AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Del Skrevet 2. mai 2021 Fikk mensen etter 33 dager sist og nå har det gått 38. Hatt mensmurringer men ikke mens. Tok en test nå ikveld men ikke gravid. Regner med jeg kan stole på testen selv om den er tatt på kvelden? skal ta koronavaksine så viktig at jeg ikke er gravid. Anonymkode: d6327...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Del Skrevet 2. mai 2021 Sannsynligvis er du ikke gravid, men om du skulle være det er det ikke funn som tyder på at vaksinen er skadelig for fosteret. Anonymkode: b26f1...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Del Skrevet 3. mai 2021 Velkommen i klubben! Det er veldig vanlig at syklusen er ustabil i flere måneder etter slutt av p-piller. Men om du har hatt 33 og 38 dager de to siste syklusene så vil jeg si du er heldig, dette er jo ganske stabilt. Forhåpentligvis vil denne bli kortere etterhvert. Det er viktig at du kartlegger eggløsningen. Når du har gjort det så tar du en graviditetstest 14 dager etter den, da får du svar. Anonymkode: 4699a...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Del Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Velkommen i klubben! Det er veldig vanlig at syklusen er ustabil i flere måneder etter slutt av p-piller. Men om du har hatt 33 og 38 dager de to siste syklusene så vil jeg si du er heldig, dette er jo ganske stabilt. Forhåpentligvis vil denne bli kortere etterhvert. Det er viktig at du kartlegger eggløsningen. Når du har gjort det så tar du en graviditetstest 14 dager etter den, da får du svar. Anonymkode: 4699a...4db Men det rareste var at denne syklusen hadde jeg tydelig eggløsning med synlig el slim som jeg bruker. Mulig jeg hadde det uten å være klar over det da. 33 dager første og nå idag er det 39 dager. Oppblåst og litt murring innimellom men ikke kommet mens enda. Håper ikke den ustabile syklusen varer i så mange måneder. Anonymkode: d6327...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Del Skrevet 3. mai 2021 Du burde ta en test på morgenurin for sikkerhetsskyld siden den er mere konsentrert. Anonymkode: 578ca...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Del Skrevet 9. mai 2021 sluttet på p piller I nov/desember og har tatt test flere måneder 😅 har hatt sykluser på 28,32, 36,24,30 dager. så var ganske spent de dagene som gikk over! jeg har også hatt helt annen pms plager - som har innebært murringer og veldig morgenkvalme fra ca 4dager før. har tenkt at jeg har vært en av de som har fått tidlig symptomer på graviditet. jeg har også hatt veldig lite blødning første dag - så har vært usikker på om det var festeblødning de to månedene med over 30 dager. jeg har installert clue appen og den har vært veldig god til å loggføre ulike nye pms plager og syklus. Anonymkode: 7a5ef...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå