AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Føler at det hjelper hvis jeg f eks passer noen av hundene i familien, men har ikke gjort det på en stund nå. Andre som har det sånn? Når pandemien er over( eller roer seg) så gleder jeg mest til å kose med hunden i familien. Ligge på gulvet, klappe de på magen å kjenne labben oppå hånden min. Anonymkode: f7224...950 2
skreppamedleppa Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Åå ts❤️ Jeg føler så inderlig med deg, og gjennkjennelsen er stor med det du sier. Ikke fordi jeg nødvendigvis har vært aleine i denne røffe tiden, men det er noe med hunder. Kjærlighet er en våt snute, en logrende hale og god pels. Og igjennom de hardeste tidene i mitt liv har det alltid vært en hund som har fått meg igjennom det hele.. Jeg har ikke vært aleine igjennom denne tiden (pandemien), men hunden er nok den viktigste aktøren for at jeg har litt vett igjen🤪 Men det går mot slutten! Det må gå mot slutten nå.. og i og med at viruset ikke ser ut til å trives i varmen er det jo en bedre tid vi nå går til. (Nå ble det mye hundeprat her av meg, beklager..) 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 Føler med deg, TS! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 56435...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå