AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Jeg klarer ikke sove om det så vidt er noe lys i rommet, så jeg bruker sovemaske hver natt. Bruker en billig en jeg kjøpte på en eller annen butikk. Den er dog ikke så veldig behagelig å ha på, og den stenger ikke ute absolutt alt av lys, der er alltid et lite hulrom. Er på jakt etter en i silke helst, som er skånsom mot huden og håret. Brukes jo tross alt hver natt. Noen her som bruker det og hvilken bruker dere? Anonymkode: 542ad...5a0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Silkemaske fra Mellymoon ❤️ Anonymkode: 3eaa9...58f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Silkemaske fra Mellymoon ❤️ Anonymkode: 3eaa9...58f Takk for svar! Har sett på de. Stenger den ute alt av lys og er 100% tett? Anonymkode: 542ad...5a0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Jeg har denne fra Gimle parfymeri: https://www.parfymeri.no/holistic-silk-one-strap-eye-mask-black-lavendel-scented Min er over 5 år gammel, og fremdeles helt nydelig. De har også andre mønstre, og uten lavendel om du er sensitiv for lukt. Den er behagelig å bruke, og på meg er den lystett. Dyr, men kan sterkt anbefales! Anonymkode: 6ccd5...90a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 0.16): Takk for svar! Har sett på de. Stenger den ute alt av lys og er 100% tett? Anonymkode: 542ad...5a0 Ja, det gjør den. Og er utrolig myk og behagelig å ha på. Skikkelig luksusfølelse. Bruker den også når jeg vil slappe av på dagen etter mye skjermbruk mens jeg hører podcast også. Gir akkurat passe press mot øynene. Beste jeg har prøvd. Alle venninner har fått av meg i julegave ❤️ Anonymkode: 3eaa9...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå