Gå til innhold

Guttegjeng i tenårene som satt på t-banen og omtalte andre gutter og jenter på en grov og svært nedlatende måte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men det går åpenbart at personene som ble nevnt ikke var til stede. Sier man noe da? Jeg synes det var skikkelig ubehagelig å høre på, og ble egentlig ganske rystet. Ja, jeg vet at gutter i den alderen fjaser og prater "skit", men det her var grovere enn jeg var vant med, og synes det er spesielt at de velger å snakke sånn i offentlig rom.

Anonymkode: 1b127...589

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du blande deg i noe du ikke har noe med?

er så lei at andre skal blande seg i alt..... pass på dine egne saker og slutt å tyvlytt

Anonymkode: 40c78...aa6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

er så lei at andre skal blande seg i alt..... pass på dine egne saker og slutt å tyvlytt

Se og Hør nyheter selger godt på KG.

Anonymkode: ebb33...59f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Sier man noe da?

Som en fremmed person som egentlig ikke har noe med saken å gjøre?

Nei!

Anonymkode: 04fa5...c09

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Se og Hør nyheter selger godt på KG.

Anonymkode: ebb33...59f

Ha ha ha! Merker det ja😂

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er dessverre ganske mange idioter i enkelte miljøer...

Anonymkode: 0d382...ada

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ungdom i gjenger kan pushe hverandre til å si og gjøre veldig mye drøyt. Jeg har blitt seksuelt trskkasert flere ganger hvor jeg får sånne gjenger gående etter meg som kommenterer ett eller annet ved utseendet eller kroppen min. Men møter du på en av disse alene så tør de knapt se på deg når du passerer de

Anonymkode: b2e4f...57c

Skrevet

Jeg forstår at det er ubehagelig å høre på. Men skal du konfrontere alle fremmede du møter i livet, hver gang du hører noe du er uenig i og som er ufint, så kommer du til å kaste bort mye tid. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet å blande meg dersom personene ikke er til stede, men om de hadde vært det så hadde jeg absolutt gjort det. Sjokkerende å lese at så mange mener det bare skal gå. Hva hvis alle tenker sånn?! Da blir det umulig hyggelig for noen 

Anonymkode: 6cecc...344

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er man man ufyselig I offentlig rom så folk kan høre deg, så har du åpnet opp for kommentarer. Vil man ikke ha reaksjoner eller bli konfrontert så oppfører man seg og snakker drit hjemme istedenfor. 

Anonymkode: 1c107...47a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sist gang jeg møtte en slik gjeng på trikken, så latet jeg som om jeg tråkket feil når jeg skulle av, og tråkket litt hardt på tærne til en av de.

Anonymkode: 5359a...23c

• Liker 4
Skrevet

Hadde det vært så ekstremt hadde jeg lett sagt ifra til den gjengen. :) 

«Pass på dine egne saker» Typisk norsk å gi faen eller hva?

• Liker 5
Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er man man ufyselig I offentlig rom så folk kan høre deg, så har du åpnet opp for kommentarer. Vil man ikke ha reaksjoner eller bli konfrontert så oppfører man seg og snakker drit hjemme istedenfor. 

Tøv. Det må være lov å sitte og prate med venner uten at Gjørdis på 3.benk skal blande seg inn.

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Regner med det var umulig å ikke høre hva de snakket om?

Hvis det var deg de snakket om på måten som er beskrevet i HI, ville du ikke satt pris på om noen satte dem litt på plass?

Anonymkode: 492bc...45c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Robin666 skrev (1 minutt siden):

Tøv. Det må være lov å sitte og prate med venner uten at Gjørdis på 3.benk skal blande seg inn.

Ja det er lov. Det er like lov å blande seg og si ifra

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva var det dem sa da? Du kan jo fortelle oss hva dem sa, men på en penere måte? 

Anonymkode: 20daa...901

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Robin666 said:

Nå vet du ikke om ts er mann eller kvinne, og Hjørdis skrives med H.

Ts skriver at de omtalte noen på en ekstra grov måte, tydeligvis høylytt. Er nok mange som hadde følt behov for å blande seg.

Anonymkode: 492bc...45c

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lot du være å si noe til dem, men her på kg så kan du si noe? Dagens samfunn 🙄

Anonymkode: 20daa...901

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre ikke bare ungdommer som omtaler andre på en dårlig måte. Jeg ser hundrevis av godt voksne menn og kvinner som gjør det samme, men da oftes i kommentarfeltene. Bak lukkede dører har jeg også selv hørt litt av hvert. 
Så du får litt av en jobb om du tenker at du skal blande deg inn i alle som snakker nedsettende på en grov måte om andre. Hadde vært noe annet om de satt å snakket direkte til eller om noen som satt der. 

Anonymkode: e967d...04f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...