AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 For å gjøre en lang historie kort så hadde jeg en venn i rundt 10 år som jeg hadde veldig god mental kjemi med. Vi kunne le og snakke om alt mulig. Men jeg var aldri interessert i han, men det var han. Han er egentlig veldig sjenert, men han ba meg med ut en dag og vi ble venner. Vennskapet brøt noen ganger da han ville mer og jeg ville ikke. På et tidspunkt for et par år siden skjedde det en misforståelse som gjorde at han trodde jeg var interessert, men jeg var ikke det. Det førte til at han ble veldig sint og vi har ikke hatt kontakt siden utover at han har beklaget seg. Jeg vet aldri hvorfor jeg ikke ble interessert i han da, men jeg har i en tid nå tenkt mye på han og føler nesten at jeg har følelser. Savner han også. Er det nå for sent å gjenoppta kontakten? Husker hvor såret og sint han ble da vennskapet røk sist. Og jeg vet ikke hvordan vi ville passet sammen i et forhold. Men vi har mye til felles og veldig god kjemi. Han er også veldig snill. Men hvis det bare blir trøbbel og jeg ender opp med å såre han vet jeg ikke hvor lurt det er å prøve. Anonymkode: 007f5...e2e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Du var ikke interessert i han da på de 10 årene, men nå som du ikke har sett han på lenge så tror du at du nesten har følelser. Jeg tror dette er ønsketenkning og minnene som lurer deg litt. Jeg tror på at du savner han, men om det fantes romantiske følelser der fra din side så ville de vært sterkere når dere faktisk var sammen. De ville ikke komme nå som dere ikke har kontakt. Jeg ville latt han være. Anonymkode: f2a72...50e 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du var ikke interessert i han da på de 10 årene, men nå som du ikke har sett han på lenge så tror du at du nesten har følelser. Jeg tror dette er ønsketenkning og minnene som lurer deg litt. Jeg tror på at du savner han, men om det fantes romantiske følelser der fra din side så ville de vært sterkere når dere faktisk var sammen. De ville ikke komme nå som dere ikke har kontakt. Jeg ville latt han være. Anonymkode: f2a72...50e Jeg forstår hva du mener og har tenkt om det ikke bare er dette som er grunnen. Kanskje det er det. Men det som er er at vi har hatt pauser i vennskapet før på 1-2 år og da savnet jeg han litt, men bare vennskapelig. Dette er første gang jeg har andre tanker om han.. Anonymkode: 007f5...e2e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Ååå.. dette kan nok ikke være lett 😕 Hvor gamle er dere? Anonymkode: e0607...f8f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Jeg hadde en lik historie omtrent, det var bare vennskapet jeg savnet da vi møttes igjenn, men vet det er lett å bli forvirret. Anonymkode: f814f...785 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå