Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi må kjøpe ny sykkel til 14åringen vår. Han er 165cm, så han har vokst i fra juniorsykkelen. Sjekker litt rundt på nett, men jeg hadde ikke trodd at det skulle være så dyrt. Altså hadde forventet å måtte bruke 2-3 lapper, maks 4. Men finner jo nesten ingenting under 7000, og de fleste ligger på 10-20 000. Bruker dere så mye på en sykkel, der barnet bruker den omtrent bare til og fra skolen? Eller hvor kjøper dere sykkel til ungdommen? Lite brukt i området her, ellers så hadde det vært alternativet.

Anonymkode: 58b40...516

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sykler har steget mye i pris grunnet dårlig tilgang på deler grunnet korona. Så sånn er det.

Finnes det noen lokale salgsgrupper på facebook for området du bor i kan du jo sjekke ut der om noen har noe. Greit å kjøpe brukt da han sikkert kommer til å vokse ut av den sykkelen om litt uansett.

Anonymkode: 84965...f5f

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp brukt da vel!

Anonymkode: 0f491...814

AnonymBruker
Skrevet

I løpet av et år, kan han brått finne på å vokse 15 cm. Så støtter en ikke alt for dyr sykkel.

Trodde Intersport hadde sykler til 3000- 4000 kroner? OBS burde i alle fall ha det? Hadde det i fjor da vi kjøpte.

Anonymkode: 7e28b...7c7

AnonymBruker
Skrevet

.... Finner nå sykler både på nettsiden til Intersport og OBS til 3- 4000 kr. Gå inn og se 👍

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en billig brukt, han kan plutselig være 180+ neste vår/sommer. 

Anonymkode: 2b4e8...b86

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjøp brukt da vel!

Anonymkode: 0f491...814

Kjøp en billig brukt, han kan plutselig være 180+ neste vår/sommer. 

Anonymkode: 2b4e8...b86

Har allerede sjekket finn. Men de som er i området her er enten veldig dyre sykler, slik at de selges for 4-8000 brukt. Ellers så er det noe feil og mangler, som jeg ikke har kunnskap til å fikse. Men brukt er aboslutt aktuelt.

.... Finner nå sykler både på nettsiden til Intersport og OBS til 3- 4000 kr. Gå inn og se 👍

Obs har jeg ikke tenkt på. Takk for tips. Da jeg sjekket intersport, så var det mange sykler i den prisklassen som bare var i str L. Men skal sjekke igjen.

Anonymkode: 58b40...516

AnonymBruker
Skrevet

Brukte 7500 , så ja vi bruker endel lenger. Den brukes mye og bør være god og lett

Anonymkode: 32fdc...a15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte 10000 på siste sykkel til 12- åringen. Var lei av de andre syklene han hadde hatt tidligere som vi kjøpte mye billigere. Han sykler masse og de billigere syklene gikk istykker etter kort tid. 

Anonymkode: bb426...ff0

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte akkurat en til 8000 til poden på 12 år. Enig i at det er myye peng.

Anonymkode: 81a3e...0d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...