AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Barnemor til stesønnen min prøver å ødelegge mellom meg og samboer som nå venter barn. Det verste av alt det er at samboer biter på alt hun sier og det virker som han vil ha henne tilbake. Bør jeg bare pakke sakene mine å gå? Jeg har prøvd å si fra til samboer uten hell. Ønsker ikke datteren min heller at mannen flyr rundt sånn. Ustabilt! Hva gjør jeg her? Anonymkode: bc4aa...712
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Hva er det hun sier da? Og hva ved oppførselen hans gir deg inntrykk av at han vil ha henne? Her trenger vi litt mer info.. Anonymkode: f7a2a...bea 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Ja, hva gjør han som gjør at du tenker det? Anonymkode: 434ef...6fc
B87C Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Kommer jo an på hva hun gjør, litt mer informasjon?? Jeg har vært sammen med mannen i over ti år nå, vi har fått barn sammen, men moren til stebarnet mitt har i alle disse årene prøvd å ødelegge for oss.. hun har tilogmed meld meg til bv, flere ganger på falske grunner.. sakene blei selvsagt henlagt etter en kjapp undersøkelse, men fy faen det er jævlig å stå i.. for meg er det verdt å stå i pga mannen min,som hele veien har støttet meg så godt det har latt seg gjøre, men du må ta en vurdering på om det er verdt det for deg utifra dine følelser og mannens håndtering av saken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå