Gå til innhold

Bil-forum/gutteforum

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg kunne tenke meg å diskutere bil med menn som har peiling :) (ønsker meg en SUV!!!) Hvor finner jeg et sånt forum?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dum Perignon
Skrevet

Du må være litt mer spesifikk.

Vil du snakke om bil, eller vil du snakke med menn som har peiling?

Gjest Lilleulv
Skrevet
Du må være litt mer spesifikk.

Vil du snakke om bil, eller vil du snakke med menn som har peiling?

mehmehmeh... jeg vil snakke bil med menn som har peiling!!! eller jenter om det er noen :)

Gjest Dum Perignon
Skrevet
mehmehmeh... jeg vil snakke bil med menn som har peiling!!! eller jenter om det er noen :)

Jeg kjører SUV og jeg har peiling, men ikke på bil. Hvordan stiller du deg til to av tre?

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg kjører SUV og jeg har peiling, men ikke på bil. Hvordan stiller du deg til to av tre?

Den siste er jo litt kjip da... men du kan jo fortelle meg hva slags SUV du kjører? Jeg har hund og må ha plass til hundebur baki, så den må enten ha stort bagasjerom eller grønne skilter da...

Hadde ikke tenkt meg så langt over 200 000 i pris... (brukt, ikke ny!!)

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Den siste er jo litt kjip da... men du kan jo fortelle meg hva slags SUV du kjører?  Jeg har hund og må ha plass til hundebur baki, så den må enten ha stort bagasjerom eller grønne skilter da...

Hadde ikke tenkt meg så langt over 200 000 i pris... (brukt, ikke ny!!)

Vi har en Nissan X-trail 2005-modell, turbodiesel. Fyller alle kriteriene dine bortsett fra pris. Vi prøvde de fleste SUV'ene før vi kjøpte, og konkurransen sto til slutt mellom X-trail og Honda CR-V, samt Subaru Forester (som falt ut på grunn av lang ventetid lokalt).

Jeg er litt usikker på hvor mye SUV du får for drøyt 200' - de holder seg høyt i pris og har ikke vært veldig lenge i produksjon (bortsett fra Toyota Rav4 og Suzuki Vitara).

Husk imidlertid at du får like god bagasjeplass i mange stasjonsvogner, hvis dét er poenget. En kollega av meg har for eksempel en Skoda Octavia stasjonsvogn med firehjulstrekk, og den har nesten like stort bagasjerom som X-trailen.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Mamma har CR-V. De er fantastisk fine og gode biler :) Men ikke egnet for hundebur... Bilen din er råstilig :hjerter: Ah, den dagen jeg får råd til en sånn!!

Stasjonsvogn... :forvirret: Ikke like tøffe, men... Da må de være litt kraftige og barske i hvert fall. Ikke bare sånn lang, pølse... :rodme: *egentlig ikke fan av stasjonsvogner*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...