AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Har en kompis jeg har kjent i mange år. Vi jobber sammen og har bare funnet tonen, veldig god kjemi. Vi er vel hverandres beste venner, sånn foruten at vi begge er i forhold, da. Jeg kjenner ikke hans kone og han kjenner ikke min kjæreste. Men i forrige uke så jobbet vi overtid og ble enige om å bestille en pizza til jobb og ble sittende og prate litt. Veldig koselig. Hans kone var bortreist og min kjæreste bor ikke sammen med meg, så vi fant ut at vi kunne vel, som gode venner, stikke hjem til han og se en film og bare slappe av. Det var god stemning, men vi var slitne etter jobb, og mens vi satt der i sofaen, så sa han at jeg måtte bare legge hodet mitt nedpå fanget hans. Jeg gjorde det og slik satt/lå vi og så film. Så begynte han å stryke meg i håret, rufse litt, kile meg litt i nakken...jeg så ikke den komme....men kjente det kilte litt i magen... Jeg tenkte at sånn kan vi ikke gjøre, selv om det er uskyldig, så jeg satt meg litt opp igjen...da dro han seg inntil meg og kysset meg....først en gang...der jeg ble helt satt ut...så stoppet han litt og så meg rett i øynene, og kysset meg igjen....og denne gang var jeg helt med...vi kysset lenge....helt til jeg sa "stopp....vi kan ikke...vi er jo venner, verdens beste venner, ikke noe mer"...Jeg reiste meg for å gå. Han sa ikke noe. Ga meg bare en klem og jeg så at han forsto. Fikk nettopp en sms fra han der han skrev at nå vet jeg hvor jeg har ham. Jeg er så satt ut, så usikker på hva som skjer. Er han i ferd med å forelske seg i meg? er han allerede forelsket? holder jeg på å falle for han, for jeg tenker på han hele tiden? Min beste venn, liksom...hva nå...? hvordan skal jeg håndtere dette? Vil gjerne ha råd. Takk Anonymkode: adaa2...6da
Fiffig Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Du er i forhold selv? Hva tenker du om det? Du hadde jo flere muligheter her til å trekke deg unna. jeg ville definitivt ikke lagt meg i fanget på noen av kameratene mine og latt dem pjuske på meg (jeg er i forhold). 25
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Bestevenn og partner i ett er jo det beste som finnes. Kanskje er dere i et forhold som er feil for begge- da er det dumt å ikke satse... Anonymkode: bd935...4b8 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Fikk ereksjon av å lese dette! Anonymkode: 4af63...026 8
Drizzt Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Ser du ikke problemet i å gå i en gift mann sitt hus for å spise pizza når kona er bortreist? Det er selvfølgelig invitasjon til noe mer. Ved å takke ja, ga du ham forhåpninger. Du burde takket nei. Nå som skaden har skjedd, må dere avklare hvordan veien videre blir. At vennskapet er over til en ny fase er det lite tvil om. Skal dere satse på hverandre? Skal du være elskerinnen han har sex med bak sin kones rygg? Dere er jo begge i et forhold. Skal dere såre 2 uskyldige personer? I mine øyne har begge krysset en grense dere ikke burde krysset. 12
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Han er jo tydelig betatt eller forelsket. Jeg tenker at dere enten må satse eller avslutte vennskapet. Anonymkode: 77000...a1e 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 Du er i ferd med å innlede et forhold, og i starten på å bedra din kjæreste, og han sin kone, og du er selvfølgelig klar over det. Vær ærlige med deres partnere, eller kutt hverandre ut. Det er ikke mer vanskelig enn det. Anonymkode: fe3f6...c31 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 Er du en sånn person som er utro og bidrar til utroskap? Hvis du ikke vil være sånn så må du ta grep. Hvis du ikke vil det og heller ikke vil gjøre det slutt med samboeren din så er det lurest om du bytter jobb. Anonymkode: 7fc48...47c 2
Rosatoast Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har en kompis jeg har kjent i mange år. Vi jobber sammen og har bare funnet tonen, veldig god kjemi. Vi er vel hverandres beste venner, sånn foruten at vi begge er i forhold, da. Jeg kjenner ikke hans kone og han kjenner ikke min kjæreste. Men i forrige uke så jobbet vi overtid og ble enige om å bestille en pizza til jobb og ble sittende og prate litt. Veldig koselig. Hans kone var bortreist og min kjæreste bor ikke sammen med meg, så vi fant ut at vi kunne vel, som gode venner, stikke hjem til han og se en film og bare slappe av. Det var god stemning, men vi var slitne etter jobb, og mens vi satt der i sofaen, så sa han at jeg måtte bare legge hodet mitt nedpå fanget hans. Jeg gjorde det og slik satt/lå vi og så film. Så begynte han å stryke meg i håret, rufse litt, kile meg litt i nakken...jeg så ikke den komme....men kjente det kilte litt i magen... Jeg tenkte at sånn kan vi ikke gjøre, selv om det er uskyldig, så jeg satt meg litt opp igjen...da dro han seg inntil meg og kysset meg....først en gang...der jeg ble helt satt ut...så stoppet han litt og så meg rett i øynene, og kysset meg igjen....og denne gang var jeg helt med...vi kysset lenge....helt til jeg sa "stopp....vi kan ikke...vi er jo venner, verdens beste venner, ikke noe mer"...Jeg reiste meg for å gå. Han sa ikke noe. Ga meg bare en klem og jeg så at han forsto. Fikk nettopp en sms fra han der han skrev at nå vet jeg hvor jeg har ham. Jeg er så satt ut, så usikker på hva som skjer. Er han i ferd med å forelske seg i meg? er han allerede forelsket? holder jeg på å falle for han, for jeg tenker på han hele tiden? Min beste venn, liksom...hva nå...? hvordan skal jeg håndtere dette? Vil gjerne ha råd. Takk Anonymkode: adaa2...6da Herregud så fjortis.. "vent vi er jo verdens beste venner"😂 Eh nei det er dere ikke, du kjenner ikke kona hans engang. Hadde dere vært verdens beste venner, så hadde dere kjent hverandres partner etc.. dere er bare to litt umodne personer som er forelska, og dette burde du faktisk ha sett komme. Ingen er vel så naive. 16
Gjest Skogsalv Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 " Nå vet du hvor du har meg" - melding... Det er kun kåtskap ,,,,om dere ikke begge avslutter kjæresteforhold og ekteskap innen mai mnd ! Don't fall for it...unødvendig Vi har alle en slik venn ... Om vi tøyer grensene. ! Ikke gi sex eller kos før han ( og du)er single! Og du vet at han innfrir som soulmate/ ektemann. Håper ikke han har barn ! Dere har allerede vært utro begge to. Mener dere det er kjærlighet, så åpne linjer 🌷
McMary Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har en kompis jeg har kjent i mange år. Vi jobber sammen og har bare funnet tonen, veldig god kjemi. Vi er vel hverandres beste venner, sånn foruten at vi begge er i forhold, da. Jeg kjenner ikke hans kone og han kjenner ikke min kjæreste. Tuller du? Man kan jo ikke være bestevenner uten å ha møtte hverandres partnere.. 🙄 Henger dere mye sammen på fritiden? Og partnerne deres syns det er helt okei og de har ikke hatt noe lyst til å treffe bestevennen deres? Tror du heller har en god kollega som du er i ferd med å bli forelsket i men du har utrolig nok ikke skjønt det ennå. Hva sa kjæresten din da du fortalte du hadde spist pizza hjemme hos han og han kysset deg? Eller unnlot du å fortelle det? Altså, om dette er sant i det hele tatt; slipp kjæresten din fri eller bytt jobb. 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #12 Skrevet 3. mai 2021 Dere kler hverandre da.. begge utro mot sin partner Anonymkode: 1dc0a...ca9 3
Archer Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fikk ereksjon av å lese dette! Anonymkode: 4af63...026 Jeg å🥳 2
Gjest Skogsalv Skrevet 3. mai 2021 #14 Skrevet 3. mai 2021 De er bestevenner,,UTENOM partnerne. Ikke vanskelig å forstå . De har SIN historie ! Livets irrganger ❤
Uglems Skrevet 3. mai 2021 #15 Skrevet 3. mai 2021 Altså.. Hvor gamle er dere? Det mister litt seriøsiteten når du beskriver ham som "bestekompis"... 😂 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #16 Skrevet 3. mai 2021 Rosatoast skrev (6 timer siden): Herregud så fjortis.. "vent vi er jo verdens beste venner"😂 Eh nei det er dere ikke, du kjenner ikke kona hans engang. Hadde dere vært verdens beste venner, så hadde dere kjent hverandres partner etc.. dere er bare to litt umodne personer som er forelska, og dette burde du faktisk ha sett komme. Ingen er vel så naive. Jo, mange som er fortsatt litt umodne er så naive. Ikke noe galt i det, er slik disse mennesker skaffer erfaring og lærdom i livet, ved å oppleve vanskeligheter. Anonymkode: 96ab1...8c7 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #17 Skrevet 3. mai 2021 Æsj, hadde ikke vært min venn lenger da. Anonymkode: 8b1aa...184
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #18 Skrevet 3. mai 2021 Hvis de ikke har barn og du har følelser så hadde jeg lett kunne tatt det videre når han er singel og du singel. Er det små involvert bør dere kutte ut tullet. Anonymkode: a8cdf...441 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #19 Skrevet 3. mai 2021 Drizzt skrev (20 timer siden): Ser du ikke problemet i å gå i en gift mann sitt hus for å spise pizza når kona er bortreist? Det er selvfølgelig invitasjon til noe mer. Ved å takke ja, ga du ham forhåpninger. Du burde takket nei. Nå som skaden har skjedd, må dere avklare hvordan veien videre blir. At vennskapet er over til en ny fase er det lite tvil om. Skal dere satse på hverandre? Skal du være elskerinnen han har sex med bak sin kones rygg? Dere er jo begge i et forhold. Skal dere såre 2 uskyldige personer? I mine øyne har begge krysset en grense dere ikke burde krysset. Jeg er uenig i at hun burde takket nei til å komme. Det går an å ha venner av motsatt kjønn som man møtes for å spise pizza med. Men det at hun var med på kysset, det er ikke ok når man har kjæreste. Heller ikke er det ok av ham, som er gift. TS: Nå har du faktisk vært utro, og jeg tenker det er bra å fortelle om det til din partner. Du skulle ikke kysset ham tilbake. Ellers er det jo urovekkende med tanke på at du er i et forhold, at du kjente det kile i magen og lurer på om du holder på å bli forelsket. Men det er ikke alltid sånn man ser komme. Jeg synes det er riktig å være ærlig om det også, så raskt som mulig. Din kjæreste vil muligens reagere sterkt, men så har du jo også gjort noe galt. Det er ikke riktig å ta bedraget enda et steg videre ved å ikke si noe. Anonymkode: a4dcf...461 5
Rosatoast Skrevet 3. mai 2021 #20 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jo, mange som er fortsatt litt umodne er så naive. Ikke noe galt i det, er slik disse mennesker skaffer erfaring og lærdom i livet, ved å oppleve vanskeligheter. Anonymkode: 96ab1...8c7 Derfor jeg sier det Takk som påpeker, men ikke nødvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå