AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 En ny partner har relativt liten penis, langt under snittet..Men vi har hatt god sex, men følte oss litt låst i en slags kjedelig stilling pga den korte penisen. Er det teknikker eller samleiestillinger vi kan utforske som gir glede for begge tross den korte penis eller som gjør at penis kommer ekstra dypt inn? Å suge han er jo helt fantastisk, får jo ALT inn i munnen. Til begges store glede. Analsex har vi også snakket om. Anonymkode: ef91f...ec2
Sphere Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Prøv dere fram med noen puter. Det har gjort underverker for min del.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 21.05): En ny partner har relativt liten penis, langt under snittet..Men vi har hatt god sex, men følte oss litt låst i en slags kjedelig stilling pga den korte penisen. Er det teknikker eller samleiestillinger vi kan utforske som gir glede for begge tross den korte penis eller som gjør at penis kommer ekstra dypt inn? Å suge han er jo helt fantastisk, får jo ALT inn i munnen. Til begges store glede. Analsex har vi også snakket om. Anonymkode: ef91f...ec2 Bruke en penis sleeve gjør underverker for dere for variasjon. Mange menn tenner på å kunne fylle opp dama si. Anonymkode: 74941...b47
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Bakfra har fungert for meg hvis jeg har ordentlig svai i ryggen (ellers sklir han fort ut). Eller «misjonær» der jeg ligger sidelengs, enten med knærne samlet og trukket opp mot brystet, eller spredt med ett bein over skulderen hans. Anonymkode: e5529...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå