AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Hadde du dukket opp? Ville det vise seg at vi er en haug med raringer? Kunne du sett på brukere her på samme måte fremover? Eller kanskje dere ville fått mer av den følelsen av at de som står bak skjermen er også ekte, helt vanlige mennesker (dvs. mer enn bare et brukernavn)? Anonymkode: b49db...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Hørt om covid? Det er ikke lov å arrangere meetups nå Anonymkode: 1e3c0...095 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hørt om covid? Det er ikke lov å arrangere meetups nå Anonymkode: 1e3c0...095 Leste du ikke ordet «hvis»? Det står ingenting om at dette er en plan kjære covid vokter. Anonymkode: d60d7...1b9 11
Blomsterpotta Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hørt om covid? Det er ikke lov å arrangere meetups nå Anonymkode: 1e3c0...095 Det var bare ett spørsmål, ikke satt noen evt dato. 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Det hadde vært skikkelig rart å virkelig finne tonen med en person, tenke "du er kjempekul! Jeg liker deg!" og deretter oppleve at vedkommende avslører brukernavnet sitt litt senere og umiddelbart tenke "men du er jo en dust på forumet, jeg liker ikke deg!" 😂 Jeg hadde ikke møtt opp. La meg få ha fordommene mine i fred. Anonymkode: 9aa3e...8df 7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Det er enkelte brukere jeg kunne ha truffet i det virkelige liv, men ikke gjennom et KG-treff.
skreppamedleppa Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Hat vært på et kg treff i mine yngre dager. Det var helt greit det, vi tok oss en øl, preiket om mye og mangt. Noen av de var jeg veldig uenig i her på forumet, uten at jeg nødvendigvis mente de var "rævhål" av den grunn, og diskusjonene fortsatte lenge etter vi traff hverandre også, her inne. Vi kranglet som busta føyksamtidig som vi viste mer om hverandre enn hva vi hadde gjort om en ikke hadde truffet i irl, og det gav en viss respekt. Vi er vel raringer alle sammen på sett og vis
Anonymburker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde du dukket opp? Ville det vise seg at vi er en haug med raringer? Kunne du sett på brukere her på samme måte fremover? Eller kanskje dere ville fått mer av den følelsen av at de som står bak skjermen er også ekte, helt vanlige mennesker (dvs. mer enn bare et brukernavn)? Anonymkode: b49db...0ae Tror jeg har delt for mye personlig her til at jeg hadde turt det. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 De fleste kvinner her har tilsynelatende angst, så det ville blitt få Anonymkode: 9b0d7...51d 2
GammelKaktus Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 Hadde ikke hatt noe behov for å delta. Det jeg liker best med kg er at jeg bare kan logge ut når jeg ikke gidder. Er ikke like greit å gjøre det i virkeligheten 😅 2
mjaus Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 Jeg hadde vært mest nysgjerrig på hvor store aldersforskjeller det hadde vært 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 Hadde aldri møtt opp på ett slikt treff!! Med tanke på hvilke ytringer som formidles her. Anonymkode: c4ced...f45 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #13 Skrevet 2. mai 2021 Hadde vært noen jeg ville gjerne sett, interessante typer. Men tviler på om jeg ville møtt opp. Anonymkode: 76579...6bb
draug 75 Skrevet 2. mai 2021 #14 Skrevet 2. mai 2021 Haha! God ide! Hva med alle som bare sender inn med anonyme brukere, fikk de gå med maske? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 Jeg har vært på kg-treff. To av de jeg møtte ble faktisk nære venninner jeg fremdeles har kontakt med den dag i dag❤️ Anonymkode: 34879...73d 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #16 Skrevet 2. mai 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: De fleste kvinner her har tilsynelatende angst, så det ville blitt få Anonymkode: 9b0d7...51d Har de fleste det? Det har ikke jeg fått med meg. 20 minutter siden, mjaus said: Jeg hadde vært mest nysgjerrig på hvor store aldersforskjeller det hadde vært Alt fra tenåringer til 70+, tenker jeg. 6 minutter siden, draug 75 said: Haha! God ide! Hva med alle som bare sender inn med anonyme brukere, fikk de gå med maske? Anonymkode: 831f7...c25 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #17 Skrevet 2. mai 2021 draug 75 skrev (4 minutter siden): Haha! God ide! Hva med alle som bare sender inn med anonyme brukere, fikk de gå med maske? For min del har jeg ingen problem hvis de vil. Anonymkode: b49db...0ae 2
CorvusCorax Skrevet 2. mai 2021 #18 Skrevet 2. mai 2021 Har truffet to brukere, og kunne tenkt meg et lite treff med noen andre brukere her inne. Hm, men kanskje jeg kunne blitt med på et KG-treff.
CorvusCorax Skrevet 2. mai 2021 #19 Skrevet 2. mai 2021 skreppamedleppa skrev (37 minutter siden): Hat vært på et kg treff i mine yngre dager. Det var helt greit det, vi tok oss en øl, preiket om mye og mangt. Noen av de var jeg veldig uenig i her på forumet, uten at jeg nødvendigvis mente de var "rævhål" av den grunn, og diskusjonene fortsatte lenge etter vi traff hverandre også, her inne. Vi kranglet som busta føyksamtidig som vi viste mer om hverandre enn hva vi hadde gjort om en ikke hadde truffet i irl, og det gav en viss respekt. Vi er vel raringer alle sammen på sett og vis
Silva Pluvialis Skrevet 2. mai 2021 #20 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hadde aldri møtt opp på ett slikt treff!! Med tanke på hvilke ytringer som formidles her. Anonymkode: c4ced...f45 Samme her. Det er nok helt sikkert noen galninger og farlige folk her inne også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå