Gå til innhold

Seksuell lengsel og nysgjerrighet på andre når man er i et forhold.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i et bra og langvarig forhold, men kjenner mye på seksuell lengsel og rett og slett lyst til å ligge med andre. Ønsker heller ikke å gjøre det slutt og kunne nok ikke vært utro. Har flørtet litt når jeg har vært ute (svært lite siste året), men aldri gått over noen fysisk grense eller hatt kontakt med andre.

Noen andre? Må man bare akseptere at man har utforsket en ny kropp for siste gang her i livet?

Har vurdert å høre med partner om jeg kan få en fribillett eller to, men frykter det kanskje ikke blir tatt så godt i mot...

Hører med til historien at jeg alltid har satt pris på tilfeldig sex og ikke nødvendigvis synes sex er best i et forhold slik mange virker å mene.

Anonymkode: b0cb3...970

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er i et bra og langvarig forhold, men kjenner mye på seksuell lengsel og rett og slett lyst til å ligge med andre. Ønsker heller ikke å gjøre det slutt og kunne nok ikke vært utro. Har flørtet litt når jeg har vært ute (svært lite siste året), men aldri gått over noen fysisk grense eller hatt kontakt med andre.

Noen andre? Må man bare akseptere at man har utforsket en ny kropp for siste gang her i livet?

Har vurdert å høre med partner om jeg kan få en fribillett eller to, men frykter det kanskje ikke blir tatt så godt i mot...

Hører med til historien at jeg alltid har satt pris på tilfeldig sex og ikke nødvendigvis synes sex er best i et forhold slik mange virker å mene.

Ta deg sammen. 

Anonymkode: 27a5f...52c

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei

Er du man eller kvinne?

Jeg kan forstå hvordan det føles.

Jeg har til og med tilbudt damen et par frikorter om hun ønsket det.

Men det er et farlig spill

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Føler det akkurat likt. Han vil heller ikke prøve noe nytt eller ha sex ofte nok. Men han hadde nok aldri godtatt åpent forhold. Dame 39. 

Hvordan spørre om noe sånt tro? 

Anonymkode: 140f4...895

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Føler det akkurat likt. Han vil heller ikke prøve noe nytt eller ha sex ofte nok. Men han hadde nok aldri godtatt åpent forhold. Dame 39. 

Kanskje begynne med å snakke om fantasier. Da får du høre vad han tør si. Du må kanskje ta risikoer og nevne nye ting (trekant, nye stillinger?)

Anonymkode: 71eaa...5eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det finnes alternariver til åpen forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hva du mener. 

Er selv gift og har barn. Men jeg har selv også satt pris på tilfeldig sex. For meg er ikke sex kjærlighet, men nytelse. Jeg viser kjærlighet på andre måter. Derfor synes jeg det var veldig spennende som singel og utforske, og kjenne på den kriblingen den første gangen man skal ligge med noen. 

Jeg har en mann som mener sex er kjærlighet, og som aldri i livet hadde gått med på et åpent forhold. Tanken på at jeg er med andre, er døden for han. Jeg elsker familielivet, og det er jo det jeg vil ha. Så jeg vil jo ikke miste alt det, for å ha tilfeldig sex.  Men tanken har slått meg også - skal jeg aldri i livet igjen kjenne på den deilige spennende kriblingen??

- Dame, 30.

Anonymkode: 73fe2...88f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt det samme selv. Ble sammen i svært ung alder, og han er min første og eneste. Elsker han, og hadde aldri vært utro. Men skal jeg virkelig leve hele livet mitt uten å prøve noen andre? Drømmer og ser for meg sex med andre menn alt for ofte...

Anonymkode: 71c44...044

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Kanskje begynne med å snakke om fantasier. Da får du høre vad han tør si. Du må kanskje ta risikoer og nevne nye ting (trekant, nye stillinger?)

Jeg prøvde. Han har visst ikke fantasier🤷🏻‍♀️ Han hater tydeligvis å snakke om sex. Så jeg har på en måte gitt opp. Han vet jeg ønsker mer sex og mer nytt, men bryr seg dessverre ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Alexthecool skrev (43 minutter siden):

Det finnes alternariver til åpen forhold.

Hva da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det liksom greit å si dette til partner? At en ikke føler seg nok tilfredstilt seksuelt? Og kunne tenke seg litt sex utenom? 

Hvordan ville du som mann tatt dette, hvis kona sa det? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva da? 

Jeg mente at man kan starte med å "krydde opp" sexlivet med nye leketøy for eksempel, nye stillinger, nye plasser. Trekant er også en mulighet.

Poenget er att begge partnere blir delaktige i de nye opplevelser.

Å snakke åpent om fantasmer kan hjelpe. Kan hende dere har de samme, hvem vet?

Ikke noe fasit her.

Håper du får litt inspirasjon her

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det liksom greit å si dette til partner? At en ikke føler seg nok tilfredstilt seksuelt? Og kunne tenke seg litt sex utenom? 

Hvordan ville du som mann tatt dette, hvis kona sa det? 

Jeg ville tatt det ganske bra fordi jeg er trygg med meg selv. Jeg vet at jeg får henne å komme mange ganger. Men jeg kunne forstå at hun ønsker å oppleve nye ting etter mange år sammen.

Men det må tas opp forsiktigt for å ikke såre ham. Si du vil ha enda mer sex men ikke at han ikke tilfredsstiller deg.

Spør ham om han ville ligge med andre om han fikk din tillatelse. Da kommer han sannsynligvis å stille spørsmålet tilbake.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Beste sexen er med helt nye drømmepartnere som er perfekt, alltid sykdomsfrie og alltid stiller opp. Get real.

Anonymkode: 46afb...5d9

• Liker 1
Skrevet

Genetisk problem er trolig årsaken? 

Skrevet

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Beste sexen er med helt nye drømmepartnere som er perfekt, alltid sykdomsfrie og alltid stiller opp. Get real.

Anonymkode: 46afb...5d9

Kanskje farlig å generalisere her.

Et langvarig parforhold gjør mulig et nivå av intimitet som kan kompesere for den spenningen man kan oppleve med en my partner.

Det finnes ikke noe opplegg som passer alle par.

Jeg er sikker på en ting: viktig å snakke med partneren :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og har tilbudt henne frikort som dere sier, men bare visst hun er på en fremmed plass, på seminar eller noe. Pleier sende hende sms: har du lyst har du lov. Men hun sier aldri ja. Kan ha sex med en annen mann, men bare visst jeg er til stede. Det har vi prøvd en gang, og ga oss mersmak.

Anonymkode: f1810...9cf

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er mann og har tilbudt henne frikort som dere sier, men bare visst hun er på en fremmed plass, på seminar eller noe. Pleier sende hende sms: har du lyst har du lov. Men hun sier aldri ja. Kan ha sex med en annen mann, men bare visst jeg er til stede. Det har vi prøvd en gang, og ga oss mersmak.

Anonymkode: f1810...9cf

Hva har dere for regler? Får hun gjøre alt hun vil?

Hvordan opplever du det når du vet at hun ligger med en annen?

Forteller hun alt etterpå? Eller beholder hun detaljene til seg selv?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror man i utgangspunktet må velge en partner man er seksuelt kompatibel med. Derfor det er viktig å utnytte singellivet og utforske egne preferanser og tenningmønstre mens man fortsatt kan.

Dessverre er det stort sett tabu å snakke om åpne forhold, eller en løsning hvor man kan ha tilfeldig sex med andre. Det hadde jo vært ideelt.

Følger tråden, og vil gjerne høre fra folk som har vært gjennom dette og har funnet en løsning.

Anonymkode: 97b49...25f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...