AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Mine venninner som ble igjen på bygda både ser ut og oppfører seg som gamle koner selv om vi knapt har passert 30. Anonymkode: 9dc56...694
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Godt spørsmål, ser det samme selv Anonymkode: 35acd...4b9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Velkommen til 30 åra hvor man ser på andre hvor gammel man selv faktisk er 😂 bestemoren min skvetter når hun ser damer på sin egen alder fordi de ser så gamle ut og hun syns ikke hun selv ser like gammel ut. Man legger ikke merke til sånt på seg selv. Anonymkode: a0c88...dbe 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Mine venninner som ble igjen på bygda både ser ut og oppfører seg som gamle koner selv om vi knapt har passert 30. Anonymkode: 9dc56...694 Kan du komme med noen konkrete eksemple på dette? Anonymkode: 1b43e...f6f 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Det kommer litt an på hva man ser på som "gammelt" utseende. Jeg flyttet til bygda for to år siden etter mange år i Oslo. Har akkurat passert 40. Merker at jeg er mer avslappet her; går mer uten sminke enn med, også når jeg skal ut blant folk eller på butikken. Slik er det med de fleste andre også. Pynter og ordner når det skjer noe spesielt, men det er befriende å være naturlig! I Oslo så mange på min alder faktisk eldre ut enn de var, fordi de var fulle av fillers, vippeextensions og tung kveldssminke selv på dagtid. Det er en myte at man ser eldre ut uten sminke! Med ansiktet fullt, ser man like gammel ut som de på 70 som prøver å se yngre ut! Faktisk! Anonymkode: ab303...a93 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kan du komme med noen konkrete eksemple på dette? Anonymkode: 1b43e...f6f Ikke noe utover min omgangskrets. Kjipe klær, 10 kilo tyngre og er aldri med på noe gøy lenger. Mener de er for gamle til alt mulig. Anonymkode: 9dc56...694 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en myte at man ser eldre ut uten sminke! Med ansiktet fullt, ser man like gammel ut som de på 70 som prøver å se yngre ut! Faktisk! Helt sant ! Ingenting er så avtennende som kjerringer som desperat prøver å se yngre ut. Patetisk. Anonymkode: 0be03...681 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 Noen eldes raskere enn andre, i byen, og på bygda. Anonymkode: dbdcf...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå