AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Noen erfaringer? I forhold til sex og tro? Anonymkode: 79391...5b3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Liten pikk. Anonymkode: 97028...f13 Anonymkode: d74d7...6f8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Liten pikk. Anonymkode: 97028...f13 Er de kjent for det? Anonymkode: 79391...5b3
Kaffelarsern Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er de kjent for det? Anonymkode: 79391...5b3 Tja, de er vel kanskje det. Tror ikke du får så mange svar, fordi det er svært få hvite kvinner som har asiatiske menn. De har generelt mindre penis, og de er lave og dette bryter med kvinners to viktigste kriterier. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 De er også kjent for dette, lurt å vite... Anonymkode: 5af88...a59
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Kaffelarsern skrev (14 minutter siden): Tja, de er vel kanskje det. Tror ikke du får så mange svar, fordi det er svært få hvite kvinner som har asiatiske menn. De har generelt mindre penis, og de er lave og dette bryter med kvinners to viktigste kriterier. 🤣🤣🤣 jeg har to flotte venninner som begge er modeller. De er begge sammen med koreanske menn (adopterte), For en ekstremt merkelig påstand. Takk for latteren. Anonymkode: a4532...98d
Kaffelarsern Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣 jeg har to flotte venninner som begge er modeller. De er begge sammen med koreanske menn (adopterte), For en ekstremt merkelig påstand. Takk for latteren. Anonymkode: a4532...98d Du vet egentlig at jeg har rett ! Du har to modell venninner, og begge har koreanske menn ...særlig, det var bare noe du fant på nå for liksom å motbevise meg .
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 Kaffelarsern skrev (2 minutter siden): Du vet egentlig at jeg har rett ! Du har to modell venninner, og begge har koreanske menn ...særlig, det var bare noe du fant på nå for liksom å motbevise meg . Det er faktisk helt sant ☺️ Jeg liker selv ikke asiatiske menn, men jeg har flere venninner som liker de, spesielt de koreanske og japanske, og disse to venninnene som er sammen med hver sin koreaner. Samme som at jeg liker nordiske menn, men helst ikke blonde. Hver sin smak. Generalisering som du driver med brenner man seg fort på. Anonymkode: a4532...98d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er faktisk helt sant ☺️ Jeg liker selv ikke asiatiske menn, men jeg har flere venninner som liker de, spesielt de koreanske og japanske, og disse to venninnene som er sammen med hver sin koreaner. Samme som at jeg liker nordiske menn, men helst ikke blonde. Hver sin smak. Generalisering som du driver med brenner man seg fort på. Anonymkode: a4532...98d Men for å legge til; selv om jeg ikke er den største fan av asiatere, så datet jeg en asiater en periode. Han hadde en helt normal penis. Jeg har vært borti flere nordmenn med både mindre og større. Anonymkode: a4532...98d
Kaffelarsern Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er faktisk helt sant ☺️ Jeg liker selv ikke asiatiske menn, men jeg har flere venninner som liker de, spesielt de koreanske og japanske, og disse to venninnene som er sammen med hver sin koreaner. Samme som at jeg liker nordiske menn, men helst ikke blonde. Hver sin smak. Generalisering som du driver med brenner man seg fort på. Anonymkode: a4532...98d Ja selvfølgelig generaliserer jeg ! Jeg snakker selvsagt om flertallet. Jeg så en gang et tv program om en dame som tente seksuelt på trær, så hvis man vil så finner man det meste.
Kaffelarsern Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er faktisk helt sant ☺️ Jeg liker selv ikke asiatiske menn, men jeg har flere venninner som liker de, spesielt de koreanske og japanske, og disse to venninnene som er sammen med hver sin koreaner. Samme som at jeg liker nordiske menn, men helst ikke blonde. Hver sin smak. Generalisering som du driver med brenner man seg fort på. Anonymkode: a4532...98d Må legge til at det var høye trær, med stor trekukk .
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #13 Skrevet 2. mai 2021 Kaffelarsern skrev (Akkurat nå): Må legge til at det var høye trær, med stor trekukk . Så barnslig du er 🙄 Anonymkode: a4532...98d 1
Kaffelarsern Skrevet 2. mai 2021 #14 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så barnslig du er 🙄 Anonymkode: a4532...98d ok
Gjest Acer Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen erfaringer? I forhold til sex og tro? Anonymkode: 79391...5b3 Korona !
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #16 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er også kjent for dette, lurt å vite... Anonymkode: 5af88...a59 Så..det skulle bety at de har sterke mager og klar for masse rimming? (les:tarmbakterier) Anonymkode: 7ad12...f30
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #17 Skrevet 2. mai 2021 Synes dere ikke indiske menn er pene? Han er ikke lav, mørk og veldig kjekk å se på. Veltrent kropp også. Anonymkode: 79391...5b3
3lis3 Skrevet 3. mai 2021 #18 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er de kjent for det? Anonymkode: 79391...5b3 Har bare vært med en inder. Han var ganske gjennomsnittlig faktisk, men det er jo ikke nok til å si noe om de i snitt er store eller små. Finnes det noen studier på dette? Skulle hatt et verdenskart der det stod gjennomsnittslengde.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #19 Skrevet 3. mai 2021 2 minutter siden, 3lis3 said: Har bare vært med en inder. Han var ganske gjennomsnittlig faktisk, men det er jo ikke nok til å si noe om de i snitt er store eller små. Finnes det noen studier på dette? Skulle hatt et verdenskart der det stod gjennomsnittslengde. Ifølge Wikipedia sin artikkel om peniser, så er det ingen pålitelig studie som har vist noen forskjell mellom etnisiteter og land. Det er heller ingen korrelasjon mellom penisstørrelse og størrelse på hender, føtter, hode, høyde osv. De verdenskartene med såkalt penislengde baserer seg på upålitelige studier. Anonymkode: a5c5c...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå