AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Er det ikke litt fascinerende å tenke på? At det mest tiltrekkende er det man ikke har lov til? Som man kan fantasere om, men ikke noe mer? Anonymkode: ab59d...9ae 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Det er vel en slags mestringsstrategi for de ubemidlede, kan jeg tenke meg. Brød og sirkus DIY. Anonymkode: 9ad94...63b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Det er vel derfor pedofili er så utbredt, og også hvorfor mange menn her inne vil ligge med 16 år gamle jenter og yngre, alt etter hva loven i landet de befinner seg i er. Jeg kan ikke svare på hvorfor, jeg tenner ikke på barn. Anonymkode: 2f37b...4ad 1
Gjest ABM Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Finnes ingen lovlig frukt når en er gift:) men blir en overdrivelse å si at all frukta jeg ser er sexy da 😂
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er vel derfor pedofili er så utbredt, og også hvorfor mange menn her inne vil ligge med 16 år gamle jenter og yngre, alt etter hva loven i landet de befinner seg i er. Jeg kan ikke svare på hvorfor, jeg tenner ikke på barn. Anonymkode: 2f37b...4ad Det var Rorschach-testen sin, det! 😳 Anonymkode: 9ad94...63b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er vel derfor pedofili er så utbredt, og også hvorfor mange menn her inne vil ligge med 16 år gamle jenter og yngre, alt etter hva loven i landet de befinner seg i er. Jeg kan ikke svare på hvorfor, jeg tenner ikke på barn. Anonymkode: 2f37b...4ad Drit i dra inn det der. Anonymkode: ab59d...9ae
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Ts Det jeg mener er for eksempel - Å tenne på sjefen - Legen,psykologen, osv - en kollega Anonymkode: ab59d...9ae 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Nei, min erfaring er vel bare at man vil pule de man omgås. Kanskje man puster inn feromonene deres. Jeg runker mer til mindre attraktive, men tilgjengelige kollegaer enn til finere, men mer abstrakte Instagram-modeller. Anonymkode: 18d51...55c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ts Det jeg mener er for eksempel - Å tenne på sjefen - Legen,psykologen, osv - en kollega Anonymkode: ab59d...9ae Det er ikke forbuden frukt, det er helt normalt og vanlig, og "alle" gjør det. Det som er mer uvanlig er å tenne på barn, lik, dyr og slike ting. Men jeg skjønner at om du lever i en rosa, naiv boble og har et A4 liv så høres det forbudt ut å tenne på en kollega. Men det er mer normalt enn du tror. Anonymkode: 2f37b...4ad
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ikke forbuden frukt, det er helt normalt og vanlig, og "alle" gjør det. Det som er mer uvanlig er å tenne på barn, lik, dyr og slike ting. Men jeg skjønner at om du lever i en rosa, naiv boble og har et A4 liv så høres det forbudt ut å tenne på en kollega. Men det er mer normalt enn du tror. Anonymkode: 2f37b...4ad Det er jo derfor jeg spør. Fordi det er vanlig. Anonymkode: ab59d...9ae
Pia Sofia Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 Jeg har faktisk aldri tent mer på noe fordi det er ulovlig. Enten så har vi en connection eller ikke, det har ikke noe med lovlighet å gjøre for min del.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #12 Skrevet 4. mai 2021 Jeg fantaserer oftest om 'forbuden frukt' (i den forstand ts mener). Jeg vet ikke hvorfor, men det tenner meg skikkelig. Anonymkode: a6afb...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå