandling å gjøre. Var førsteinntrykket. Behandlingen var bare en gang, med et par oppfølgingstimer. Hadde ingenting med vennlighet å gjøre, kun umiddelbar tiltrekning. Har aldri blitt tiltrukket av en behandler ellers, uansett hvor omtenksomme de var, det er jo forventet av dem.

Anonymkode: e54a2...d9d

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Nesten alle av oss blir forelsket i de og klarer ikke å slutte å tenke på de

"Nesten alle av oss" blir ikke det.

Anonymkode: 3df96...df8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nesten alle av oss blir forelsket i de og klarer ikke å slutte å tenke på de.

Ok, da tilhører jeg tydeligvis unntaket. Jeg har aldri møtte en lege som er attraktiv.

Anonymkode: 10c23...82d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har crush på min behandler og det er ikke pga h*n er min behandler, men pga hvordan vi har blitt kjent med hverandre i løpet av disse behandlingstimene. (Nei h*n er ikke psykolog/psykiater/lege). Rimelig sikker på at vi hadde klaffet godt om vi hadde møttes under andre omstendigheter også, men nå ble det sånn da 🤪

Anonymkode: 17114...00d

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg ble operert på Diakonhjemmet for noen år siden og hadde en veldig kjekk og hyggelig kirurg. Det viste seg at flere venninner hadde lagt seg under kniven hos ham og alle bare "åh, er du hos dr xxx? Han er bare sååå fantastisk kjekk og hyggelig" 😄

Anonymkode: 83bd2...36f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha, jeg ble operert på Diakonhjemmet for noen år siden og hadde en veldig kjekk og hyggelig kirurg. Det viste seg at flere venninner hadde lagt seg under kniven hos ham og alle bare "åh, er du hos dr xxx? Han er bare sååå fantastisk kjekk og hyggelig" 😄

Anonymkode: 83bd2...36f

Ehm...... er vi venner? Ble også operert på Diakonhjemmet?!!!! Hvem var legen som opererte deg? Og hva opererte du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...