Gå til innhold

Er et kjøp på Klarna jeg ikke får til å betale, betaler for andre ting, men det kjøpet for Vita går ikke! Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har forfalt, men har ikke fått gebyr enda. Har prøvd å betale over tjue ganger, og kommer opp at betalingen pågår i banken, men senere står det at jeg ikke har betalt... Er ingen andre betalingsmåter der heller... Åååå

Anonymkode: a71bf...f26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt kundeservice til klarna

Anonymkode: 8bd3e...901

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Har forfalt, men har ikke fått gebyr enda. Har prøvd å betale over tjue ganger, og kommer opp at betalingen pågår i banken, men senere står det at jeg ikke har betalt... Er ingen andre betalingsmåter der heller... Åååå

Anonymkode: a71bf...f26

Betal manuelt i nettbanken da. Det er ikke verre enn det. 

Anonymkode: 939a1...9f3

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Betal manuelt i nettbanken da. Det er ikke verre enn det. 

Støtter denne, det pleier å være et valg når jeg bruker Klarna i hvert fall - se KID, beløp og kontonr.

Anonymkode: 0a8c7...b51

Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet

Kontakt kundeservice, og spør om å få tilsendt Kid-nummer og kontonummer og sum. Så kan du betale den via banken din🙂

AnonymBruker
Skrevet

Betal den i nettbanken i stedenfor. 

Hadde samme problem for noen dager siden med en litt større faktura. Prøvde flere ganger å betale den i appen, men den gikk aldri gjennom. Sikkert fordi bank-id ikke kom opp. Endte med å betale i nettbanken. 

Anonymkode: a3141...655

AnonymBruker
Skrevet
Cecilie Sadberg skrev (30 minutter siden):

Kontakt kundeservice, og spør om å få tilsendt Kid-nummer og kontonummer og sum. Så kan du betale den via banken din🙂

De opplysningene finner man selv i appen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...