Gå til innhold

Ethereum eller XRP (kryptovaluta)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Miraiex og har XRP gjennom bonusprogrammet. Burde jeg veksle dem inn i Ethereum?

Anonymkode: f5b41...8a6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm, problemet med XRP er at man ikke vet hvordan rettssaken med SEC kommer til å gå. Ethereum ville jeg gått for av de to.

Men sjekk ut grafen mellom ethereum og bitcoin fra 2017/2018 bullrunnen. Da føk bitcoin etterhvert fra ethereum før den kollapset, mens ethereum fortsatte litt videre før den også kollapset. 

Bitcoin har steget minst i år, så tipper den kommer til å stige mest mot slutten pga. folk er usikre og vil ikke sitte på alt-coins i tilfelle alt kollapser.

Anonymkode: a30dc...57c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hm, problemet med XRP er at man ikke vet hvordan rettssaken med SEC kommer til å gå. Ethereum ville jeg gått for av de to.

Men sjekk ut grafen mellom ethereum og bitcoin fra 2017/2018 bullrunnen. Da føk bitcoin etterhvert fra ethereum før den kollapset, mens ethereum fortsatte litt videre før den også kollapset. 

Bitcoin har steget minst i år, så tipper den kommer til å stige mest mot slutten pga. folk er usikre og vil ikke sitte på alt-coins i tilfelle alt kollapser.

Anonymkode: a30dc...57c

Jeg er ikke TS, men takk for info! 

Er en kollaps sannsynlig i nær fremtid tror du? Og når er denne rettssaken?

Anonymkode: ff4f0...38c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...