AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Har forfalt, men har ikke fått gebyr enda. Har prøvd å betale over tjue ganger, og kommer opp at betalingen pågår i banken, men senere står det at jeg ikke har betalt... Er ingen andre betalingsmåter der heller... Åååå Anonymkode: a71bf...f26
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Kontakt kundeservice til klarna Anonymkode: 8bd3e...901 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har forfalt, men har ikke fått gebyr enda. Har prøvd å betale over tjue ganger, og kommer opp at betalingen pågår i banken, men senere står det at jeg ikke har betalt... Er ingen andre betalingsmåter der heller... Åååå Anonymkode: a71bf...f26 Betal manuelt i nettbanken da. Det er ikke verre enn det. Anonymkode: 939a1...9f3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Betal manuelt i nettbanken da. Det er ikke verre enn det. Anonymkode: 939a1...9f3 Støtter denne, det pleier å være et valg når jeg bruker Klarna i hvert fall - se KID, beløp og kontonr. Anonymkode: 0a8c7...b51
Gjest QL2yBCGXlW Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Kontakt kundeservice, og spør om å få tilsendt Kid-nummer og kontonummer og sum. Så kan du betale den via banken din🙂
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Betal den i nettbanken i stedenfor. Hadde samme problem for noen dager siden med en litt større faktura. Prøvde flere ganger å betale den i appen, men den gikk aldri gjennom. Sikkert fordi bank-id ikke kom opp. Endte med å betale i nettbanken. Anonymkode: a3141...655
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Cecilie Sadberg skrev (30 minutter siden): Kontakt kundeservice, og spør om å få tilsendt Kid-nummer og kontonummer og sum. Så kan du betale den via banken din🙂 De opplysningene finner man selv i appen. Anonymkode: 939a1...9f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå