AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Jeg elsker han fortsatt. Fysøren for en kjærlighet, forelskelse, alt... Den type forelskelse det sies at man bare opplever en gang. Ordentlig filmromanse. Ordentlig lidenskapelig forelskelse. Og nå er alt borte 😔 Er det noen som har opplevd å finne denne type forelskelse en andre gang? Trenger sårt at noen forteller meg at de har gjort det, for akkurat nå føles det som det er umulig å finne igjen. Anonymkode: 4e0f7...a14
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Du kan begynne med å elske deg selv. Langt enklere å få til og noe som aldri forsvinner om du gjør det riktig. Forøvrig forsvinner forelskelser når hjernen venner seg til personen. Skjønner ikke helt hvorfor du er så hekta på den følelsen, men det høres slitsomt ut for en partner å måtte fore deg med den følelsen kontinuerlig. Nei, elsk deg selv og ikke forvent at andre skal gi deg litenskap. Skjer det så skjer det
skomakerjenta Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 (endret) RehabilitertIncel skrev (4 minutter siden): Du kan begynne med å elske deg selv. Langt enklere å få til og noe som aldri forsvinner om du gjør det riktig. Forøvrig forsvinner forelskelser når hjernen venner seg til personen. Skjønner ikke helt hvorfor du er så hekta på den følelsen, men det høres slitsomt ut for en partner å måtte fore deg med den følelsen kontinuerlig. Nei, elsk deg selv og ikke forvent at andre skal gi deg litenskap. Skjer det så skjer det Endret 2. mai 2021 av skomakerjenta
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Jeg har opplevd en sånn kjærlighet en gang i mitt liv. Det var da jeg var i 30 årene, og jeg fikk 3 år med han. Dette er nå 9 år siden, og jeg har ennå ikke møtt noen jeg føler noe i nærheten av. Så jeg er singel. Og jeg har prøvd, var lett forelsket i en, og var sammen med han i over 1 år, i håp om at følelsene skulle bli sterkere. Nå er jeg ganske instilt på at jeg kommer til å være singel resten av livet. Anonymkode: bd773...637 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har opplevd en sånn kjærlighet en gang i mitt liv. Det var da jeg var i 30 årene, og jeg fikk 3 år med han. Dette er nå 9 år siden, og jeg har ennå ikke møtt noen jeg føler noe i nærheten av. Så jeg er singel. Og jeg har prøvd, var lett forelsket i en, og var sammen med han i over 1 år, i håp om at følelsene skulle bli sterkere. Nå er jeg ganske instilt på at jeg kommer til å være singel resten av livet. Anonymkode: bd773...637 Høres ut som vi er i samme båt. Har bare så lyst å høre at det er mulig å finne en slik kjærlighet igjen.. Anonymkode: 4e0f7...a14
Trolltunge Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Ja jeg har opplevd det, og trodde fullt og helt at jeg ikke kunne elske tilsvarende igjen. Det kunne jeg. Høyere også. Nå virker det rart at jeg kunne tro det, for i etterkant er jo "den store filmkjærligheten" jeg trodde det var en blek skygge av den som fulgte. Det er jo årsaker til at det blir brudd. Noe som ikke var så bra og ideelt som følelsene tilsier. Jeg er veldig glad for at det ikke ble meg og den mannen jeg trodde jeg elsket høyere enn jeg kunne elske en annen. Jeg fant en jeg elsker minst like høyt, ja høyere, OG passer bedre sammen med. Jeg følte rett og slett mer enn klokt var for han andre, og det gikk over. Såpass at det bare virker rart nå at jeg følte så mye for feil mann en gang. En jeg nå ser at jeg aldri virkelig ville fått det bra med. Det er hvorfor det ikke ble oss som er det jeg nå ser klart. Er glad for at førte til brudd. Jeg vet at jeg elsket ham så høyt at jeg ikke trodde jeg kunne elske noen like høyt, men det føles nå utrolig rart. Som en fortelling jeg knapt kan tro på. Jeg savner absolutt ingenting fra det forholdet nå. Er bare glad for at det er historie. 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Det var én jeg trodde jeg ikke kunne leve uten, var klar for å flytte ut av landet for ham også...... Veldig glad de rosa brillene forsvant, sammen med ham, for det jeg har nå er 10 ganger bedre 💞 Anonymkode: 5f05a...f98 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Ja, du kan elske igjen. Anonymkode: da86d...4c8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 Trolltunge skrev (1 time siden): Ja jeg har opplevd det, og trodde fullt og helt at jeg ikke kunne elske tilsvarende igjen. Det kunne jeg. Høyere også. Nå virker det rart at jeg kunne tro det, for i etterkant er jo "den store filmkjærligheten" jeg trodde det var en blek skygge av den som fulgte. Det er jo årsaker til at det blir brudd. Noe som ikke var så bra og ideelt som følelsene tilsier. Jeg er veldig glad for at det ikke ble meg og den mannen jeg trodde jeg elsket høyere enn jeg kunne elske en annen. Jeg fant en jeg elsker minst like høyt, ja høyere, OG passer bedre sammen med. Jeg følte rett og slett mer enn klokt var for han andre, og det gikk over. Såpass at det bare virker rart nå at jeg følte så mye for feil mann en gang. En jeg nå ser at jeg aldri virkelig ville fått det bra med. Det er hvorfor det ikke ble oss som er det jeg nå ser klart. Er glad for at førte til brudd. Jeg vet at jeg elsket ham så høyt at jeg ikke trodde jeg kunne elske noen like høyt, men det føles nå utrolig rart. Som en fortelling jeg knapt kan tro på. Jeg savner absolutt ingenting fra det forholdet nå. Er bare glad for at det er historie. Det var så fint å høre! Veldig glad for deg at du fant det en gang til, og enda sterkere. Det gir håp for oss som føler seg helt fortapt i kjærlighetssorg.. Anonymkode: 4e0f7...a14 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 Trolltunge skrev (1 time siden): Ja jeg har opplevd det, og trodde fullt og helt at jeg ikke kunne elske tilsvarende igjen. Det kunne jeg. Høyere også. Nå virker det rart at jeg kunne tro det, for i etterkant er jo "den store filmkjærligheten" jeg trodde det var en blek skygge av den som fulgte. Det er jo årsaker til at det blir brudd. Noe som ikke var så bra og ideelt som følelsene tilsier. Jeg er veldig glad for at det ikke ble meg og den mannen jeg trodde jeg elsket høyere enn jeg kunne elske en annen. Jeg fant en jeg elsker minst like høyt, ja høyere, OG passer bedre sammen med. Jeg følte rett og slett mer enn klokt var for han andre, og det gikk over. Såpass at det bare virker rart nå at jeg følte så mye for feil mann en gang. En jeg nå ser at jeg aldri virkelig ville fått det bra med. Det er hvorfor det ikke ble oss som er det jeg nå ser klart. Er glad for at førte til brudd. Jeg vet at jeg elsket ham så høyt at jeg ikke trodde jeg kunne elske noen like høyt, men det føles nå utrolig rart. Som en fortelling jeg knapt kan tro på. Jeg savner absolutt ingenting fra det forholdet nå. Er bare glad for at det er historie. Nå er ikke jeg TS. Flott for deg at du møtte noen som var mye bedre. Jeg er hun hvor det er 9 år siden. For oss så var grunnen til at det ble slutt, mye vi hadde null kontroll over. Siste natten vi tilbrakte sammen, vi visste det var over, så klamret vi oss til hverandre hele natten. Og det var grusomt og si farvel, da vi elsket hverandre så høyt. Og jeg vil nok aldri finne en så bra mann igjen. Jeg har aldri følt meg så elsket av noen i hele mitt liv. Og før han var jeg gift, og sammen med han i 11 år. Og det var ikke i nærheten så bra. Men om jeg ender opp singel resten av livet, så går det fint. Jeg har det så mye bedre som singel enn i et forhold som ikke er bra. Og jeg vil aldri tilbake til et forhold som jeg hadde til min ex mann. Anonymkode: bd773...637 1
Totemish Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 (endret) Jeg HATER meg selv mest.. jeg hater ikke henne, for akkurat nå, da, den gangen....for det og det kan hun ikke for, og til syvende og sist hatet jeg ALLE som har gjort henne noe, og hater det hun har gjort.....med overlegg, eget valg ja...men ikke for å såre meg med vilje.. Mye var vel fordi hun har måttet bruke overlevelsesteknikker hele livet... det er bare kaos... men jeg kjenner henne.. og hun kjenner meg.. vi VET at sånn og sånn ble det... jaja. . MEN, hun prater nok med meg inni seg...akkurat som jeg gjør.. hun gjør noe utad for å vise...eller demonstrere...men samtidig så harvi det båndet....det vanskelige og uslåelige båndet mellom oss som er pur pur kjærlighet... det ble bare ikke oss til slutt uansett.. 🥺😢😭 Nå er det så mye kaos at jeg ønsker bare å få vite hvordan hun kunne såre meg sånn, og gi meg forklaring...bare 20 minutter og de 5 siste i en klem.. Jeg er i sorg, og har gitt opp håpet om at hun skal ta kontakt, eller sier på en mail at jeg bare må vente litt, og holde ut...så slipper jeg å lure sånn... 😔😕 Jeg elsker det vi hadde, alt hun gjorde så bra.. Jeg kommer aldri til å elske noen mer, enn den lille dama og et barn som jo var min lille familie. Ønsker henne masse lykke til! Kaoset som vi er midt oppi, og jeg håper bare hun er sterk og har støtte i venner og slekt.. Jeg har støtte i helsevesenet og to venner som aldri vil svikte meg.. Jeg har tak over hodet, mat, medisiner, 4g og Netflix m.m. Psykiater vil nok kunne hjelpe meg med det verste med mitt liv som voksen og dette siste bruddet var dråpen i det berømte vannglasset... har kun følelser for dyr og den jeg aldri kan få igjen. Jeg ønsker meg et liv i fremtiden, hva nå enn det skulle bli slags kloster å bli munk i?!? Å gi opp er ikke et alternativ... 💔💖💔 Endret 2. mai 2021 av Totemish Trykte feil 1
EmilieH Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 Ja, trodde eksen var min store store kjærlighet og at jeg aldri skulle finne en som han igjen. Men jammen meg er kjæresten min nå hundre ganger bedre. Så ja det er mulig! 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #13 Skrevet 2. mai 2021 Jeg har elsket to i mitt liv. Og mistet to. Begge gangene tok det tre år før jeg var ferdig med å sørge over de. Jeg har mistet litt troen på kjærligheten, føler det ikke er verdt å elske noen så høyt når jeg bruker så lang tid på å bli meg selv igjen etterpå. Han ene viste seg å være verdens største dritt, den andre er en ordentlig mann. Nå har det gått tre pr siden bruddet med dritten og jeg har endelig funnet tilbake til meg selv. Jeg tror vi alle har evnen til å elske igjen men det skjer når det skjer. Anonymkode: 5e3a9...197
Trolltunge Skrevet 2. mai 2021 #14 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nå er ikke jeg TS. Flott for deg at du møtte noen som var mye bedre. Jeg er hun hvor det er 9 år siden. For oss så var grunnen til at det ble slutt, mye vi hadde null kontroll over. Siste natten vi tilbrakte sammen, vi visste det var over, så klamret vi oss til hverandre hele natten. Og det var grusomt og si farvel, da vi elsket hverandre så høyt. Og jeg vil nok aldri finne en så bra mann igjen. Jeg har aldri følt meg så elsket av noen i hele mitt liv. Og før han var jeg gift, og sammen med han i 11 år. Og det var ikke i nærheten så bra. Men om jeg ender opp singel resten av livet, så går det fint. Jeg har det så mye bedre som singel enn i et forhold som ikke er bra. Og jeg vil aldri tilbake til et forhold som jeg hadde til min ex mann. Anonymkode: bd773...637 Jeg velger å se det slik at vi som har opplevd inderlig og gjensidig kjærlighet er veldig heldige, også om vi opplever å miste den vi elsket slik, og ble elsket slik av. Jeg tror virkelig på at det er bedre å ha elsket og tapt enn å aldri virkelig ha elsket. Tenk så trist å aldri oppleve dyp og inderlig gjensidig kjærlighet! Det er det mange som aldri gjør. Jeg har til og med fått oppleve det to ganger. Den ene gangen kostet det meg en så forferdelig kjærlighetssorg at jeg oppriktig trodde at smerten skulle vare evig. Det var vondt å puste uten ham i livet lenger. Vite at han fantes, men ikke lenger var min, og at livet fremover skulle være uten ham. Forferdelig! Likevel, jeg har fått oppleve å elske og bli elsket høyt. Det er minner og erfaringer jeg ikke ville ha vært uten, og selv det å ha opplevd en slik sorg har videre i livet gitt meg en veldig styrke i å vite at livet kan gå videre fra slikt. Jeg elsker minst like høyt nå, og vet at jeg hadde klart meg om jeg skulle miste min mann. At det hadde vært så vondt at bare det å puste ville føles vanskelig, men at det vil bli lettere etterhvert. Alt jeg har opplevd av gleder og erfaringer vil jeg dessuten ta med meg videre. Jeg kan miste ham, men aldri det å ha opplevd inderlig gjensidig kjærlighet. Hvilket er noe fantastisk å ha opplevd. Noe jeg er utrolig glad for at jeg har fått oppleve, for det hadde vært trist å aldri oppleve det. Som mange aldri gjør. Jeg vil være takknemlig for det, også om denne kjærligheten en gang ender, og jeg må kjenne på tilsvarende sorg som sist. Alternativet er verre. Å aldri oppleve det å elske så inderlig og bli elsket så høyt tilbake. Jeg har det. Fikk oppleve det. Det var verdt en slik sorg, og til og med en til, om det skulle skje. Jeg ville ikke vært foruten å oppleve slik kjærlighet. 1
Totemish Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 Jeg ville heller aldri vært henne foruten, og det å være stefar veier tyngst i sorgen min.. Det er to år siden bruddet, men jeg kan ennå lukke øynene....kjenner duften av henne.. Tro hva hun gjør akkurat i natt..? Tenker hun på meg, og savner meg? Gråter hun for at dette er håpløst å kunne ordnes, men at hun sender meg en mld eller....ja, NOE, så blir jeg superglad.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #16 Skrevet 3. mai 2021 Jeg har opplevd en slik altoppslukende, intens forelskelse og kjærlighet to ganger. Første gangen da jeg var 18, andre gangen som 38-åring (og snart to år etter, er jeg fremdeles sammen med denne mannen og er stormforelsket nå også). Anonymkode: 1ac89...228 1
Gjest Tenk positivt Skrevet 3. mai 2021 #17 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg elsker han fortsatt. Fysøren for en kjærlighet, forelskelse, alt... Den type forelskelse det sies at man bare opplever en gang. Ordentlig filmromanse. Ordentlig lidenskapelig forelskelse. Og nå er alt borte 😔 Er det noen som har opplevd å finne denne type forelskelse en andre gang? Trenger sårt at noen forteller meg at de har gjort det, for akkurat nå føles det som det er umulig å finne igjen. Anonymkode: 4e0f7...a14 Ja det har jeg ♥️mist ikke motet, ta en dag om gangen og vær gla i deg selv ♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå