Hugteken Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Jeg skal i bryllup i juni, og er da 22+5 uker på vei. Dresskoden er "mørk dress", så jeg trenger med andre ord en lang, fin kjole å ha på meg i bryllupet. Jeg er førstegangsgravid, og har foreløpig ikke trengt å kjøpe noen gravidklær (er 15+6 i dag), så er helt blank på området. Har noen noen tips til nettbutikker som selger fine, pyntede gravidklær?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Jeg ville ikke kjøpt noe helt enda. Jrg trodde jeg skulle bli gigasvær, men jeg vokste ikke stort. Og det var først i uke 22 magen så vidt begynte å bli større. Uavhengig av det, så synes jeg gravide er råfine i tettsittende, eller noe som fremhever magen. Anonymkode: ce01d...c20 1
Hugteken Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville ikke kjøpt noe helt enda. Jrg trodde jeg skulle bli gigasvær, men jeg vokste ikke stort. Og det var først i uke 22 magen så vidt begynte å bli større. Uavhengig av det, så synes jeg gravide er råfine i tettsittende, eller noe som fremhever magen. Anonymkode: ce01d...c20 Nei, jeg vil vente til det nærmer seg med å kjøpe noe, men tenkte å være tidlig ute å med å sanke inn tips.
Regnbuefisk Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Jeg var i bryllup tre uker før termin. Kjøpte en vanlig kjole hos Floyd i et utrolig mykt og elastisk stoff. Den satt flott rundt den store magen, og den sitter såpass fint rundt den betydelig mindre magen nå at jeg har brukt den i bryllup etterpå også
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 De pleier å få inn del fine og nokså rimelige kjoler på H&M før bryllupsesongen, så jeg ville fulgt med der. Ville sett etter kjoler med innsnøring eller lignende under bysten. De har også litt i MAMA-kolleksjonen. Anonymkode: 8ae91...4e9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 38 minutter siden, Hugteken said: Jeg skal i bryllup i juni, og er da 22+5 uker på vei. Dresskoden er "mørk dress", så jeg trenger med andre ord en lang, fin kjole å ha på meg i bryllupet. Jeg er førstegangsgravid, og har foreløpig ikke trengt å kjøpe noen gravidklær (er 15+6 i dag), så er helt blank på området. Har noen noen tips til nettbutikker som selger fine, pyntede gravidklær? Jeg var i bryllup 5 dager før fødselen og brukte en vanlig kjole med litt høyt, elastisk liv fra Floyd. (Noe ala sånn: https://www.floyd.no/floyd-selskapskjole-josefina-satin-lang-dusty-pink ) Da jeg bare var 22 uker kunne jeg nok ihvertfall brukt de fleste kjoler som ikke var veldig stramme og uelastiske Litt vid kjole så er du i boks 👍🏼 Anonymkode: 76b2c...519 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Zalando og Boozt har noen. Ellers er det ikke alltid man trenger å kjøpe mammaklær. Kan også fungere fint med en vanlig omslagskjole eller en kjole med empiresnitt. Anonymkode: d5c47...27d 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Zalando har masse fine kjoler med høyt liv som passer når man er gravid. Hadde sjekket der 😊 Anonymkode: 55123...6c6
Hugteken Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2021 Tusen takk for gode tips, alle sammen! 💞
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 Jeg anbefaler også Zalando! Rask levering også, så du slipper kjøpe lenge før magen er på plass 🙂 Anonymkode: b22c5...65e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 Har duå,penkjoler fra før? I så fall passer du mest sannsynlig inn i de. Man er virkelig ikke stor i uke 22 som førstegangs. Kjoler er jo også noe helt annet enn bukser, så selv om buksene har blitt for trange, passer kjolene. Hvis du kjøper ny kjole, bør du i såfall kjøpe en vanlig kjole du kan bruke etter graviditeten også. Anonymkode: b140d...477
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #12 Skrevet 3. mai 2021 Sjekk ut whitestory&friends. De har helt nydelige knytekjoler 😁 På Instagrammen deres så kan man se flere av kjolene bli brukt av gravide. Anonymkode: cae75...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå