Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min ønsket å dra på fjellet i helgen, og spurte om jeg vil være med. Jeg takket nei, så han dro på hytta alene. Alt var greit mellom oss da han dro.

Utpå kvelden begynner jeg å torpedere ham med meldinger, og truer etter hvert med å ta mitt eget liv. Så slår jeg av mobilen. Kjæresten kommer ned fra fjellet, leter etter meg, og etterlyser meg etter hvert hos politiet. De blir med ut og leter, men avslutter etter hvert letingen. Kjæresten drar hjem og prøver å hvile, i påvente av at jeg skal dukke opp. 

Jeg kommer ramlende inn klokken 10 neste formiddag, dritings, med en kvart flaske sprit i hånden. Han aner ikke hvor jeg har vært, eller med hvem, fordi jeg har slått av mobilen. Kjæresten min har vært redd for meg i flere timer, og dytter meg, så jeg tryner i fylla og slår blåveis mot sofaen. Jeg anmelder ham for vold!

Jeg legger ut på sosiale medier at han har banket deg gjennom hele forholdet, og truet med å drepe meg. Den eneste skaden jeg kan vise til, er en blåveis, og jeg har aldri tidligere anmeldt ham for vold, eller trengt behandling på sykehus etter hans påståtte vold.

Hva får meg til å overreagere så voldsomt, når jeg har holdt ham på pinebenken i mange timer, mens han har vært livredd for meg? 

Til menn, skjønner dere reaksjonen hans, med å bli sint når jeg kommer dritings hjem neste formiddag, som om ingenting har skjedd?

Til kvinner, ville du anmeldt kjæresten for vold etter å ha oppført deg sånn? 

Anonymkode: bc01b...6be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg hadde ikke anmeldt ham - jeg hadde tatt meg en tur til psykolog sporenstreks. Det er du som bør anmeldes for psykisk mishandling. Kom deg til psykolog. Du høres ikke frisk ut. 

Det sagt så tror jeg ikke helt på historien din. Dessuten skriver du "deg" istedenfor "meg" et sted i teksten. 

• Liker 3
Skrevet

Du har mye uttrykk som minner om emosjonelt utabil personlighetsforstyrrelse. Du bør sporenstreks oppsøke helsevesenet hvis denne historien er sann. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg følger ikke bevist kjendisnyheter/sladder. Men det høres vel ut som ts "later" som hun er Amber Heard dette.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (25 minutter siden):

Det sagt så tror jeg ikke helt på historien din. Dessuten skriver du "deg" istedenfor "meg" et sted i teksten. 

Skrivefeil. Sann historie.

Anonymkode: bc01b...6be

Skrevet
Chomsky89 skrev (22 minutter siden):

Jeg følger ikke bevist kjendisnyheter/sladder. Men det høres vel ut som ts "later" som hun er Amber Heard dette.

Enig, såvidt jeg husker- skremmende likt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...