Gå til innhold

Er persiske damer like pene som nordiske damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns dere menn at persiske damer (ikke alle) kan måle seg opp til skjønnheten til norske jenter med blondt hår og blåe øyne? (Ikke alle norske, et fåtall). Å være høy, blond og ha blåe øyner anses som idealet, og jeg føler ingenting kan toppe det?

Men så har jeg sett så mange nydelige persiske damer, som har europeisk trekk i ansiktet, men har likevel mørke trekk. Får disse like mye oppmerksomhet som den norske jenta som er skjønnhetsidealet? Dette høres veldig rasistisk ut, men det er ikke det. Jeg vil bare vite hva nordmenn syns.

Anonymkode: 2c8be...96f

Skrevet

De Iranske jeg har sett ser ut som gudinner...synes ikke Norske jenter er skjønnhetsideal....klarer fint å vurdere kvinner en og en

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei nei og atter nei. Bare min smak of course. Nordiske kvinner er hinsides mye penere enn persiske. Tenker i gjennomsnitt her da. Noen sorte svaner finner du over alt.

Anonymkode: 69d94...965

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg vurderer ikke damer etter etnisitet og utseende er ikke alt, men jeg har iransk kjæreste og kan jo ikke si noe annet enn at hun er fantastisk vakker 🤩Og alle venninene hennes er absurd pene også. Skjønner egentlig ikke helt hvorfor hun vil være sammen med meg 😅

Men det er nok tildels kulturelt betinget tror jeg. Iranske damer bruker vanvittig mye tid og penger på utseende, og plastiske operasjoner og Botox er veldig vanlig.

Endret av Jdz
  • Liker 1
Gjest Kayo
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å være høy, blond og ha blåe øyner anses som idealet, og jeg føler ingenting kan toppe det?

Finnes ikke noe skjønnhetsideal etter min mening. Selv norske brunetter kan være fantastisk pene uten at det har noe å si for skjønnheten til  f.eks blonde, latinske eller persiske kvinner. 

Sammenlikne utseende ut i fra et enkelt ideal er umulig for meg personlig.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager for å si det... men norske damer er ikke så spesielt fine. Synes faktisk persiske damer er mye vakrere. Mange norske kvinner legger på seg, og mange i det landet her er overvektig. Og det har mye å si

Anonymkode: 2678c...68c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ulike idealer for skjønnhet, og både "nordisk" og "persisk" anses som spesielt vakkert. Så det går vel mer på smak og behag.

Anonymkode: c7114...138

AnonymBruker
Skrevet

Persiske trekk er veldig vakre synes jeg. Mørke, nette damer som ikke er så store og høye som i Norge.

Det eneste er at de har en del mørke kroppshår 😅

Anonymkode: e3cc6...80b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Persiske trekk er veldig vakre synes jeg. Mørke, nette damer som ikke er så store og høye som i Norge.

De er nok ikke noe lavere i snitt enn norske damer. Min erfaring er at de fleste er ekstremt opptatt av å fjerne kroppshår, så det er nok ikke noe problem.

Anonymkode: 07aa7...199

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Haha, nei nei og atter nei. Bare min smak of course. Nordiske kvinner er hinsides mye penere enn persiske. Tenker i gjennomsnitt her da. Noen sorte svaner finner du over alt.

Anonymkode: 69d94...965

Hhhhahhaahha WTF. Med den personligheten kommer ingen damer til å ville engang ta på deg gratis. Fysj🤢🤢

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Driter i kroppshåra, hadde tråden hett " hvor kommer verdens vakreste kvinner fra" hadde jeg på generellt grunnlag svart Iran,!!! 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Persiske damer....

798FCDE6-B0AC-4A64-83BF-32B44A94F047.jpeg

747AC52A-10A8-4E01-A732-CFE0ACF34662.jpeg

45CD7EED-9CFE-42C1-BBAE-7271016324EC.jpeg

DA2C2BBC-9D77-427F-BFC0-772D504910A6.jpeg

D7AA900D-631C-4388-85D5-3C1CC09BDFBC.jpeg

85C50FD5-72FF-4BC2-9856-CF200EFA402D.jpeg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Norske kvinner er som regel overvektige . 

Anonymkode: f1fb8...812

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Persiske damer er finere enn etnisk norske kvinner. Uten tvil! 

Anonymkode: 37893...b5f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De er nok ikke noe lavere i snitt enn norske damer. Min erfaring er at de fleste er ekstremt opptatt av å fjerne kroppshår, så det er nok ikke noe problem.

Anonymkode: 07aa7...199

https://www.medicinenet.com/height_women/article.htm

De er 159.7 i snitt. Ikke så spesielt lave nei, men de er da mindre enn norske damer.

Annonse
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

De aller fleste opererer nesa men ellers er det ganske fine å se på

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Persiske damer er finere enn etnisk norske kvinner. Uten tvil! 

Anonymkode: 37893...b5f

Ja, utvilsomt. Men ikke nødvendigvis mer sexy.

Anonymkode: 4574a...c44

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes vakre kvinner fra alle land ☺️

Anonymkode: 42f4f...5d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Persiske damer....

798FCDE6-B0AC-4A64-83BF-32B44A94F047.jpeg

747AC52A-10A8-4E01-A732-CFE0ACF34662.jpeg

45CD7EED-9CFE-42C1-BBAE-7271016324EC.jpeg

DA2C2BBC-9D77-427F-BFC0-772D504910A6.jpeg

D7AA900D-631C-4388-85D5-3C1CC09BDFBC.jpeg

85C50FD5-72FF-4BC2-9856-CF200EFA402D.jpeg

Det første som slår meg når jeg ser disse bildene, er at det ser ut som samtlige har hatt en "nose job" - som er ganske vanlig i Iran.

Jeg synes det er vakre damer fra alle bakgrunner. Hilsen kvinne.

Anonymkode: ccb1d...bad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en god del pakistanske jenter. Og de syns jeg er veldige pene. Spesielt øyne og håret. 

Anonymkode: 2494d...2ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...