AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Er det flere her som opplever å ha sånne jordbærhud-liknende issue på legger og lår ? Hva kan man gjøre for å bare se rein glansende hud på legger og lår uten å kunne se sorte prikker/hårsekker ? Hvis det er noen salonger som utfører gode behandlinger som hjelper, eller noe dere bruker hjemme, del det gjerne. مسلسل سلمات ابو البنات الجزء الثاني الحلقة 3 الثالثة.weblocAnonymkode: 89e54...f26
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Ja da må du ta laser og rett og slett fjerne hårsekken, voksing tar den ikke. Jeg har det sånn selv, tror de som har helt glatte legger har tynnere og/lysere hår (veit ikke om du har det men er det jeg tror) Laser funker Får ikke opp linken din, håper jeg svarte riktig likevel. Anonymkode: e2743...cf4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja da må du ta laser og rett og slett fjerne hårsekken, voksing tar den ikke. Jeg har det sånn selv, tror de som har helt glatte legger har tynnere og/lysere hår (veit ikke om du har det men er det jeg tror) Laser funker Får ikke opp linken din, håper jeg svarte riktig likevel. Anonymkode: e2743...cf4 Linken har jeg aldri limt inn faktisk, så jeg håper ikke flere trykker på den da jeg ikke aner hva det er for no. ❤️ Laser funker? Har du tatt no behandling for å si det? Eller har du latt leggene være? Må da finnes andre metoder enn laser, vel..? Hadde håpet på at wax kunne hjelpe.. Ser jo så mye at youtube har mange tips som skrubbing, CeraVe kremer osv... og oljer... Anonymkode: 89e54...f26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå