Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bryte usunt datingmønster? Jeg ender alltid opp med å velge en manchild som knapt kan ta vare på seg selv. Joda de har jobb, men ellers verken hus, bil eller annet på stell. De er umodne, vil ikke forplikte seg, vil ikke planlegge osv. Så har jeg sex for tidlig, blir lovedrunk og greier ikke å se at jeg har funnet meg enda en tulling før jeg er forelska. Så står jeg der da, etter en stund. Med en mann som bare vil ha en kombinert omsorgsperson og elskerinne. Jeg prøver å forandre dem slik at forholdet kan komme videre, noe som så klart ikke går. De trekker seg unna meg, jeg blir mer intens og hele bøtteballetten fører kun til krangel. Ingenting mer. Til slutt føler jeg bare forakt for stakkaren. 

Anonymkode: de7c7...13e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Date menn som er litt eldre enn deg? Forhåpentligvis mer modne da. 

Anonymkode: 5ca2e...6f6

AnonymBruker
Skrevet

Ha en sjekkliste hvor alt skal være krysset av før du har sex?

[] Jobb

[] Bil (hvis det er essensielt for deg?)

[] Ellers ting på stell

[] Ha besøkt leiligheten hans og sett at den er ren og velholdt

[] Ha snakket om hva han ønsker seg i livet (giftemål, barn, karriereambisjoner osv.)

Det gir ingen garantier, men du slipper i alle fall alt styret du nevner over. Skjønner ikke at du har giddet.

Anonymkode: 63d6d...edc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Date menn som er litt eldre enn deg? Forhåpentligvis mer modne da. 

Anonymkode: 5ca2e...6f6

Nope, 8 år eldre mann var den aller verste. Utro i tillegg.

Anonymkode: de7c7...13e

AnonymBruker
Skrevet

Du må finne ut av hvorfor du alltid går etter disse personlighetstypene. 

Hva er det i deg? 

Feks, har du dårlig selvbildet og tror du ikke fortjener bedre? 

Når du ser de røde flaggene, må du tørre /klare å ta steget ut selv om det er ubehagelig og du er forelsket. For det handker om å sette grenser og holdninger. 

Ikke bli seriøs med noen før du vet at dere er på samme bølgelengde/har de samme verdiene. Med det mener jeg flytte sammen etc. 

Anonymkode: 272e2...05b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er the age of the man-child, ts. Det er ikke sikkert du gjør så mange feil og at det er så mye å velge mellom. 

Jeg sitter i nøyaktig samme dilemma og fatter det ikke. Jeg har vært krystallklar på hva jeg er ute etter, men at jeg er seriøst er visst bare mitt problem. Menn bryr seg ikke. 

Anonymkode: 01f4f...36d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kom samfunnet dit at vi produserer slike menn? For noen år siden var det jo italienske menn som fikk passet påskrevet, der mødrene skjemte dem bort, og de aldri flyttet ut. 

Anonymkode: dd905...8ec

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...