Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et stort problem og føler meg låst. 
Det har seg sånn at jeg føler meg forelska i gynekologen jeg går hos. Han er en kjekk mann, sikkert 20 år eldre enn meg men allikevel! Har vært hos han 7 ganger, begynte ikke fantasere om han og se på han som en potensiell kjæreste før ca 5 gangen jeg var der. 

Sist jeg var der for 1 uke siden så var jeg så tent før timen at ja! Da jeg kom inn dit og han sa at ja da kunne jeg kle av meg og opp i stolen så kjente jeg at det kriblet og dunket nedentil! Følte meg helt øm der nede og spreng kåt. Når jeg la meg oppi stolen og spredte bena høre jeg en typisk smatte lyd i det jeg spredte de 😣 og da han skulle kjenne med 2 fingre inni meg så kjente jeg at jeg fikk en sammentrekning! Tror jeg var ganske våt der nede ja. Kan han ha sett dette før han stakk fingerene inn? 
Når han skulle sette inn spekelumet så hørte jeg også sånne «våte» lyder der nede og det må han også ha hørt, flaut! 😣 Men herregud å kåt jeg var samtidig, elsket at han holdt på med meg og tuklet med meg der nede, det var bare så deilig! Måtte jo ikke vise at jeg syns det men ja. Jeg nøt det.

Jeg tenker på han hele tiden nå og mest av alt ville jeg blitt sammen med han. Det er vel umulig men jeg tenker ikke på annet enn han og gleder meg til neste gang jeg skal dit, selv om det ikke er før om 2 år! :( vil finne på en unnskyldning så jeg får kommet dit før men hva er sjansen for at jeg kan bli sammen med han?
Tror dere han ville hatt meg? Har søkt på han på posten sine adressetjenster, 1881 og på skattelistene. På posten og 1881 står ingen andre registrert på adressa hans iallfall så kanskje han er singel. 
Hvordan skal jeg gå frem? Hva ville dere gjort her? Jeg vil virkelig ha han, iallfall prøve og er han ikke interessert så har jeg jo prøvd men hvordan skal jeg tørre? 

Håper noen har noen råd å gi for er helt rådvill her selv

Anonymkode: 67293...6b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj kvalmt og latterlig 😂 Du får spørre neste gang du er i stolen om han ikke kan stikke pikken sin inn i deg eller slikke deg 😂😂

Anonymkode: ba3cc...de9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å få deg litt søvn :klem:

Anonymkode: 010ad...d3b

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Forresten hva heter han du går hos? Ble nyskjerrig her 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du skal så absolutt ikke prøve deg på gynekologen din. Du må også slutte med å stalke han. 

Disse lydene du beskriver, kunne like gjerne kommer av glidemiddelet han bruker, så tviler på at han tenkte noe særlig på det. Selv syns jeg instrumentene som brukes er så smertefulle, at jeg ikke skjønner at noen kan bli kåt av gynekologisk undersøkelse.

Anonymkode: 16349...f7a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøv å få deg litt søvn :klem:

Skal prøve etterhvert, men ikke lett når jeg er så gira, spent og kun tenker på han og drømmer meg bort i hva som kunne skjedd, hva hvis han hadde sagt eller gjort sånn osv 😪

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, du skal så absolutt ikke prøve deg på gynekologen din. Du må også slutte med å stalke han. 

Disse lydene du beskriver, kunne like gjerne kommer av glidemiddelet han bruker, så tviler på at han tenkte noe særlig på det. Selv syns jeg instrumentene som brukes er så smertefulle, at jeg ikke skjønner at noen kan bli kåt av gynekologisk undersøkelse.

Anonymkode: 16349...f7a

Men tenk om han også er interessert men ikke tør eller kan ta første steget pga han egentlig ikke har lov til det med pasientene sine 😣 Er umulig å få han ut av hodet, hvordan skal jeg klare det?

For meg føltes det nesten som han stakk en dildo inn 🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han er en kjekk mann, sikkert 20 år eldre enn meg men allikevel!

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har søkt på han på posten sine adressetjenster, 1881 og på skattelistene.

Hvis dette hadde vært sant, hadde du visst nøyaktig hvor mange år eldre enn deg han er :) 

Takk for forsøket! Du er et ganske så søtt og uskyldig lite troll som fikk flere av oss til å smile. God natt og sov godt :kghjerte:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Forresten hva heter han du går hos? Ble nyskjerrig her 😂

Guttu. Sier ikke resten. Uff jeg tenker på han hele tiden og skulle ønske han bare la merke til meg eller ja. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis dette hadde vært sant, hadde du visst nøyaktig hvor mange år eldre enn deg han er :) 

Takk for forsøket! Du er et ganske så søtt og uskyldig lite troll som fikk flere av oss til å smile. God natt og sov godt :kghjerte:

Han er 21 år eldre enn meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Er du pen? Og hvor er du i fra? Etnisk norsk eller ikke?

Anonymkode: 58e11...fa5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du pen? Og hvor er du i fra? Etnisk norsk eller ikke?

Er fra Norge men ikke etnisk norsk nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Les det som står i linken i hovedinnlegget her:

• Liker 2
Skrevet

Legen har ikke lov til å innlede noe med pasienter, så det kan du nok bare glemme. Han er nok ikke villig til å risikere autorisasjonen og jobben for en flørt som kanskje ikke engang blir noe mer. Legg fra deg den ideen. Dette er helt urealistisk. 

• Liker 4
Gjest Tenk positivt
Skrevet
Gjenferdet skrev (9 minutter siden):

Legen har ikke lov til å innlede noe med pasienter, så det kan du nok bare glemme. Han er nok ikke villig til å risikere autorisasjonen og jobben for en flørt som kanskje ikke engang blir noe mer. Legg fra deg den ideen. Dette er helt urealistisk. 

Enig, ps må bare tilføye noe til "gjenferdet" :du har kloke svar på alle innlegg her på kg. 

Skrevet
Tenk positivt skrev (1 minutt siden):

Enig, ps må bare tilføye noe til "gjenferdet" :du har kloke svar på alle innlegg her på kg. 

Takk. :smilyblomst:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er fra Norge men ikke etnisk norsk nei. 

Aha. Dårlig relasjon med din far gjennom oppveksten? 

det er ikke noe nytt at «innvandrere» eller ikke etniske jenter forelsker seg i hvite menn i maktposisjon. Han tenker ikke på deg på den måten. Kom deg videre.

• Liker 1
Gjest Tenk positivt
Skrevet
Gjenferdet skrev (4 minutter siden):

Takk. :smilyblomst:

♥️

AnonymBruker
Skrevet

Meget realistisk.  Alle jenter tenker på sine mannlige gynekologer slik. Jada.

Anonymkode: 23719...0e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Aha. Dårlig relasjon med din far gjennom oppveksten? 

det er ikke noe nytt at «innvandrere» eller ikke etniske jenter forelsker seg i hvite menn i maktposisjon. Han tenker ikke på deg på den måten. Kom deg videre.

Herregud. 

Anonymkode: 387c2...214

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...