AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Jeg legger merke til noe her inne. Det er de mest politisk korrekte som får mest støtte og likes. Det kan være sånn 26 likerklikk på en kommentar, mens noen som faktisk tør å skrive noe rett ut uten å pynte så på det kan få ingen eller kanskje 4. Jo kjedeligere meninger du har jo mer støtte får du. Er det fordi folk flest er kjedelige i meningene sine eller kommenterer de politisk korrekt for å få mest støtte? Anonymkode: 8c008...92b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Kan det være fordi de fleste synes det du kaller politisk korrekt er det mest fornuftige og riktige? At det som får få likes rett og slett er dumt? Anonymkode: 2c17c...aac 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Hvorfor skulle folk - når de har mulighet til å støtte anonymt - la være å støtte selv kontroversielle innlegg de er enige i? Dumme innlegg får lite støtte fordi folk flest ikke støtter dumme ting. Anonymkode: eee90...838 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det være fordi de fleste synes det du kaller politisk korrekt er det mest fornuftige og riktige? At det som får få likes rett og slett er dumt? Anonymkode: 2c17c...aac Er forskjell på dumt og det å mene noe annet enn det politisk korrekte. Anonymkode: 8c008...92b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle folk - når de har mulighet til å støtte anonymt - la være å støtte selv kontroversielle innlegg de er enige i? Dumme innlegg får lite støtte fordi folk flest ikke støtter dumme ting. Anonymkode: eee90...838 støtter ikke folk flest dumme ting? er du sikker på det? Anonymkode: 8c008...92b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan det være fordi de fleste synes det du kaller politisk korrekt er det mest fornuftige og riktige? At det som får få likes rett og slett er dumt? Anonymkode: 2c17c...aac Det er det jeg tenker også. Det er så viktig å ikke være PK og "tenke sjæl og mene", følge saueflokken osv osv ... men, hva om de fleste faktisk er fornuftige og har rett? Anonymkode: 37725...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Dette er jeg ikke kjent med. De krasse uttalelsene mine får flere likes enn de diplomatiske. Anonymkode: f7da5...791 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er det jeg tenker også. Det er så viktig å ikke være PK og "tenke sjæl og mene", følge saueflokken osv osv ... men, hva om de fleste faktisk er fornuftige og har rett? Anonymkode: 37725...4a3 Men det er gørr kjedelig å la seg styre av hva de fleste ville sagt. For da må du hele tiden gjøre mye du ikke vil for å nå opp til eller bare gjøre som andre så du ikke skiller deg ut. Rett og slett ikke være deg selv. La andre styre hva du skal mene hele tiden. Men er du bedre enn noen i noe eller har bedre forutsetninger så må du liksom ta ekstra hensyn og ikke bruke dette. Da må man plutselig degradere ned på nivå med de fleste.. Anonymkode: 8c008...92b
PetterKanin Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 Det sanme gjelder innlegg med rene faktafeil. Vil tro det har noe med virkelighetsflukt å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 Er ubegripelig for en saueflokkmenalitet det er. Anonymkode: 96a9d...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå