Gå til innhold

Hvorfor er forbuden frukt så sexy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt fascinerende å tenke på? At det mest tiltrekkende er det man ikke har lov til? Som man kan fantasere om, men ikke noe mer?

Anonymkode: ab59d...9ae

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en slags mestringsstrategi for de ubemidlede, kan jeg tenke meg. Brød og sirkus DIY. 

Anonymkode: 9ad94...63b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel derfor pedofili er så utbredt, og også hvorfor mange menn her inne vil ligge med 16 år gamle jenter og yngre, alt etter hva loven i landet de befinner seg i er. 

Jeg kan ikke svare på hvorfor, jeg tenner ikke på barn. 

Anonymkode: 2f37b...4ad

• Liker 1
Skrevet

Finnes ingen lovlig frukt når en er gift:) men blir en overdrivelse å si at all frukta jeg ser er sexy da 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er vel derfor pedofili er så utbredt, og også hvorfor mange menn her inne vil ligge med 16 år gamle jenter og yngre, alt etter hva loven i landet de befinner seg i er. 

Det var Rorschach-testen sin, det! 😳

Anonymkode: 9ad94...63b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Drit i dra inn det der.

AnonymBruker
Skrevet

Ts 

Det jeg mener er for eksempel

- Å tenne på sjefen

- Legen,psykologen, osv

- en kollega

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, min erfaring er vel bare at man vil pule de man omgås. Kanskje man puster inn feromonene deres. Jeg runker mer til mindre attraktive, men tilgjengelige kollegaer enn til finere, men mer abstrakte Instagram-modeller.

Anonymkode: 18d51...55c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ts 

Det jeg mener er for eksempel

- Å tenne på sjefen

- Legen,psykologen, osv

- en kollega

Det er ikke forbuden frukt, det er helt normalt og vanlig, og "alle" gjør det. Det som er mer uvanlig er å tenne på barn, lik, dyr og slike ting. Men jeg skjønner at om du lever i en rosa, naiv boble og har et A4 liv så høres det forbudt ut å tenne på en kollega. Men det er mer normalt enn du tror. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er ikke forbuden frukt, det er helt normalt og vanlig, og "alle" gjør det. Det som er mer uvanlig er å tenne på barn, lik, dyr og slike ting. Men jeg skjønner at om du lever i en rosa, naiv boble og har et A4 liv så høres det forbudt ut å tenne på en kollega. Men det er mer normalt enn du tror. 

Det er jo derfor jeg spør. Fordi det er vanlig.

Skrevet

Jeg har faktisk aldri tent mer på noe fordi det er ulovlig. Enten så har vi en connection eller ikke, det har ikke noe med lovlighet å gjøre for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer oftest om 'forbuden frukt'  (i den forstand ts mener). Jeg vet ikke hvorfor, men det tenner meg skikkelig. 

Anonymkode: a6afb...6bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...