AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Syns dere menn at persiske damer (ikke alle) kan måle seg opp til skjønnheten til norske jenter med blondt hår og blåe øyne? (Ikke alle norske, et fåtall). Å være høy, blond og ha blåe øyner anses som idealet, og jeg føler ingenting kan toppe det? Men så har jeg sett så mange nydelige persiske damer, som har europeisk trekk i ansiktet, men har likevel mørke trekk. Får disse like mye oppmerksomhet som den norske jenta som er skjønnhetsidealet? Dette høres veldig rasistisk ut, men det er ikke det. Jeg vil bare vite hva nordmenn syns. Anonymkode: 2c8be...96f
Gjest ABM Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 De Iranske jeg har sett ser ut som gudinner...synes ikke Norske jenter er skjønnhetsideal....klarer fint å vurdere kvinner en og en
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Haha, nei nei og atter nei. Bare min smak of course. Nordiske kvinner er hinsides mye penere enn persiske. Tenker i gjennomsnitt her da. Noen sorte svaner finner du over alt. Anonymkode: 69d94...965 2
Jdz Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 (endret) Jeg vurderer ikke damer etter etnisitet og utseende er ikke alt, men jeg har iransk kjæreste og kan jo ikke si noe annet enn at hun er fantastisk vakker 🤩Og alle venninene hennes er absurd pene også. Skjønner egentlig ikke helt hvorfor hun vil være sammen med meg 😅 Men det er nok tildels kulturelt betinget tror jeg. Iranske damer bruker vanvittig mye tid og penger på utseende, og plastiske operasjoner og Botox er veldig vanlig. Endret 2. mai 2021 av Jdz 1
Gjest Kayo Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å være høy, blond og ha blåe øyner anses som idealet, og jeg føler ingenting kan toppe det? Finnes ikke noe skjønnhetsideal etter min mening. Selv norske brunetter kan være fantastisk pene uten at det har noe å si for skjønnheten til f.eks blonde, latinske eller persiske kvinner. Sammenlikne utseende ut i fra et enkelt ideal er umulig for meg personlig.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Beklager for å si det... men norske damer er ikke så spesielt fine. Synes faktisk persiske damer er mye vakrere. Mange norske kvinner legger på seg, og mange i det landet her er overvektig. Og det har mye å si Anonymkode: 2678c...68c 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Det finnes ulike idealer for skjønnhet, og både "nordisk" og "persisk" anses som spesielt vakkert. Så det går vel mer på smak og behag. Anonymkode: c7114...138
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Persiske trekk er veldig vakre synes jeg. Mørke, nette damer som ikke er så store og høye som i Norge. Det eneste er at de har en del mørke kroppshår 😅 Anonymkode: e3cc6...80b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Persiske trekk er veldig vakre synes jeg. Mørke, nette damer som ikke er så store og høye som i Norge. Det eneste er at de har en del mørke kroppshår 😅 Anonymkode: e3cc6...80b De er nok ikke noe lavere i snitt enn norske damer. Min erfaring er at de fleste er ekstremt opptatt av å fjerne kroppshår, så det er nok ikke noe problem. Anonymkode: 07aa7...199
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Haha, nei nei og atter nei. Bare min smak of course. Nordiske kvinner er hinsides mye penere enn persiske. Tenker i gjennomsnitt her da. Noen sorte svaner finner du over alt. Anonymkode: 69d94...965 Hhhhahhaahha WTF. Med den personligheten kommer ingen damer til å ville engang ta på deg gratis. Fysj🤢🤢 Anonymkode: 2c8be...96f 1
Gjest ABM Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Persiske trekk er veldig vakre synes jeg. Mørke, nette damer som ikke er så store og høye som i Norge. Det eneste er at de har en del mørke kroppshår 😅 Anonymkode: e3cc6...80b Driter i kroppshåra, hadde tråden hett " hvor kommer verdens vakreste kvinner fra" hadde jeg på generellt grunnlag svart Iran,!!! 🥰
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 Persiske damer.... Anonymkode: 2c8be...96f 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #13 Skrevet 2. mai 2021 Ja. Norske kvinner er som regel overvektige . Anonymkode: f1fb8...812 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #14 Skrevet 2. mai 2021 Persiske damer er finere enn etnisk norske kvinner. Uten tvil! Anonymkode: 37893...b5f 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: De er nok ikke noe lavere i snitt enn norske damer. Min erfaring er at de fleste er ekstremt opptatt av å fjerne kroppshår, så det er nok ikke noe problem. Anonymkode: 07aa7...199 https://www.medicinenet.com/height_women/article.htm De er 159.7 i snitt. Ikke så spesielt lave nei, men de er da mindre enn norske damer. Anonymkode: e3cc6...80b
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 2. mai 2021 #16 Skrevet 2. mai 2021 De aller fleste opererer nesa men ellers er det ganske fine å se på
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #17 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Persiske damer er finere enn etnisk norske kvinner. Uten tvil! Anonymkode: 37893...b5f Ja, utvilsomt. Men ikke nødvendigvis mer sexy. Anonymkode: 4574a...c44
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #18 Skrevet 2. mai 2021 Det finnes vakre kvinner fra alle land ☺️ Anonymkode: 42f4f...5d5 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #19 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Persiske damer.... Anonymkode: 2c8be...96f Det første som slår meg når jeg ser disse bildene, er at det ser ut som samtlige har hatt en "nose job" - som er ganske vanlig i Iran. Jeg synes det er vakre damer fra alle bakgrunner. Hilsen kvinne. Anonymkode: ccb1d...bad 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #20 Skrevet 2. mai 2021 Kjenner en god del pakistanske jenter. Og de syns jeg er veldige pene. Spesielt øyne og håret. Anonymkode: 2494d...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå