Gå til innhold

Mystiske hendelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste har tre barn med x gjennom 20 år, skilte seg for 1 år siden etter mange turbulente år. Jeg kom inn i livet deres for 6mnd siden og vi har en god tone mellom oss, barna og jeg, samt med mine barn. Plutselig en dag finner min kjæreste bilder av x med barna og familien samlet i klesskapet i gangen, øverst på klær han brukte noen dager i forveien. Ingen har erkjent å ha lagt de der. Så dukker det opp bilder på andre steder, lagt slik at de skal sees, på det ene står det 'jeg savner dette'. Jeg tenkte først det var ett av barna, men har tenkt det kan like gjerne være min kjæreste som tester meg. Jeg har hørt han spørre barna, de er 18,19 og 20 år. De skjønner ikke hva han snakker om. Har noen opplevd lignende? 

Anonymkode: 755f2...6f0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tester deg? På hvilken måte? 

Anonymkode: 5c098...831

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hans "eks" er nok innom 😉

Anonymkode: 074c8...ca1

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tester deg? På hvilken måte? 

Aner ikke, jeg tenker bredt og prøver å forstå hva som kan ligge bak. Han sier bare 'vet ikke' når jeg spør hva han tror foregår. 

AnonymBruker
Skrevet

Har dere byttet lås på huset..? Hvis x fortsatt har nøkkel kan hun jo låse seg inn og føkke med hodene deres.

Anonymkode: a0fa5...b46

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hans "eks" er nok innom 😉

Anonymkode: 074c8...ca1

Det har vært nevnt, men rart... Hun fant seg en ny og de har det fint sammen fremdeles. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde

6 minutter siden, minjo said:

Aner ikke, jeg tenker bredt og prøver å forstå hva som kan ligge bak. Han sier bare 'vet ikke' når jeg spør hva han tror foregår. 

I tilfellet det er han som forsøker å gaslighte deg på en slags sær måte, hadde jeg nok bare dratt på skuldrene og sagt "jaja, ikke alt behøver en forklaring!" Og smilt og gått videre med livet mitt. Hvis det er han vil han da forsøke noe nytt for å få en større reaksjon tipper jeg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde

I tilfellet det er han som forsøker å gaslighte deg på en slags sær måte, hadde jeg nok bare dratt på skuldrene og sagt "jaja, ikke alt behøver en forklaring!" Og smilt og gått videre med livet mitt. Hvis det er han vil han da forsøke noe nytt for å få en større reaksjon tipper jeg.

Gaslighte, hva betyr det? 

Anonymkode: 3bb3e...9cc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde

Ja kan hende, men hvorfor? Ikke vil han ha x tilbake, han er bare sint på x som var utro og ødela familien. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns dette høres ekkelt ut, og ville kanskje fått litt problemer med å vite hvor jeg hadde mannen. Enten er han ikke helt god (hvis det et han som har gjort det), ellers så et det jo også en liten mulighet for at det er et av barna eller også exen

Anonymkode: cbfba...e11

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns dette høres ekkelt ut, og ville kanskje fått litt problemer med å vite hvor jeg hadde mannen. Enten er han ikke helt god (hvis det et han som har gjort det), ellers så et det jo også en liten mulighet for at det er et av barna eller også exen

Anonymkode: cbfba...e11

Ja har tenkt dette er spesielt uansett hvem det er. Det rare er at han spurte om jeg hadde lagt bilder i skapet første gangen det skjedde. Det var snakk om fødselsbilder... Jeg forstod ikke hvorfor han trodde jeg skulle finne slike bilder og legge de slik. X har ikke hatt tilgang til huset pga karantene. Så det er en av sønnene eller far selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Noe inspirert av 50 shades? 😂

Anonymkode: 81bc8...b21

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Noe inspirert av 50 shades? 😂

Anonymkode: 81bc8...b21

Hva da? Har ikke sett/lest. Men de bøkene har de lest... begge to. 

AnonymBruker
Skrevet
minjo skrev (4 minutter siden):

Hva da? Har ikke sett/lest. Men de bøkene har de lest... begge to. 

Samboeren og eksen har lest de bøkene?

Anonymkode: 041b5...af3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min kjæreste har tre barn med x gjennom 20 år, skilte seg for 1 år siden etter mange turbulente år. Jeg kom inn i livet deres for 6mnd siden og vi har en god tone mellom oss, barna og jeg, samt med mine barn. Plutselig en dag finner min kjæreste bilder av x med barna og familien samlet i klesskapet i gangen, øverst på klær han brukte noen dager i forveien. Ingen har erkjent å ha lagt de der. Så dukker det opp bilder på andre steder, lagt slik at de skal sees, på det ene står det 'jeg savner dette'. Jeg tenkte først det var ett av barna, men har tenkt det kan like gjerne være min kjæreste som tester meg. Jeg har hørt han spørre barna, de er 18,19 og 20 år. De skjønner ikke hva han snakker om. Har noen opplevd lignende? 

Anonymkode: 755f2...6f0

Bor dere sammen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Samboeren og eksen har lest de bøkene?

Ja 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bor dere sammen?

Ja vi er samboere ja, alle tre barna bor hjemme enda. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så dukker det opp bilder på andre steder, lagt slik at de skal sees, på det ene står det 'jeg savner dette'

Hvem sin skrift var teksten skrevet med?

Skrevet

Hvem sin skrift var teksten skrevet med?

Det vet jeg ikke, det er blokkbokstaver. Uansett er det rart ingen sier det som det er, alle er svært utadvendte og uredde. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke den som pleier å rope troll, men dette høres veldig rart ut. Han skilte seg for 1 år siden, møtte deg for 6 måneder siden, dere er allerede samboere? 

Er dette sant er det garantert en av ungene som ikke synes det er okej å ha deg i hus så kjapt etter bruddet med deres mor, så de prøver å psyke deg ut..

Anonymkode: 1e083...33d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...