AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Del Skrevet 2. mai 2021 Hvilken dag et den beste? Dagen før eggløsning? Eller selve eggløsningsdagen? Jeg tror jeg har hatt eggløsning idag, eller har hatt iløpet av dagen idag ettersom alle tegnene på det er tilstede. Vi la inn aksjer igår og for to dager siden. Men mannen skal opp så sinnsykt tidlig imorgen så han orket ikke ikveld🙄 føler det er idag det virkelig gjelder, men det ble altså ikke noe lagt inn på selve eggløsnings dagen og jeg synes løpet er kjørt selv om vi la inn i går, føler det ikke det holder😑 Anonymkode: c7e8f...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Del Skrevet 3. mai 2021 Dagen før er det optimale, da har svømmerne hatt tid til å nå fram til egget 😊 Så om det ikke skulle klaffe denne måneden, er det ikke pga manglende innsats. Lykke til 🤞 Anonymkode: cfe33...1a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Del Skrevet 3. mai 2021 Vi la inn aksjer 1 og 3 dager før eggløsning. Jeg ble gravid Anonymkode: 8a260...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå