Gå til innhold

Erfaringer med fitjeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har handlet hos fitjeans.com og har erfaringer dere vil dele?

Sitter de bra på? Virker kvaliteten ok? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt flere fitjeans. ELSKER DE😍 det er de eneste buksene jeg kjøper nå. De koster litt, men jeg vil si de er verdt det. Jeg begynte å kjøpe de pga ingen av de andre buksene jeg kjøpte hadde nok stretch eller satt fint på. ( jeg er ganske tynn av natur og ingen særlige former 😂🙈) så enten var jeg ikke fornøyd med hvordan de satt på eller så hadde de ikke nok stretch i seg. har sett folk med disse buksene i alle størrelser og fasonger og jeg vil si at de sitter fint på på alle 🤗 og stretchen er bare helt 👌🏻 Det er som å ha på en tights. De er såå behagelige å ha på. 360 modellen er den med aller mest stretch og dermed min absolutt favoritt. Jeg kjøpte til og med to like 😂 og så har jeg prøvd countor. De er også supre. Veldig mye stretch i de også pluss at de fremhever former litt mer enn 360🤗 vil absolutt anbefale fitjeans 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, er ikke så fan av slimjeans.

Anonymkode: d2814...909

Skrevet

Jeg har én, men la den opp litt siden den var for lang og desverre bommet jeg så den ble for kort. Ellers ser den veldig bra ut og har god stretch uten å få sånne stygge folder vanlige jeans har. Vil ikke si det er så behagelig som vanlige tights, men langt bedre enn vanlige jeans. De eneste jeansa jeg har prøvd som er bedre er Freddy w.r. (? usikker på navn), men der er kundebehandlingen så elendig at jeg aldri vil kjøpe derfra igjen.  Anbefales uansett, og jeg har nylig bestilt en ny en sm er på vei.

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Flere erfaringer?

Anonymkode: 8361c...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...