AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Hei. Vi tenkte på en til, men jeg hadde lett svangerskapsforgiftning med begge 2, første ble jeg satt i gang ved termin, nr 2 ble født en måned for tidlig ( skulle egentlig bli satt i gang men så kom han selv ) jeg hadde også svangerskapsdiabetes med nr 2. kommer nr 3 til å bli født for tidlig også? Noen andre som har flere barn og født tidligere og tidligere eller som har hatt svangerskapsforgiftning som kan dele deres fødsler? kjenner jeg er litt redd og, for ved nr 1 så lovet de å tilby meg tettere oppfølging, starte på medisin osv på nr 2, noe jeg ikke fikk. Stod noe sist fra KK at jeg måtte ha myee tettere oppfølging med nr 3. tror dere jeg evt vil bli sittet i gang ved fødsel nr 3? Siden begge de andre ble det?🙈 Anonymkode: a279a...1ef
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Tenker det holder med de to du har. Anonymkode: 8c0de...adb
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tenker det holder med de to du har. Anonymkode: 8c0de...adb Hvorfor? Anonymkode: a279a...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Jeg hadde svangerskapsforgiftning med første, som ble født i uke 33. Ikke med nr 2, fødselen startet allikevel i slutten av uke 34. Fikk svangerskapsforgiftning igjen med nr 3 som ble født i uke 29 (av andre årsaker) Ei som vlogger for prematurforeldrene har 4 barn. Svangerskapsforgiftning med alle, men bare nr 4 som er prematur. Sannsynligheten er stor for at du får svangerskapsforgiftning igjen. Men med medisiner og forebygging, så er det ikke sikkert du får det igjen, og da er det ikke nødvendigvis slik at føder noe tidligere. Du bør helst starte på blodfortynnende før uke 12 (ihvertfall det jeg ble rådet til). Så du bør ha legekontroll tidlig, eller be om henvisning til sykehuset, hvis legen din ikke har nok kunnskap. Anonymkode: b3faa...4b7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Jeg fikk svangerskapsforgiftning med nr 1, igangsatt i uke 37+0 av hensyn til meg. Hellp med nr 2, hasteks i uke 32 for å redde mitt liv. Tør ikke risikere å få en til. Synes ungene mine skal ha en mor i live. Har også blitt svært opptatt av trening og kosthold for å gjøre det jeg kan for å forebygge senskader. Vil så gjerne være der for barna mine. Anonymkode: b8ca2...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå