AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Jeg bruker Miraiex og har XRP gjennom bonusprogrammet. Burde jeg veksle dem inn i Ethereum? Anonymkode: f5b41...8a6 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Hm, problemet med XRP er at man ikke vet hvordan rettssaken med SEC kommer til å gå. Ethereum ville jeg gått for av de to. Men sjekk ut grafen mellom ethereum og bitcoin fra 2017/2018 bullrunnen. Da føk bitcoin etterhvert fra ethereum før den kollapset, mens ethereum fortsatte litt videre før den også kollapset. Bitcoin har steget minst i år, så tipper den kommer til å stige mest mot slutten pga. folk er usikre og vil ikke sitte på alt-coins i tilfelle alt kollapser. Anonymkode: a30dc...57c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hm, problemet med XRP er at man ikke vet hvordan rettssaken med SEC kommer til å gå. Ethereum ville jeg gått for av de to. Men sjekk ut grafen mellom ethereum og bitcoin fra 2017/2018 bullrunnen. Da føk bitcoin etterhvert fra ethereum før den kollapset, mens ethereum fortsatte litt videre før den også kollapset. Bitcoin har steget minst i år, så tipper den kommer til å stige mest mot slutten pga. folk er usikre og vil ikke sitte på alt-coins i tilfelle alt kollapser. Anonymkode: a30dc...57c Jeg er ikke TS, men takk for info! Er en kollaps sannsynlig i nær fremtid tror du? Og når er denne rettssaken? Anonymkode: ff4f0...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå