Gå til innhold

pærebrus til konditorengelen?

smil

Vil du smake sjokoladekaken min i kveld?  

1. 1. Vil du smake sjokoladekaken min i kveld?

• Ja, det vil jeg!!
      2
    • Ja, den er jo bare sååå god!
      5
    • Ja, tusen takk!
      4

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Nå er det veeeeldig lenge siden jeg har vært her inne. Og også lenge siden sist jeg bakte den deilige sjokoladekaken min, men i kveld har jeg gjort det! Noen som vil smake? Det er nok til alle! Lover at kaken er minst like god som før. Tror jeg vil ha et stykke selv også, men har ikke pærebrus, og kaken smaker mye bedre med pærebrus... noen som har en flaske eller to? *Venter i spenning* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa!!! Jeg vil ha sjokoladekake. Det er fårikåltid, og jeg må fete meg opp... æh... :-?

Uansett... jeg har massevis med pærebrus til den som vil ha.

*Gomler sjokoladekake* NamNam! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Smil!

Her kommer en sau til som trenger å feite seg opp!

Egentlig skulle @lfa og jeg gått til seters for å gjøre oss feite, men så hadde brua rast sammen, så det ble avlyst. Den hadde kanskje rast sammen når vi trampet over, uansett!!!

:hoho:

Kaka var kjempegod, kan jeg ta et stykke til???

KLEM !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brua hadde rast sammen?? *mumle*

Makan til frekk værdame... *mumle mer*

Tar et stykke til, jeg... hvis det er sånn det skal være... Ut i fra bildet, så er jeg i alle fall sprekere enn den vraltende sauen som ikke har fått klipt ulla en gang... :roll:*mumle mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for pærebrusen @lfa! Det var kjempegodt. Glad dere liker sjokoladekaken min. Bare si fra hvis dere vil ha en annen dag også. Jeg baker så gjerne en for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper en "ikke-engel" også kan få snike seg til et stykke kake og litt pærebrus?

Har forresten vært litt misunnelig på denne pærebrusen deres og alt det morsomme dere finner på på bassengkanten. Trenger dere kanskje en elefantengel i det gode selslap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi sikkert! Men det er ikke jeg som bestemmer da... Kanskje du bør skrive en søknad under Stillingsoversikt lystige engler. Uansett. Sjokoladekake skal du få. Har bakt en spesielt til deg. Koselig at folk utenfra også vil smake på kaken min. Du kan jo ta den som en velkomstpresang fra meg. Regner med at du får være med i gjengen :)

Pærebrus har jeg desverre ikke mer igjen av. Kanskje noen andre har?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhhh..... skokoladekake! Og med pærebrus til! Dette ble jammen en storfest!

Her Elefantina, du kan få en pærebrus med meg! Er det noen andre som er tom for pærebrus? Jeg har nemlig hamstret etter det stygge innbruddet. Eller var det et innbrudd? Jeg tror jeg aldri fikk oppklart saken.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...