Bolthorn Skrevet 8. juni 2021 #61 Skrevet 8. juni 2021 17 hours ago, Callisto83 said: Det står en interessant artikkel om Tether HER. (Sånt gjør meg dessverre skeptisk til hele greia.) Forståelig det, selv om mange av påstandene er ganske grunnløse og har blitt besvart. Altså det finnes få beviser for påstandene til artikkelforfatter som jeg ser har postet den posten og bare den. Det finnes flere forskjellige såkalte "Stablecoins" som Tether skal være så det er konkurrenter i markedet. Det har tidligere blitt sluppet lignende artikler og påstander som har vist seg å være fra konkurrerende coins, altså dem sprer FUD i håp at man ender opp med å velge deres produkt. Skulle Tether vise seg å være en penge printer som ikke har noen underliggende verdi for det dem printer så vil nok markedet kjenne skikkelig på det.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #62 Skrevet 8. juni 2021 On 5/19/2021 at 1:25 PM, AnonymBruker said: Det finnes uansett andre kryptovalutaer som i mye mindre grad baserer seg på "proof of work" (altså datakraft for å løse matematiske oppgaver for å mine), så dette er løsbart. Tror nok kryptovaluta generelt har kommet for å bli. Ikke nødvendigvis bitcoin spesifikt, men teknologien brukes i drøssevis av forskjellige kryptovalutaer og systemer. Anonymkode: e5f2f...36e Det er løsbart. Og det har vært løsbart i ti år. Men det skjer jo ikke noe. Strømforbruket på bitcoin øker mye raskere enn utrulling og bruk av mer klimavennlige kryptovalutaer. Klimaet bryr seg dessverre ikke om hvilke teoretiske utslipp vi kunne hatt, bare de vi har, det er dette som må være utgangspunktet for om krypto ansees som bra eller dårlig. Som var spørsmålet her. Anonymkode: 56c81...363
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #63 Skrevet 9. juni 2021 Jeg ser Salvador har tatt en avgjørelse om å åpne for Bitcoin. I følge en tweet jeg så stemte 62 av 84 i Kongressen der for lovforslaget. El Salvador To Make Bitcoin Legal Tender: A Milestone In Monetary History (forbes.com) Anonymkode: e0133...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå