AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Jeg drakk fryktelig mye i går. Våkner opp i dag med vondt i hele kroppen. Men det som bekymrer meg er at høyere arm er vond og hoven. Jeg vet ikke om fyllesyken gjør meg mer nervøs enn vanlig og at jeg overdramatiserer dette. Jeg tenker selvfølgelig blodpropp med en gang. Er som at det er mer væske i hele høyre arm. Jeg vet jo at jeg pleier ha mer væske i kroppen og føler meg litt mer fluffy enn vanlig på fylle syke dager. Men det pleier da være jevnt over hele kroppen. Nå har det samlet seg i ene armen... bør jeg være bekymret? Eller bare overtenker jeg? Anonymkode: 5737b...fb7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 *høyre Med mindre du har risiko for blodpropp eller det ligger i familien ville jeg ikke vært bekymra. Gir det seg ikke, eller blir verre til i morgen så ring legevakta. Svært sjelden friske mennesker uten underliggende risiko får DVT med mindre de er svært lite mobile Anonymkode: beae1...f9e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): *høyre Med mindre du har risiko for blodpropp eller det ligger i familien ville jeg ikke vært bekymra. Gir det seg ikke, eller blir verre til i morgen så ring legevakta. Svært sjelden friske mennesker uten underliggende risiko får DVT med mindre de er svært lite mobile Anonymkode: beae1...f9e Ja har dysleksi og typisk skrivefeil hos meg 😅 Har blodpropp historie i familien, bestefar har peacemaker, pappa måtte ha hjerte operasjon da han var 49 og tante har også problemer... hele den siden av familien går på blodfortynnende medisin 🤷🏼♀️ Og jeg sliter veldig psykisk og har fibromyalgi, så er for det meste sittende/liggende... er på venteliste på behandling for opptrening ts Anonymkode: 5737b...fb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå