AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 https://www.vgtv.no/video/217563/her-kaster-postnord-sjaafoeren-pakkene?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos1 Jaja, hva sier alle dere som alltid skal forsvare Postnord nå?🙃 Anonymkode: 41611...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Hvem er alle de som alltid forsvarer PostNord? Anonymkode: 5069e...38e 34
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Har ikke hatt problemer med post nord utenom at de har levert pakken til feil hus, det gjelder både posten og postnord. kan ikke si jeg hater dem etter videosnutten heller Anonymkode: c9966...a68 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Så fordi én sjåfør behandler pakkene dårlig så kan man ikke være generelt fornøyd med postnord fordi man ikke har opplevd noe negativt? Jeg har faktisk ikke opplevd hverken ødelagte pakker eller forsvunnede pakker, men det der er jo på ingen måte greit. Tipper han der får konsekvenser fra arbeidsgiver. Anonymkode: a6379...27e 15
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Jeg kan forsvare Postnord; er ganske sikker på at dette ikke er Postnord sin rutine for håndtering av pakker så problemet er ikke Postnord men den ansatte. Slike ansatte kan du finne hos alle fraktselskap. Har personlig aldri hatt problemer med Postnord. Anonymkode: 1e138...bb3 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Igjen så ser vi et eksempel på at 1 person = flere personer. I dette tilfellet er denne ansatte visstnok representativ for hele foretaket. Ganske utrolig. Anonymkode: 4d65e...85f 6
von Dünkel Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 Ikke kan de kjøre heller. https://www.vgtv.no/video/196969/reagerer-kraftig-paa-postnord-kjoering-er-han-blind 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 Dette forandrer absolutt ikke mitt syn på PostNord. PostNord har alltid vært håpløse. Anonymkode: 64589...65a 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 Det kan jo hende pakkene hadde spesielle instruksjoner på seg. "Trenger ikke å behandles forsiktig". Er det så usannsynlig? En videosnutt gir ikke alltid hele bildet. Anonymkode: 18527...055
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: https://www.vgtv.no/video/217563/her-kaster-postnord-sjaafoeren-pakkene?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos1 Jaja, hva sier alle dere som alltid skal forsvare Postnord nå?🙃 Anonymkode: 41611...7bd Det er så flott med privatisering 😊 Anonymkode: 08863...a51 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 Postnord i et nøtteskall Anonymkode: ad680...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #12 Skrevet 3. mai 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan jo hende pakkene hadde spesielle instruksjoner på seg. "Trenger ikke å behandles forsiktig". Er det så usannsynlig? En videosnutt gir ikke alltid hele bildet. Anonymkode: 18527...055 Anonymkode: 06e8c...695 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 Og slik behandles kofferter på flyplassene. Hva er nytt under solen? Anonymkode: 5e573...25c 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #14 Skrevet 3. mai 2021 I alle lavbetalte yrker så er det noen ansatte som ikke gjør ting etter prosedyre. Det er ikke overraskende. Finner også mange videoer av ansatte på Mcdonalds og Burger King som legger mat på bakken før de serverer det, men jeg lar ikke det skremme meg. Anonymkode: 2b261...b6c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #15 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette forandrer absolutt ikke mitt syn på PostNord. PostNord har alltid vært håpløse. Anonymkode: 64589...65a Vet ikke jeg, vi bestilte en ny grill forleden. Levering på dør, kona var alene hjemme med unge på armen, sjåføren tilbød seg å bære den opp til leiligheten for henne, så den ikke trengte stå utenfor blokka. Syntes ikke det var håpløst. Anonymkode: f2e2f...fe5 9
Gullik Skrevet 3. mai 2021 #16 Skrevet 3. mai 2021 Dette har lite med Postnord og alt med den ansatte på videoen å gjøre. Tviler sterkt på at "kast pakkene, gjerne med mye kraft" står i instruksjonsboka. 4
Leo Skrevet 3. mai 2021 #17 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I alle lavbetalte yrker så er det noen ansatte som ikke gjør ting etter prosedyre. Det er ikke overraskende. Finner også mange videoer av ansatte på Mcdonalds og Burger King som legger mat på bakken før de serverer det, men jeg lar ikke det skremme meg. Anonymkode: 2b261...b6c Det finnes folk i alle slags yrker, enten de har godt eller dårlig betalt, som ikke gjør ting etter prosedyre tenker jeg vi sier. Uansett kan jeg ikke si at jeg lar meg sjokkere. Når alt skal gå så fort som mulig og koste minst mulig så må det nødvendigvis bli slik. Til tross for det har jeg handlet utrolig mye som har blitt levert med Post Nord i årenes løp og ingenting har vært ødelagt. Noen litt trege og surrete leveranser, men de slår uansett ikke Posten så alt i alt er det helt greit. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #18 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jaja, hva sier alle dere som alltid skal forsvare Postnord nå?🙃 Anonymkode: 41611...7bd Du skal pakke pakkene så de tåler slikt. Men er klar over at de fleste privatpersoner ikke pakker pakkene sine skikkelig, så derfor pleier de å ta mer hensyn. Dette endrer ikke mitt syn på PostNord noe som helst. Dersom jeg viser deg et bilde av en svart person som raner en person, blir du rasist da? Er det det som er logikken din ? En må slutte å behandle grupper basert på enkeltindivider. Rasisme er ikke bra. At pakker fra tid til annen blir kastet, er forøvrig tilfelle hos Bring også, kan jeg meddele deg. Så, selv om du boikotter PostNord pga dette, bør du fortsette å pakke pakkene dine skikkelig, så de tåler slikt. Lykke til. Anonymkode: 4d266...fab 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #19 Skrevet 3. mai 2021 Just now, Leo said: Det finnes folk i alle slags yrker, enten de har godt eller dårlig betalt, som ikke gjør ting etter prosedyre tenker jeg vi sier. Uansett kan jeg ikke si at jeg lar meg sjokkere. Når alt skal gå så fort som mulig og koste minst mulig så må det nødvendigvis bli slik. Til tross for det har jeg handlet utrolig mye som har blitt levert med Post Nord i årenes løp og ingenting har vært ødelagt. Noen litt trege og surrete leveranser, men de slår uansett ikke Posten så alt i alt er det helt greit. Ja, men det er litt annerledes med lavtlønnede yrker. Det er betydelig flere som driter i jobben hos Postnord enn advokater og leger. Folk som han her bare bryr seg ikke. Anonymkode: 2b261...b6c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #20 Skrevet 3. mai 2021 Nettopp. De bryr seg ikke. Jeg er veldig fornøyd med PostNord sine tjenester, men har flere ganger mottatt pakker som har hatt store revner i emballasjen. Så det er tydelig at de ikke behandles så forsiktig 😛 Anonymkode: a5cb7...e5b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå