Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en flott mann. Han jobber borte i ukedagene, og han har en kvinnelig kollega som han har mye kontakt med, jobber tett sammen. De har hverandre på snap, han har passet hunden hennes hjemme hos oss flere ganger, og hun har besøkt oss. Hun er 20 år yngre enn han, og han sier de kun er gode kollegaer, men jeg føler meg så sjalu. 
det koker og raser inni meg når han snakker om henne. 
min mann har sexlyst i helgene når han er hjemme, han ønsker at vi tilbringer mye tid sammen og gjør ting sammen som par. Han tar inititativ til mye oss. 
allikevel tåler jeg ikke at han har ei venninne.. 

Er jeg gal? 

Anonymkode: 541df...886

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt. Hvor mange kvinner er interessert i 20 år eldre menn? Ytterst få. Hvorfor skulle akkurat hun være én av dem.

Anonymkode: 70694...cd1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har en flott mann. Han jobber borte i ukedagene, og han har en kvinnelig kollega som han har mye kontakt med, jobber tett sammen. De har hverandre på snap, han har passet hunden hennes hjemme hos oss flere ganger, og hun har besøkt oss. Hun er 20 år yngre enn han, og han sier de kun er gode kollegaer, men jeg føler meg så sjalu. 
det koker og raser inni meg når han snakker om henne. 
min mann har sexlyst i helgene når han er hjemme, han ønsker at vi tilbringer mye tid sammen og gjør ting sammen som par. Han tar inititativ til mye oss. 
allikevel tåler jeg ikke at han har ei venninne.. 

Er jeg gal? 

Nei

Det høres veldig rart ut å snakke mye om en kvinnelig kollega og ha så mye kontakt når de kun er kollegaer.

Tror de fleste hadde reagert på dette.

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

De er ikke bare kolleger, han har funnet seg ei ung snelle og lurer deg til å tro de bare er gode kolleger. 

AnonymBruker
Skrevet

Njæ...jeg skjønner deg, men hvor interessert er egentlig hun i ham...? Hva er hennes sivilstatus?

Mitt beste råd er å fortelle det som det er til mannen din, at du synes det er vanskelig og at du føler deg sjalu. Vis deg sårbar.  

Anonymkode: 5aea2...3bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Passet hunden hennes?

Det høres rart ut. Jeg ville aldri bedt en eldre mannlig kollega om å passe hunden min. Da spør jeg foreldre, søster eller en venninne. 

Anonymkode: c629e...990

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Njæ...jeg skjønner deg, men hvor interessert er egentlig hun i ham...? Hva er hennes sivilstatus?

Mitt beste råd er å fortelle det som det er til mannen din, at du synes det er vanskelig og at du føler deg sjalu. Vis deg sårbar.  

Anonymkode: 5aea2...3bc

Ts her. 
vi har hatt en la g prat om dette etter HI mitt. Hun er ny i byen og han har hjelpt henne en del på jobb, hun har fått seg ny kjæreste også. Grunnen til at han passet hunden er fordi hun har få venner i byen, og familien bor langt unna mtp levering. Derfor har han tilbudt seg. Hun har en del eksamener og hunden er krevende.. det kan jeg skrive under på, siden vi har hatt den noen dager nå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her. 
vi har hatt en la g prat om dette etter HI mitt. Hun er ny i byen og han har hjelpt henne en del på jobb, hun har fått seg ny kjæreste også. Grunnen til at han passet hunden er fordi hun har få venner i byen, og familien bor langt unna mtp levering. Derfor har han tilbudt seg. Hun har en del eksamener og hunden er krevende.. det kan jeg skrive under på, siden vi har hatt den noen dager nå. 

Så godt å høre ♥️

Anonymkode: 018a9...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...