Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg vurderer å ta botox mot tanngnisning. Jeg har blitt diagnostisert med bruksisme, og jeg ser allerede nå at kjeven min har blitt mer firkantet og jeg vet at jeg kan få større skader på tennene. Men hvor i Oslo anbefaler dere å ta botox mot tanngnisning? Jeg har prøvd å google litt, men det er tydeligvis ikke så mange som tilbyr dette. Er det best å gå til en tannlege som driver med botox eller til en sykepleier/lege? Jeg har soveskinne :) 

Anonymkode: 2c160...9d5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hei! Jeg vurderer å ta botox mot tanngnisning. Jeg har blitt diagnostisert med bruksisme, og jeg ser allerede nå at kjeven min har blitt mer firkantet og jeg vet at jeg kan få større skader på tennene. Men hvor i Oslo anbefaler dere å ta botox mot tanngnisning? Jeg har prøvd å google litt, men det er tydeligvis ikke så mange som tilbyr dette. Er det best å gå til en tannlege som driver med botox eller til en sykepleier/lege? Jeg har soveskinne :) 

Har kjeven din blitt firkantet eller blitt mer marker? Isåfall så er du heldig hehe. Jeg går til Silje Austnes selv, men ikke pga noe medisinsk sånn som med deg da

Anonymkode: 3df39...d93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har kjeven din blitt firkantet eller blitt mer marker? Isåfall så er du heldig hehe. Jeg går til Silje Austnes selv, men ikke pga noe medisinsk sånn som med deg da

den har blitt mer markert. Jeg vet at mange bruker tusenvis av kroner for å få en markert kjevelinje, men jeg synes det er veldig fint med runde ansiktsformer og lite synlig kjevelinje😅 Jeg har hørt at Silje er kjempeflink. Litt dyrt, men det er kanskje verdt det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

den har blitt mer markert. Jeg vet at mange bruker tusenvis av kroner for å få en markert kjevelinje, men jeg synes det er veldig fint med runde ansiktsformer og lite synlig kjevelinje😅 Jeg har hørt at Silje er kjempeflink. Litt dyrt, men det er kanskje verdt det?

Det er jo bare fint! Hehe det er typisk at man vil ha det man ikke har og motsatt 😀
Hun er veldig flink og dyktig ja, er storfornøyd med alt jeg har gjort hos hun. Har tatt botox for å løfte øyebrynene og i sinnarynken i tillegg til at jeg har ordnet halsen der og fått satt inn i kjeve og kinnben. 
Alt det jeg har gjort har kostet meg rundt 30 000,- 😪😅 Ikke hele beløpet på engang heldigvis men alt jeg har gjort på 3 mnd kostet opp i mot det. Nå har jeg satt inn fler Ml altså. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...