AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Skal forsøke dette for å få opp produksjonen. Forstår at jeg skal stoppe når det slutter å komme melk ved første intervall. Men hva med de to neste? Jeg får knapt ut noen dråper etter 10min pause. Skal jeg likevel pumpe i 10 minutter for å stimulere, eller stoppe når det slutter å dryppe da? Anonymkode: 7f7d7...fb2
Gåsemor Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 De to neste skal du pumpe uansett i 10 min selvom det ikke kommer noe. Det er for å stimulere til at det skal komme mer 😊 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Gåsemor skrev (2 timer siden): De to neste skal du pumpe uansett i 10 min selvom det ikke kommer noe. Det er for å stimulere til at det skal komme mer 😊 Takk for svar! Kanskje det er derfor det ikke har økt noe da, for jeg har til nå bare stoppet når melken har stoppet! Anonymkode: 7f7d7...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Jeg har hatt god effekt av 10min på hvert bryst+5min pause, ganger 3! Ingen stopp når melka kommer, bare stoppeklokke på mobil. Anonymkode: d2ba6...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå