Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 Hei.. er 23 år å fortsatt jomfru.. Har lenge hatt lyst til å debutere.. Ikke med hvem som helst, men med han jeg tror kan bli mannen i mitt liv.. MEN jeg gruer meg.. Har ødelagt et forhold allerede, vi prøvde ha samleie. Men han fikk den ikke inn.. begynte lure om det var noe feil med meg, å grudde meg til hver gang vi skulle prøve.. Det endte opp med brudd og kjempe sorg.. Har prøvd å putte en finger opp.. å det går greit, men min tynne finger smetter akkurat, har ikke sjangs til to fingre.. Er bekymra å redd jeg kommer til å ødelegge nok et forhold p.g.a dette. Deprimerendes å høre om alle som snakker om at den bare 'smatt' inn helt uten videre. Er jeg unormal??? Føles som jeg revner om det presses på.. Nekter å gå til lege med dette. Kan da ikke være nødvendig.
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #2 Skrevet 2. september 2005 Nekter å gå til lege med dette. Kan da ikke være nødvendig. ← Altså...hvorfor nekter du det? Det er eneste sted du får en fullgod forklaring, siden legen faktisk kan undersøke deg. Så dra til legen er mitt råd. OT, men er du jomfru hvis du har prøvd å ha sex..? Jeg er ikke helt enig der
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 Altså...hvorfor nekter du det? Det er eneste sted du får en fullgod forklaring, siden legen faktisk kan undersøke deg. Så dra til legen er mitt råd. OT, men er du jomfru hvis du har prøvd å ha sex..? Jeg er ikke helt enig der ← Jeg takler ikke leger. Ikke til å undersøke meg der nede. Har helt angst. Jeg er jomfru i den grad at ingen har vært inn i meg om du må ha det inn med teskje!!!
Gjest Spiderman Skrevet 2. september 2005 #4 Skrevet 2. september 2005 Å bli kvitt jomfruhinnen er som å ta av et plaster. Fort og gæli - litt vondt med en gang, men gud hvor deilig etterpå....
Gjest GreenSky Skrevet 2. september 2005 #5 Skrevet 2. september 2005 Kan tenke meg at du ubevisst strammer musklene der nede, og at det er derfor du ikke får det til. Prøv med å ta deg et å ta et glass vin, slapp av, bruk glidemiddel og masse tålmodighet. Ev et legebesøk, hvis du har prøvd både det ene og det andre, uten at det hjelper.
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 2. september 2005 #6 Skrevet 2. september 2005 Å bli kvitt jomfruhinnen er som å ta av et plaster. Fort og gæli - litt vondt med en gang, men gud hvor deilig etterpå.... ← Nettopp den 'deiligheten' jeg å vil oppleve .. Men er jo ikke inni det virker trangt.. men i inngangen på en måte...
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #7 Skrevet 2. september 2005 Kan tenke meg at du ubevisst strammer musklene der nede, og at det er derfor du ikke får det til. Prøv med å ta deg et å ta et glass vin, slapp av, bruk glidemiddel og masse tålmodighet. Ev et legebesøk, hvis du har prøvd både det ene og det andre, uten at det hjelper. ← hmm.. har prøvd i fylla, å da er man jo ganske avslappet.. Men har også prøvd edru.. mulig jeg spenner meg av usikkerhet da.. det går bare ikke.. kanskje glidemiddel hjelper ja.. et forsøk..
fniseline Skrevet 2. september 2005 #8 Skrevet 2. september 2005 Helt enig, er vondt med en gang, og for meg så var ikke de første gangene så gode heller.... men duverden så godt det blir Der er veldig forskjellig hvor sterk jomfruhinna er, hos noen er den så sterk at du MÅ til lege for å få den bort (uten at det skal bli alt for vondt). Det er vanskelig å vite om du er trang der nede før jomfruhinna er borte. Få legen til å henvise deg til en gynekolog. Liker heller ikke at noen holder på der nede, men det er bedre med en kvinnelig gynekolog som har en uro med sommerfugler over ansiktet mitt og vet hva hun gjør, enn en fastlege..... Hilsen Fniseline
Gjest GreenSky Skrevet 2. september 2005 #9 Skrevet 2. september 2005 Nettopp den 'deiligheten' jeg å vil oppleve .. Men er jo ikke inni det virker trangt.. men i inngangen på en måte... ← Ja, men sånn er det for meg også. Kan være et herk å få den inn, og det er som regel vondt akkurat når han tar den inn, men så er det ok. Regner med at det er fordi jeg er litt trang at det er sånn.
Gjest Rewa Skrevet 2. september 2005 #10 Skrevet 2. september 2005 Har du prøvd å komme inn med to fingre når du er kåt og våt? Nytter ikke å sammenligne "adkomstmuligheten" når man er tørr og "ukåt", med å komme inn når du er ordentlig kåt. To forskjellige ting.
Gjest Gjest_Harry_* Skrevet 2. september 2005 #11 Skrevet 2. september 2005 Han må bare kjøre den rett inn med full kraft, skikkeligt tak i hoftene og av alle krefter rett inn, inn skal den om dere ska grine begge, så enkelt er det
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #12 Skrevet 2. september 2005 Jeg har samme problemet som deg, som også endte opp med å ødelegge et "forhold" (dvs, jeg tror det var det som gjorde at det adri ble noe av). Gikk igjennom et lite helvete hver gang selv så jeg vet at det ikke er noe gøy. Er du sikker på at det ikke kommer av at du spenner musklene ubevisst? Det er i alle fall det som er problemet mitt. Uansett hva som "feiler" deg så synes jeg det var j***** dårlig gjort av typen din å slå opp for noe sånt! Blir så vannvittig forbanna av mannfolk som stikker med en gang de ikke får sex uten å tenke det minste på at det kanskje ikke er så greit for jenta heller kanskje like greit at det gikk sånn, så fant du i alle fall ut hvilken type han var.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #13 Skrevet 2. september 2005 . Få legen til å henvise deg til en gynekolog. Liker heller ikke at noen holder på der nede, men det er bedre med en kvinnelig gynekolog som har en uro med sommerfugler over ansiktet mitt og vet hva hun gjør, enn en fastlege..... Hilsen Fniseline ← Ok, DA hadde det seriøst klikka for meg..
Gjest Gjest_daisy_* Skrevet 4. september 2005 #14 Skrevet 4. september 2005 Kan være at jomfruhinnen din er i tykkeste laget, og at du bør få gynekologen til å snitte litt i den under lokalbedøvelse. Jeg hadde det problemet, og forsøkte i 9 år å få til samleie uten hell. Jeg trodde jeg strammet musklene for mye, siden jeg tross alt fikk inn en finger. Jeg måtte få narkose før snittingen, siden jeg ble traumatisert av utallige svært smertefulle forsøk på penetrering av ufølsomme kjærester. Viste seg at jomfruhinnen min var like tykk og seig som hudfolden mellom tommel og pekefinger. Så gjør deg selv en tjeneste, gå til en lege og få gitt den noen snitt. Du vil ikke angre!!
Gjest 1 Skrevet 4. september 2005 #15 Skrevet 4. september 2005 Viste seg at jomfruhinnen min var like tykk og seig som hudfolden mellom tommel og pekefinger. Så gjør deg selv en tjeneste, gå til en lege og få gitt den noen snitt. Du vil ikke angre!! ← Utrolig. Fjerner de hele, eller lager de bare et bitte lite snitt for at penetreringen skal gå lettere?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #16 Skrevet 5. september 2005 Uansett, hav du gjør, er jeg sikker på at det IKKE er noe galt med deg. Du er helt sikkert innenfor den såkalde "normalen". Altså noen er veldig trange som jomfru/tykk hinne, andre "smetter fingrer inn" som du selv sier. Begge deler er like vanlig. Resten står litt på din egen smerteterskel. Skulle hinna di være for tykk, ordner Gyn. dette med et SNITT og det tar 5 min !! Lukke til
Gjest Gjest_daisy_* Skrevet 5. september 2005 #17 Skrevet 5. september 2005 Hos meg gjorde gynekologen to snitt, hun skar ikke av hele . Men det gjorde underverker
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 6. september 2005 #18 Skrevet 6. september 2005 Okey..hmm..takk for alle svar. Får bare håpe at det er den normale trangheten med jomfruhinna jeg har da.. Har ingen planer om å oppsøke lege.. Tror jeg har funnet mannen i mitt liv, så vi får se når det skritt kommer om vi får det til.. Uansett så vet jeg hvertfall at han her IKKE kommer til å bryte p.g.a dette.. Sier tvi tvi til meg sjøl jeg
Gjest somebody help me.. Skrevet 10. oktober 2005 #19 Skrevet 10. oktober 2005 Normalt at det føles som man revner i det man skal ta den inn?? Er det bare å pushe på liksom?? Får max en finger opp.. To stykker går et lite stykke.. går så langt som den strekker seg på en måte, men får det ikke igjennom.. litt fortvilet.......
Gjest Gjest_NinaL_* Skrevet 10. oktober 2005 #20 Skrevet 10. oktober 2005 Du kan godt prøve å gjøre dette selv. Masse glidemiddel, 1-2 fingre, eller annen egnet gjenstand med økende tykkelse. Dersom det er muskelspenninger som gjør det, vil dette gjøre susen ettersom du blir vant til tykkere saker. Dersom det er jomfruhinnen som er uvanlig seig, vil dette også fungere på de fleste. Hvis du ikke får det til, er det ikke noe å grue for å gå til legen med dette. Det vi vanligvis gjør er å sette litt lokalbedøvelse og klippe 1-2 små snitt i jomfruhinnen. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå