AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Slange, alle typer Edderkopper, størrelse sort enke og større Veps Anonymkode: c8810...0ab
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Er DU skulle det stå i hi Anonymkode: c8810...0ab
Antlers Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Jeg er mest redd for edderkopp - uansett størrelse. Ikke akkurat redd for veps, men liker ikke når de blir nærgående, siden jeg har blitt stukket helt uprovosert før. Slanger er jeg ikke redd for. 1
stan Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Veps. Ingen edderkopper eller slanger i Norge er farlige. Huggorm kan bite, men hvor ofte skjer det, og hvor farlig er det igjen?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 Ingen av dem, hvis du tenker på de artene vi har i Norge. Anonymkode: 3f449...d3c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 Veps, har skikkelig fobi. Nekter å spise ute hele sommeren, og trekker meg unna/går inn hvis det feks grilles på terrassen. Det er så utrolig irrasjonelt, men jeg klarer virkelig ikke ta meg sammen, det svartner helt for meg 😅 Er ikke redd for verken slanger eller edderkopper. Anonymkode: b15f8...21c
Callisto83 Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 Jeg kan ikke fordra veps. Slanger og edderkopper er helt OK.
skreppamedleppa Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 (endret) Har tatt ut veps med hendene av huset mangen ganger, er ikke spesielt redd de nei. Har kun blitt stukket en gang-på nyttårsaften av alle dager. Slanger er mer fascinerende enn redselsbetont. Eneste som er skummelt er om hunden skulle bli bitt av de. Men edderkopper 😱 Jeg kaldsvetter på ryggen (ja faktisk), det oppstår en ekstrem panikk i magen, jeg kan til og med begynne å grine av de.. Irrasjonellt og tåpelig, jada men sånn er det med forbier.. Edit; Jeg har til og med tatt av varselet her på kg om når folk siterer meg fordi noen skulle ha det "så innmari morsomt" med å legge ut edderkopp bilder når jeg hadde svart I en slik tråd. Endret 3. mai 2021 av skreppamedleppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå