Gå til innhold

Dere med erfaring: Kan dette her være implantasjonsblødning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sorry, nok en tråd hvor svaret blir «vent å se», men jeg må bare spørre her da utålmodigheten min tar knekken på meg🙈

Jeg er i dag 6 dpo og så tilfeldigvis en bitteliten, rosa prikk på dopapiret da jeg tørket meg. Har ikke lagt merke til en slik «blødning» noen gang før. Den er helt lys rosa, og som om noen har tatt en tusj og laget en prikk på dopapiret (se bilde i spoileren).

Leser at slike blødninger kan være alt fra nesten ingenting til en større blødning som varer i 1-2 dager, derfor vanskelig å vite om akkurat denne blodprofilen kan komme grunnet implantasjon.

Noen som har opplevd lignende blødning i forbindelse med implantasjon? Skal teste om noen dager så da vil jeg uansett få svaret, men det er så altfor penge til haha🤗

Spoiler

9827E301-0F9D-4EA5-B804-BAA0D2AA0D50.thumb.png.8594d475607d322d48cb18033ab19336.png

Anonymkode: ae342...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sikker på at dopapiret ikke var slik fra før?

Anonymkode: 5edf2...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Sikker på at dopapiret ikke var slik fra før?

Anonymkode: 5edf2...9bd

Ja, det var ikke farge i selve dopapiret, det kom når jeg tørket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der tror jeg ikke har noe  med festeblødning Eller hormonelt heller å gjøre, det er jo bare en liten prikk :) og fargen ser helt unaturlig ut, ser ikke ut som noe som kommer fra kroppen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ut som en lodott fra en rosa truse eller noe. Ikke noe fra kroppen hvertfall. 

Anonymkode: 7e2fd...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde helt hvit truse (og det er væske, ikke en «ting») så er ikke det🙈 Lest om andre som har forklart om å hatt bare en prikk (og helt lys/ferskenfarget), så derfor jeg i det hele tatt la merke til den😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette vil jeg si er for lite til en festeblødning å være. Om jeg skal gjette på noe (sikker kan man jo aldri være på hva det er) så vil jeg tro at det bare er en veldig liten rift som har gitt en dråpe blod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Amatariel skrev (1 minutt siden):

Dette vil jeg si er for lite til en festeblødning å være. Om jeg skal gjette på noe (sikker kan man jo aldri være på hva det er) så vil jeg tro at det bare er en veldig liten rift som har gitt en dråpe blod. 

Enig. Festeblødningen vil dessuten oftest være mørkere/brunlig når den kommer så langt som til skjedeåpningen.

Anonymkode: 35b41...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Amatariel skrev (35 minutter siden):

Dette jeg også mistenkte ettersom prikken var så lys og så konsentrert (akkurat som om papiret kom borti akkurat der riften var), men måtte bare høre her inne i tilfellet hehe :) 

Takk for svar alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...