Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg ts, og litt håpløst når brukere ikke skjønner det selv. 

Anonymkode: 90f00...311

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En kan selvsagt omgå utestengelsen ved å lage nye kontoer.

Anonymkode: cf352...53e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En kan selvsagt omgå utestengelsen ved å lage nye kontoer.

Jo, men hvorfor gjør folk det? Da forlenges bare utestengelsen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 time siden):

Jo, men hvorfor gjør folk det? Da forlenges bare utestengelsen?

Ved å gjøre noen grep er det umulig å gjenkjenne brukeren.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ved å gjøre noen grep er det umulig å gjenkjenne brukeren.

Vel, det er jo flere som har blitt gjenkjent ettersom tråder blir ryddet for "innlegg skrevet av utestengte brukere".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (4 timer siden):

Jeg ser noen ganger at tråder blir ryddet fordi utestengte brukere har kommet tilbake før sanksjonen har gått ut. Dere som har gjort dette, hvorfor det? Om dere vil være her inne så er det vel bedre å vente til utestengelsen går ut? Ellers risikerer dere bare enda lengre, eller i verste fall permanent utestengelse? Det er sykt kjipt å bli utestengt. Jeg har selv blitt utestengt en måned, men jeg lagde meg selvsagt ikke nye kontoer i mellomtiden. Da hadde jo sanksjonen bare blitt forlenget. Så hvorfor gjør dere det?

Hva i alle dager gjorde du for å bli utestengt? Du er jo alltid sånn politisk korrekt og sånt, kan ikke se det for meg. :klo:

Anonymkode: 627c5...c05

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva i alle dager gjorde du for å bli utestengt? Du er jo alltid sånn politisk korrekt og sånt, kan ikke se det for meg. :klo:

Anonymkode: 627c5...c05

Når man får advarsel og ikke forstår hva man har gjort? - Ris, ros og spørsmål om forumet - Kvinneguiden Forum

Noen flere som har opplevd å bli utestengt fra KG? - Generell debatt - Kvinneguiden Forum

Advarsel uten forklaring - ekkelt! - Ris, ros og spørsmål om forumet - Kvinneguiden Forum

Det står begrunnelser for sanksjonene mine i disse innleggene. :) 

AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (14 minutter siden):

Vel, det er jo flere som har blitt gjenkjent ettersom tråder blir ryddet for "innlegg skrevet av utestengte brukere".

Det er pga at den evn nye brukeren deres kan knyttes til den gamle.

Det kan som sagt lett omgås.

AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (2 timer siden):

Det er ikke det det betyr. Det betyr tråden ryddes fordi den er skrevet av en bruker før hen ble utvist 

Anonymkode: 22267...700

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er ikke det det betyr. Det betyr tråden ryddes fordi den er skrevet av en bruker før hen ble utvist 

Det er det jeg også tenker når jeg ser det.

Anonymkode: 74443...420

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Enig med deg ts, og litt håpløst når brukere ikke skjønner det selv. 

Anonymkode: 90f00...311

Jeg har laget tråden og endte opp med å logge på gammel bruker da utestengelsen ikke forsvant i dag som det står. 

Anonymkode: c195d...529

Skrevet
Gjenferdet skrev (7 timer siden):

Jeg ser noen ganger at tråder blir ryddet fordi utestengte brukere har kommet tilbake før sanksjonen har gått ut. Dere som har gjort dette, hvorfor det? Om dere vil være her inne så er det vel bedre å vente til utestengelsen går ut? Ellers risikerer dere bare enda lengre, eller i verste fall permanent utestengelse? Det er sykt kjipt å bli utestengt. Jeg har selv blitt utestengt en måned, men jeg lagde meg selvsagt ikke nye kontoer i mellomtiden. Da hadde jo sanksjonen bare blitt forlenget. Så hvorfor gjør dere det?

Noen ganger føler man utestengelsen er blodig urettferdig.

• Liker 3
Skrevet
The Kitten skrev (4 minutter siden):

Noen ganger føler man utestengelsen er blodig urettferdig.

Det er klart det, men det forlenger jo bare utestengelsen å omgå den? Da risikerer man jo å bli utstøtt herifra på "livstid". Er det ikke bedre å bare godta utestengelsen slik at man slipper det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Neppe. Den ryddes pga at brukeren er tilbake med ny bruker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (4 minutter siden):

Det er klart det, men det forlenger jo bare utestengelsen å omgå den? Da risikerer man jo å bli utstøtt herifra på "livstid". Er det ikke bedre å bare godta utestengelsen slik at man slipper det?

Ved å omgå sperrene kan en bruke en ny bruker i tiden den originale brukeren er utestengt.

På denne måten er man på KG hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, Gjenferdet said:

Det er sykt kjipt å bli utestengt. Jeg har selv blitt utestengt en måned, men jeg lagde meg selvsagt ikke nye kontoer i mellomtiden. Da hadde jo sanksjonen bare blitt forlenget. Så hvorfor gjør dere det?

Jeg har aldri blitt utestengt, men jeg har fått private meldinger fra brukere som var utestengt. De lagde ny bruker for å si ifra at de var utestengt. Skjønner at det ikke er lov, men jeg synes fortsatt det var fint de lagde ny bruker for å si ifra at de var utestengt. Man kan bli bekymret når en bruker plutselig forsvinner. 

Anonymkode: 25b6c...7b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...