Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom noen av dere er her fortsatt, lurer jeg på om dere kan spå meg? Korona og sykdom har gjort meg ekstremt alene og ensom over lang tid, jeg er midt i livet og burde fortsatt hatt et innholdsrikt liv, men er singel og barnløs, og venner som er opptatt med sitt eget. Jeg har lenge følt at jeg ikke har noe liv, jeg bare eksisterer. Er hjemme alene 99% av tiden, bortsett fra når jeg har en legetime eller lignende. Føler meg som en 90-åring som bare venter på at livet skal ta slutt.

Men samtidig har jeg håp om at jeg fortsatt har noe fint og godt i vente. Hva med kjærligheten? Hva med det sosiale livet og fine opplevelser? Kan noen gode klarsynte være så snill å se på dette? ❤️

Anonymkode: 62ee9...6c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulighetene kommer, men for at de skal være muligheter for deg så må du åså ta utfordringer du ikke har lyst til å ta. Hva det er veit bare du, men det vil koste deg å komme dit. Ikke noe negativt i seg selv, for det vil være verdt det. Det er muligheter og nye planer i ganske nær fremtid.

Ser nye bånd åså, men for meg ser det ut som vennskapelige bånd. Du vil bruke litt tid på å bli helt åpen for kjærligheten og dette er viktig at du tar deg tid til. Mye bra ligger foran deg :) 

Anonymkode: 7ed1c...8e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mulighetene kommer, men for at de skal være muligheter for deg så må du åså ta utfordringer du ikke har lyst til å ta. Hva det er veit bare du, men det vil koste deg å komme dit. Ikke noe negativt i seg selv, for det vil være verdt det. Det er muligheter og nye planer i ganske nær fremtid.

Ser nye bånd åså, men for meg ser det ut som vennskapelige bånd. Du vil bruke litt tid på å bli helt åpen for kjærligheten og dette er viktig at du tar deg tid til. Mye bra ligger foran deg :) 

Anonymkode: 7ed1c...8e0

Dette var jo håpefullt, tusen takk for at du tok deg tid😊 Jeg vet ikke helt hvilke utfordringer jeg må ta for å komme dit, for nå står jeg ganske fast, uten å se muligheter og eventuelle måter å komme dit på🤔 Ser du noe mer konkret? 

Nye vennskapelige bånd høres veldig fint ut, det trenger jeg sårt. Er det mulig at jeg blir singel resten av livet, hvis jeg ikke klarer å bli mer åpen for et bytt forhold? Er man egentlig noen gang klar for et forhold? Hvorfor klarer folk flest likevel å finne sin partner? Føler meg så annerledes på dette punktet, har ikke vært i så mange forhold, og ingen veldig langvarige forhold. Man kan jo ikke jobbe hele livet for å bli klar for et forhold? Så går livet fra en mens man prøver å bli klar? Jeg skjønner meg ikke helt på dette🤔 Kanskje det ikke er så lett for menn å falle for meg? 

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg ser praktisk talt helt ærlig ingenting. Det nytter ikke sitte å vente. Du må gjøre noe selv og ta tak selv. Ikke føler du har noe liv? Hva med å begynne på en aktivitet eller dra et sted der du treffer andre. Meld på kurs, lær nytt. Du har muligheten nå til å jobbe ekstremt mye med deg selv. Bruk den godt. Sosiale relasjoner kommer når det kommer.

Anonymkode: 392b1...80d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke føler du har noe liv?

Dette føler jeg pga langvarig kronisk sykdom med mye smerter. Alt jeg en gang elsket å gjøre, kan jeg ikke lenger gjøre pga det. Jeg var veldig sosial en gang i tiden, men det er ikke lett når man ikke orker pga høyt smertenivå og utmattelse. Det er årsaken, ikke latskap😊

Takk for svaret ditt😊

AnonymBruker
Skrevet

- jeg hadde ikke nølt med å starte med en aktivitet eller lignende hvis jeg hadde helse til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...